2011年5月8日 星期日

only you.....can 殺死本拉登......



呢個幾星期係唔係日日聽到拉登呢?電視、報紙、雜誌.......日夜輪流講,解構,解構,再解構,連網上都好多人講,有人話真,有人話假,大家又覺得我認為係真定係假呢?

係真係假?其實完全唔重要,最好就係似真還假,咁全世界就會不斷咁去探討,有人搵破綻,有人又證明係真,既然已擲了條死屍落海,更係死無對證,成為世紀懸案,目的係乜?就係引大家注意,引導大家去得出一個結論:美國醒、美國勁,殺死拉登冇得頂!

投資市場最高境界係乜?就係玩信心!信美國政府,信佢沒有想做的事是做不到的,強美元一定做到,美債一定有人買!如果殺死拉登後,俾晒證據你睇,咁就唔使討論「是真是假」,「美國醒、美國勁、殺死拉登冇得頂」新聞價值亦大大減低,好快就唔會日日做頭條,電視新聞日煲夜煲。其實呢件事對阿蓋達亦好有好處,籌務經費更加容易,更多人加入,出來承認大有好處。

所以,拉登係唔係死鬼左並唔重要,最重要係非常騎喱既處理手法──留低無數討論空間,引人注目,增加政府威信(你可以試下問下身邊朋友,唔使多講就問:你信唔信美國政府殺左拉登?我做過呢個實驗,問左廿個人,有19個信)。英國已有人出來抗議,話殺拉登過程唔尊重拉登人權咁話,真係咁都得!

成件事令我諗起乜?就係《西遊記》入面果首Only You!唱極都死唔斷氣,而家都係咁,日日夜夜係你耳邊唱,Only You(USA),Can殺死本拉登.........

打壓金銀,從來都係組合拳,唔係淨係計幾多Short?幾多Long?條K線點走?(Alex,另一位Joe,你明乜係K線啦),仲要埋玩信心!

所以我估計,拉登件事會搞好耐,會不斷發功唱Only You!會有好多花邊新聞!遲下可能搵拉登子女寫番本《我地父親:本拉登》,裡面仲會講其實拉登是好父親,一樣重視家庭生活,咁人權份子又會嘈一輪。仲可搵拉登三個老婆,續個接受訪問,製作一輯《我為何愛上恐佈份子》節目,橫掂回教婦女個個由頭包到落尾,就算搵希拉莉扮都冇人知。講唔定,又會有漁民話撈到拉登條屍,然後做解剖,最後又被人踢爆係假,總之就係不斷製做新聞!

呢一刻我既心情係點?真係好想學星爺咁,一棍卜落去........然後爆粗!

76 則留言:

金錢一一 提到...

持鎗入屋,殺死戶主,毀屍滅跡。呢D係悍匪劫殺平民嘅劇本。
江湖大佬手無寸鐵?算係咩嘢江湖大佬?
人地話狡兔三窟,佢竟然住响果度七年?
最頭痕係果D和平獎得主,原來咁叫「和平」喎!

Chanel 提到...

我覺得最煩係蘋果日日都係度話要公開拉登遺照。兒童不宜。

匿名 提到...

好奇想問一下你做邊行? 睇來係唔係地產行業就係金融行業?

嘉芙蓮 提到...

to 匿名,
點解你覺得joe兄做地產或金融呢?
雖然我唔知, 但我直覺覺得唔係囉...

米仔 提到...

I still stand by my believe that 拉登 was died ten years ago from natural causes (kidney issue). But I guess that's doesn't matter what the facts are as all they need is propaganda materials.

Alex Jones - Webster Tarpley: Next False Flag Terror Op will be Blamed on Pakistan's
http://www.youtube.com/watch?v=EEhKs40LtRg
http://www.youtube.com/watch?v=p0ZYCSM6B8A

周顯 is saying this the only way he can on mainstream media
http://www.mpfinance.com/htm/Finance/20110506/Columnist/en30_en30.htm

小銀通 提到...

請大家看看這條片子:
http://www.youtube.com/watch?v=RJD0qTnwFyk&feature=youtube_gdata_player
永遠支持偉大的Joe兄

匿名 提到...

我反而直覺覺得祖兄係工程師一類的人喎. 說話有分析有理據, 而且有果句講果句, 完全合乎工程師性格.

