2011年6月29日 星期三

抹飾金








雖然飾金差價大,但有時儲些少都幾好,可以當工藝欣賞,有需要還可以當禮物送給家人,這幾年間已儲了一堆,沒計過重量,這幾日買了一塊抹金布,就拿來試試,效果不錯。拿得出來抹,不如影張相公諸同好!致於金幣金條,其實不必抹,我親戚十五年前買了一個楓葉,幾年前,她老人家轉送給我,跟今年買的一樣光亮如新。指數兄,話想睇收據,收據邊度好睇?要睇就睇真野!佢咁鍾意股票,我一樣有,係古董股票,一位親戚送的,民國20年的上海股票,由一間叫國豐行的公司發行,親戚說,上海解放後,股市被強行關閉,股票通通變廢紙,親友捨不得擲掉,保留至今。面對戰爭及暴政,所有投資的風險都一樣,保險公司不是不包戰爭及暴亂賠償嗎?

20 則留言:

Generation Next 提到...

This may be ominous as it seems everyone is reluctant to buy USA bonds.
They had a lousy 2 yr auction yesterday: (courtesy Reuters)

U.S. 5-year Treasury auction meets dismal demand


NEW YORK, June 28 (Reuters) - The U.S. government sold $35 billion worth of five-year debt on Tuesday in a poorly received auction that attracted the lowest demand in a year.
Investors bid for 2.59 times the amount on offer, which was the lowest for that maturity since June 2010.
Indirect bids, which include large institutional investors and buyers such as foreign central banks, amounted to 37.62 percent of the sale -- the lowest since February.
-------------------------

What is the next move to make the debts attractive?

Generation Next 提到...
作者已經移除這則留言。
匿名 提到...

~呢度有人藐視及笑認識策劃者及富二代朋友~點不知富二代冇金銀既需要~策劃者基本上想點就點~只要命令銀行金屬公司唔回收到時就偷笑囉~咪同你果張記念股票一樣?~剩返來就係得果少少臭錢大大聲既末日撚~反而呢班末日撚說服唔到我~

Generation Next 提到...

http://news.goldseek.com/Dani/1309290922.php

World Production of Gold, 2011
By: Dr Thomas Chaize, Dani 2989
----------------------------------
Worth reading...

匿名 提到...

匿名 提到...
反而呢班末日撚說服唔到我~
---------------------
好似"食神"電影, 唐牛(谷德超)中了觀音大炮,個肚穿了大"LONE",仲要大叫"你嚇我唔到O既"

Generation Next 提到...

又係講唔通,富二袋唔需要金銀同金甲喜歡儲金銀有咩關係,點解佢地唔需要又唔俾人地儲。策劃者既然想點就點,可以命令銀行同金屬公司唔收金,點解唔直接命令銀行加減利率,要賣金來榨取金甲的血汗紙幣再借出街壓低息率那麼轉折?
~藐視及笑認識策劃者及富二代朋友?
人必先自悔而後人悔之,自己攞泥,怨誰?

不如請示與你有哎哋上喫關係嘅兄長們,今天就收了所有金甲博客,那你這等做別人義氣兄弟的,就省了給人藐視之麻煩。

匿名 提到...

Joe,這個牌子的抹銀布我買過,但抹金布就未見過,請問抹金布在哪裡可以買到? 謝謝!
nlpsonia

匿名 提到...

指數撚真係有精神病,直接叫策劃者通過政府沒收晒末日撚D實金實銀嘛,洗乜咁煩?可憐我日日追看指數撚既發言,以為會學到啲乜野,最終發現指數撚係一個精神病患者。

gogoldjoe 提到...

回Nlpsonia,在中環一間上樓店買的,但不見了卡片,佐敦打金街也有。

匿名 提到...

呢個打手月入唔知幾多錢呢

匿名 提到...

~匿名兄真係有精神病~日日追看J兄既發言就來曲線話人精神病~點解唔用真身來攻擊?~就算價值衝天~策劃者唔比交易下~或設一個末日撚致命稅~下一步就冇人肯再回收~你賣唔到既效果等同叫政府沒收晒末日撚D實金實銀囉~如果只有記念價值~好似J兄果張股票~仲會唔會有jetso呢?
時間仲未到~這麼心急做咩?

Gordon 提到...

指數唐牛蟹,
你指時間末到,咁apple slavo段文章有冇講幾時?有冇證據支持佢講法呢?
如果無,不加你問下能够直接係你腦袋內同你傾計既策划者或富二袋先啦?可能佢地知。

Generation Next 提到...

知道喇,係喇,策劃者話唔俾買賣嘛。策劃者話加稅嘛, 策劃者話時間未到嘛。你傳話㗎炸係唔係?

你話租兄都係策劃者喎,同你班喫兄是一個等級的, 要尊重D,唔係會罸你冇得再傳話㗎喇。乖乖地下。

匿名 提到...

精神病指數撚,你自己又唔開番個Account?又無POINT又無腦唔好係度獻世丟人現眼啦,又識富二代又識策劃者洗鬼係度聽末日撚9嗡咩,白痴!

Generation Next 提到...

可能佢係證券行經紀,係度試下揾客。唔係駛鬼扮到自己可以直通天庭咁咩,成日都好似知道D嘢唔講又講咁,故作神秘。都係嗰個“劣”字啦。

匿名 提到...

~不如問早晚散播恐慌~末日撚最愛既唯一美國source咪知道囉~呢個地方都係最近一兩年先出現~末日撚一早就有啦~唔加以利用點得!

~80後指數由三年前開始由銀行及股票行觀察開戶年紀(random 訪問)及其他分析data(如alexa)及最近去分析....證實一樣野~如果班人都買得起~就....絕對冇睇唔起xx後成份....策劃者對住呢班人"幹"~唔加以利用完成果個咩咩...點得!

睇下仲有冇得認屎認屁~唔緊要啦咩叫末日撚無錢一身輕~成副身家入金銀~見鬼囉~最好唔好信我~唔係教主一律不回答~

Generation Next 提到...

咁又係嘅,喫兄弟應該只係答返好似租兄一樣同佢喫兄相同級數的策劃者。

睇你表演下, 醒定D喎,要記住尊重D, 問你嘢要答架, 唔係冇得再傳話㗎喇, 乖乖地下。

三年前姐下話,唔怪得,,,唔怪得。

重講唔講沙士呀?

Lisa 提到...

回Joe,
大金行的金飾可以帶返去店舖免費清洗的 !

唔知有無人知, 金舖用的放大鏡可以去邊度買, 因為買來買去都睇唔到金銀產品上個D細字, 而我又開始老花啦 XD !

honson 提到...

放大鏡可以去邊度買, 因為買來買去都睇唔到金銀產品上個D細字
-------------------------------------------------
Lisa
你可以去 南興鐘錶材料行 香港九龍油麻地,白加士街117號地下 TEL 23886341

佢地有好多唔同倍數的放大鏡...

Lisa 提到...

謝 honson :)