閒人

fubjj 提到...

應該唔係工程
因為joe兄話佢係讀史出身

gogoldjoe 提到...

大家無謂估啦,適當時候我會透露!

呢幾日思考搵資料有少少發現,1980,1999發生左好多野,有好多係好少人留意的,但其實又好重要!

1980年,個人電腦產生,MS及Mac OS都係呢拉近呢一年前後推出。1999年,是互聯網發展重要里程碑,寬頻上網首先在日本出現,之後慢慢取代56K上網。各位80後可能未試過56k,簡值想死!沒有寬頻沒有個人電腦,沒有168,沒這裡,沒有lisa,沒有富媽媽,沒有宋鴻兵.......大家亦看不到馬田大師!

Gordon 提到...
作者已經移除這則留言。
Gordon 提到...

Joe兄,
我們估下是玩玩而已,千萬不能真正透露!

匿名 提到...

http://fofoa.blogspot.com/2011/05/costatas-silver-open-forum.html

An interesting post from FOFOA, second opinion for silver, sparks a second though if we own the wrong metal. But it lacks the consideration of factors from the East.

Generation Next

匿名 提到...

Just read a post from Yahoo , really funny

"...金價容易波動。無人知曉黃金價值幾何。我總是叫那些“金甲虫”(堅定看漲黃金的人)給黃金一個合理估價,但他們卻說不出來。你大可忘記有關黃金的所有迷信。無論那些篤信黃金的人說甚麼,黃金和其它東西一樣不過是一種貨幣。由於黃金本身不會產生收益,金市實際上是一個龐氏騙局:你的收益完全來自排隊等候的下一位買家..."

但最可笑果part 係佢推介人買 黃金ETF,真係唔知邊個先係騙局

Link : http://hk.biz.yahoo.com/110506/364/45qbi.html

--

gogoldjoe 提到...

當係好有限既透露!

gogoldjoe 提到...

岩岩睇到,電視已開始話拉登妻子身份神秘,仲話巴基斯坦唔肯透露。唔肯透露,一定愈多人想知,慢慢為下一新聞舖路。

chapman 提到...

'give them circus and bread'...呢啲正正就是馬戲.

匿名 提到...

kitco 衰到今日唔聽電話留言又爆!

匿名 提到...

鷹揚都沒了!

Unknown 提到...

請問利昌今日如何? 幾多人排隊呢?

Unknown 提到...

最新消息:利昌今朝好很多人排隊,只供應500克銀磚,個個抬錢去掃貨,28號籌之後已經買唔到了,痴線!!!!

匿名 提到...

各位有冇留意到市面既餘下存貨情況 哈哈哈哈


我可以提供非常非常少量既楓葉 有誠意就留名及e-mail

Unknown 提到...

請問各位大大,知唔知其他地區有無好似香港咁搶講實銀實金呢?
謝謝!!

satan_wong 提到...

拉登死..5等如美國就可以脫離戰場..然後事不關己甘將國內既戰爭經費,一下子減哂..
美國甘高調甘將件事講出黎,又甘巧合巴菲特唱淡,兼而索羅斯沽空,又加上增加按金產生作用......

可以見到金銀價格比人,人為地打壓..

Charen 提到...

Merry Christmas 提到...
請問各位大大,知唔知其他地區有無好似香港咁搶講實銀實金呢?
謝謝!!

答:除台灣以外還有...

泰 國 增 加 黃 金 儲 備
2011-05-09 HKT 08:26

泰 國 央 行 行 長 張 旭 州 (Prasarn Trairatvorakul) 表 示 , 已 將 黃 金 儲 備 增 加 10 噸 , 達 到 110 噸 , 保 持 黃 金 佔 總 儲 備 3% 的 比 例 。
張 旭 州 上 週 六 向 記 者 表 示 , 投 資 黃 金 是 分 散 風 險 的 方 式 , 泰 國 央 行 亦 希 望 減 持 美 元 資 產 , 跟 其 他 央 行 的 策 略 一 致 。

匿名 提到...

今朝太太去利昌買到二條500g銀條,後面的人都買五六條
今天359一兩

匿名 提到...

Kitco 似比人洗劫完, 系銀都賣清,睇下30 kg銀磚幾時比人搶埋

匿名 提到...

利昌價係咪市價+手工費?
回收佢自己貨差價係幾多?
係咪銀行唔收?

金錢一一 提到...

重有愛樂團賣...

匿名 提到...

想問一下大家,有邊個傻仔仲用緊facebook?

這可能將世界整個貨幣發行及結構改變, 背後有勢力人士不單掌握全球半數人士資料, 更加能左右整個虛擬, 甚至乎未來經濟命脈?

阿桑奇表示”Facebook是有史以來最令人震驚的大型間諜機器”

有個"十三大血統之一"姓李既,好支持facebook,除左要錢之外,仲要 total fascist control! HKGOV 係佢隻x!

虛擬貨幣下一步就係RFID!

Cola Bear 提到...

匿名提到...
今朝太太去利昌買到二條500g銀條,後面的人都買五六條
今天359一兩

I checked Kitco, the maple leave coins are sold out. Crazy. Forgive my innocent, if 500g per silver bar, 359一兩, 1 silver bar equal to how much in total?

Charen 提到...

在東漢黃金作用消退
實物貨幣(糧食與布帛)更具重要意義,甚至能夠暫時取代金屬貨幣,東漢末年的童謠便云:「雖有千黃金,無如我斗粟,斗粟自可飽,千金何所直(值)?」
http://www.chiculture.net/0901/html/b05/0901b05.html

Charen 提到...

白銀比黃金貴?http://www.chiculture.net/0901/html/b03/0901b03.html

匿名 提到...

500G=13.3585兩=16.0753612937安士
香港一兩(37.429G)
國內一兩(50G)

ttpaul100

諾克 提到...

糧食真係有可能成為交易貨幣,到時糧食價格升幅肯定市場之冠.所以由現在起要學習做農夫

諾克 提到...

我要鷹揚銀幣20個,聯絡可以到itech3388@gmail.com

匿名 提到...

上面各位匿名提到:
虛擬貨幣下一步就係RFID!
---------------------

呢d所講既都係NWO的計謀.

Cefull 提到...

kitco 最後一批鷹揚都比我掃埋...
想買20個但係佢比得17個我, 另外又買左3個愛樂.
kitco 旺過旺角, 上去時最好帶本書去打發時間.

匿名 提到...

Good all sold out. The banks owns HK citizens almost every piece of real estate property not the owner YOU. Bank suck blood out of HK home owners, and the owner suck blood out of youngsters. If you are youngsters you need to stop them from sucking your blood without you knowing, what are these vampires afraid of the most? I think you know the answer, most HK citizen lives and dependent on their "Home ATM" to live like superstars. the bankers and estate dev also designed OT for free and stereotype "kong" girls, better use the garlic and ....... and expose them in the sunlight, which they are VERY afraid of.

匿名 提到...

美國一季度房價創08年底以來最大跌幅

http://finance.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=14405383&extra=page%3D2

從10樓圖中顯示2011年中將有大量樓按需調息,
故預料伯南克會再印鈔買美債以壓低按息,料金銀再次飛升

匿名 提到...

Dunno if there is a day that even Gold Coins are sold out from Kitco .....

匿名 提到...

All 1oz gold coin already sold out in Hang Seng. BOC should be the same too.

Gordon 提到...

May I ask how do you know all 1oz gold coins at HS and BOC are sold out?

You tried to buy gold coin from both of them on today by yourself or someone you know pls?

諾克 提到...

貨幣戰爭3有關白銀用途,宋鴻x都肯定了白銀的價值,白銀在醫療有很大的用途,我看那位曾經輕視我所說的話那位無名氐要低頭了!

匿名 提到...

咁FDA唔approve膠性銀,你隻大蒼蠅係咪又要低頭?
一眾匿名唔係不屑"膠性銀"係不屑你"賣膠性銀"
賣野唔認,比人識穿左又當d comment透明
賣野就賣野啦,左閃右避

小蒼蠅

諾克 提到...

盲目相信專家,相信權威,是你的致命傷.維他命c,是世人公認對身體健康,但fda都不承認它的功效,這樣你隻小烏烏,就不要食啦

匿名 提到...

你講一個宋鴻兵就唔係盲目?
大蒼蠅,GORDON兄真係講得你岩,你d英文真係唔係好掂
http://www.accessdata.fda.gov/scripts/cder/drugsatfda/index.cfm?fuseaction=Search.SearchAction&SearchType=BasicSearch&searchTerm=Vitamin+C&Search_Button=Submit
幾多藥入面有VIT.C,FDA都approve架
FDA唔approve 的係注射型式的vit c呀
查清楚先好冇?
http://www.anh-usa.org/action-alert-now-the-fda-is-going-after-vitamin-c/
比埋link你啦,不過英文架,唔識就查下字典囉

Cefull 提到...

白銀的工業用途極廣, 部份功能無法拿別的東西取代. 所以經常有混淆視聽的言論, 說白銀只是一種工業原料, 而非貨幣金屬. 垷實是白銀是同時兼具兩種屬性的, 它又是工業原料又是貨幣金屬.
白銀的工業用途比貨幣戰爭3所提及的範疇多很多. 工業用銀是必需交實貨的, 你不能給廠家一紙白銀合約來蒙混過關, 還有就是工業用銀多半無法被回收(攝影工業是唯一會大量回收白銀的一種工業, 半導體, 煙火工業等從不回收), 白銀會被消耗掉. 所以白銀只會越來越少.
操縱白銀價格只會越來越難, 操縱成本越來越高. 一旦到了打壓力量崩潰之時, 銀價肯定一飛沖天. 這個時候就是甲蟲們收成的季節了.

匿名 提到...

大蒼蠅念念不忘推銷on膠性銀,應該要交數,或者入左好多貨。

諾克 提到...

你都幾無知喎, 巿面所售賣的所謂維康x, 康鈣x, 維x加鋅的維他命c的級別不是治療級別, 而且這些維他命c是化學合成的, 功效大大打折.要吸收真正的維他命c, 要有高濃度以及要以天然形式所吸取.其中注射形式比口服的吸收更加顯著.
你對維他命c的認識只限於fda, 咁就想同我講維他命c, 你都未夠班!

Gordon 提到...

見呢度和168的銀甲蟲們於今天清洗利昌、kitco,大量入貨。

想向大家請教點解咁啱同一時間對銀價$35呢個位咁有信心,都大力入貨呢?

馬田大師的理論,老是令我心慌慌不敢在2011.45前入貨。

但白銀價卻又活生生由33上到依家37.5,證明你們入貨決定正確,大家有何心得,請不吝指教小弟,謝謝。

諾克 提到...

我就買定實銀等住剪班銀行家羊毛!

匿名 提到...

回Gordon:
35-36元的確似係JPM大倉所在. 之前多次在36元回頭, 一破36元就直線上升至49.85, 當中只在39-40元掙扎一兩日. 36元呢個位係大爆發之前的阻力.

閒人

Cefull 提到...

只要是買實銀, 不摃杆的話, 無論是任何價位我都不怕入貨. 何解? 因為我看的不是短期的價格升跌, 而是看長線: 法幣制度的崩潰. 而且10~15年內白銀會枯竭.
銀行家推低銀價, 無端端讓我撿個大便宜, 真係多謝晒. 要是打壓持續, 這個「一生最大的投資機會」恐怕還要再升呢, 變成「有史而來最大的投資機會」. :-)

諾克 提到...

跌到咁平, 出面幾間大公司就無貨比你, 金拓, 利昌等全部清倉, 仲想等財爺比6000元買,e加想買都冇貨, 等到財爺比錢都無用

ABC 提到...

YAHOO 拍賣@@@

利昌銀條 4 兩裝一條 $2500


http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1127493332

匿名 提到...

> 但白銀價卻又活生生由33上到依家37.5,證明你們入貨決定正確,大家有何心得,請不吝指教小弟,謝謝。

My experience - I buy coins when I got the funding and stock is available. It is getting more difficult to buy silver (in Lee Cheong and Kitco). Last Friday I go to Kitco by MTR and the queue is too long for me to buy coins. I took a taxi to go to Kitco and buy coins today (success!)..

Cefull 提到...

試想想早排中國人「盲搶鹽」事件, 因恐慌湧出來的購買力何等驚人. 今天差不多去到「盲搶銀」的階段. 中國人對金銀的價值空前覺醒 (宋鴻兵帶來的風潮), 一窩蜂的去搶購白銀, 其購買力連 Hunt brother 都無法可比. 看這編報導
http://goldsilver.com/news/china-buying-silver-overnight/
這裏還沒算其他人口大國如印度, 巴西等. 只要買實銀的風潮持續下去的話, JPM, HSBC等早晚扛不住. 他們空倉多得補不了.
所以「買實銀, 不摃扞」這條策略, 基本上是輸不了.

匿名 提到...

http://www.metalaugmentor.com/eforum/?p=6750

Another second opinion for silver, buy silver crash JPM, still?

Generation Next

匿名 提到...

大蒼蠅,你自己話FDA唔承認vit c,我就話比你聽vit c d藥FDA係認可
FDA只係唔認可intravenous injection of vit c
你自己就九唔搭八話我凈係睇FDA,大佬你講FDA我咪講FDA囉
我都冇講你凈係識睇宋鴻兵嘈住晒啦
藥o個d野我梗係唔夠你熟架啦,你sales黎架嘛,邊夠你黎呀
你咁鍾意同FDA唱反調,係咪入左好多FDA唔approve的貨呀?
講多兩講我又驚你拎D vitamin c產品出黎賣呀
又可以標榜你公司純天然呀

匿名 提到...

http://www.youtube.com/watch?v=ahihGKZC5Kk&hd=1
繼續吹噓膠性銀啦^^ 唔阻你發達

見習平衡者 提到...

回Cefull
摩仔同5仔會撐唔住,呢點我有好大懷疑
只要以美元代替實物結算嘅制度仍然存在,再加上國際銀行家從來唔會缺美元呢個事實。佢地係期市一樣冇得輸
一萬手空倉嚇唔到老散,就兩萬手,三萬手...數字遊戲啫
宋老師都話過:絕對的腐敗不可怕,絕對的瘋狂才可怕
當銀價不斷插水式下跌時,大家又能以絕對嘅信心持有嘛?

匿名 提到...

Last Friday I went to HS Central HQ in the morning, all ANA sold out. I got only two KRA. This afternoon I went to HS Kowloon HQ, all 1 oz gold coin sold out. I got only two ANB.

BOC I think no luck too.

Gordon 提到...

先謝各位分享,指教。

閒人兄,
原來36元有此玄機,唔怪得連joe兄都想35下入貨,我之前仲以為46先係大位添。

Cefull、匿名,
當然,無借貸或槓桿的平均買入法是必贏皇道。雖然被Lisa鬧左幾次,但小弟較為愚頑、盟塞。仍然認為金銀甲蟲的功力高低在於辨清入貨時機,能以一樣的資產,擁有較多的實金銀,便是技術較高。否則我駛乜日夜研究金銀知識呢,只要我一有閒錢就買實金銀就得啦,係咪?

Generation Next,

Thank you for your recommendation. Silverax and his friends have reached professional grade in sliver trend! Joe please consider take a look at his article. I am very interesting their predication for the long in July, but I can't fully understand the details. I think we may find some significants from there.

匿名,
謝回應。我早前還跟joe兄講過要測試市場的實金銀現貨有冇錯價,要買光市面的才知。更擔心由於168的師兄們已經入夠貨(佢地依家經常話坐低嘆茶等睇戲),現貨市場個倉的存量資訊不易流通,不料大家如此齊心,兩、三日掃晒,仲熱心地於網上交流,我真是過慮了。

Cefull 提到...

回AA,
只有一種人會被銀價下挫嚇怕, 就是借margin炒銀的人. 對於甲蟲族來說, 銀價越低越興奮. 就像今次回調, 小弟馬上出去掃實貨, 前後共掃了約200oz 實銀. 三萬手空倉會否嚇怕了我? 哈哈, 幾多手空倉都嚇不怕我! 我猜很多甲蟲族和我一樣.
JPM, HSBC會否扛不住? 不妨走著瞧, 小弟不太看好他倆, 過度 short 白銀早晚會吸引另一個看出機會的大戶, 到時他倆就會成為世界金融史上第一個被散戶夾死的大戶.

匿名 提到...

以下是清茶淡飯兄最近的一段PS:
P.S. k 場同 CPM Group 係 teammates: Read through the silly press release, and you can see the obvious effort made by these propaganda teammates to TRY to make it look like silver is becoming more plentiful. 我地一早己經知道佢既分析有毒

匿名 提到...

曾蔭權政府托市王~~ 利用唯一垃圾低手招數 "港幣" 連同大陸人打倒自己人~~ 以為冇人察覺到 ~~ 轉移視線間接推向美元聯儲局 ~~ 曾蔭權政府 only you.....can~~ 搞死本地人......

if they continue, guess what, we'll destroy the system, the system are scared!

匿名 提到...

我既對沖銀行家放水計劃如這樣:

銀行放水將估價升1% 我將搶購100oz
銀行放水將估價升10% 我將搶購1000oz

見習平衡者 提到...

回Cefull
事實上,這個大戶一早已經存在
他就是阿爺
但係,阿爺都唔係傻嘅
既然要大手掃實貨
點解唔質低佢先掃?
所以阿爺同摩仔5仔利用合作嘅機會好大

如果你係大戶,你會不惜一切大量入貨,
同淡友對着幹
定係利用資訊、資金優勢震走散戶信心先入貨?

見習平衡者 提到...

不過,呢啲大戶今次顯得出奇地軟弱
如果要打壓,點解唔一次過將銀價打到個位數
重挫市場信心,導致銀價長期低迷(至少5-10年)
令好友永不超生呢?

Gordon 提到...

To:AA,
呢招之前咪用左廿幾年啦,壓價呢招唔係無弱點的:

弱點1. 要維持白銀的定價權,始終要個場真係有d實貨俾到真正用家,例如工業。joe兄之前已有文章提及,當白銀個價太低時,根本無人願開礦,由礦場開採的實銀供應不足時,就會好似依家咁,大家知道銀價係錯價,買鬼晒佢,咁就會有第二個市場、第二個國際銀價產生,佢個定價權就被取代左;

弱點2.為免弱點1情況出現,呢廿幾年來,國際間的大銀行不斷借出庫房內的實銀,以補貼由於開礦不足和銀價偏低而大量被人損耗的市場實銀空間。但年年補貼,有出無入後,庫存就快用晒了,當庫存完全用晒,控制唔到市場個價了,佢地又會無左白銀定價權。

例如,個價係crimex跌到落$10,Job Steve想入貨用來做電話零件,但佢發現係那個市,想用$10/oz根本買唔到貨,於是佢唯有去利昌排隊,用$500/兩買啦。

我覺得今次大陸並無軟弱,因為佢都好需要有個大跌浪,壓低商品價格,壓低通漲。佢呢幾年已經儲左好多黃金白銀,夠貨攤牌了,所以老胡早排先大大聲抗議美國,佢個角色開始轉變左會穩定白銀個價。

Cefull 提到...

摩仔5仔同中共合作? 摩仔5仔得了甚麼好處? 銀價節節上升, 佢兩個死都唔掂, 中共同佢兩個有嚴重的利益沖突, 點合作?
我都覺得阿爺做果個大戶的機會最大. 阿爺係唯一一個具備強大實力而又唔受神秘組織操縱的大戶. 兩者之間我認為是不會有任何合作的可能的.

Gordon 提到...

個人認為5仔已受摩仔受控(我之前在此已留言講過原因),而摩仔在神秘組織中的角色,由以前開始便分了地盤,負責質低金銀個價,以維持世人對法幣系統的信心。

上述的弱點1和2,賣國際央行的實銀時,總要有頂專的財技高手把關調節,之前廿幾年來,摩仔憑著頂專的財技高手、如山般多的白銀庫存和無限美元支持,打敗了多少認為白銀錯價的投資者,從中賺到多少血錢了?但亦因此積落越來越大量的沽盤在手,分分鐘是至命弱點。不過佢都唔係傻,傳聞摩仔另有天量石油和期銅長倉在手以作對沖。

而大陸是未攤牌前順住佢個勢撳低個價,目的是吸納實銀,既然不能打敗敵人,只有加入佢!

她們之間的所謂合作,是謹止於此。

見習平衡者 提到...

回cefull
摩仔同5仔,仲有阿爺之間嘅利益,照我睇應該唔止銀市一項
據我所知,現時外資仍未可以單獨參與股市交易,加上5仔一直想回歸上海上市(從5仔個名可見,5仔最初係以上海為其中一個基地)兩間銀行要進一步開拓內地市場,同阿爺做某d利益交換係其中一個辦法。
阿爺到底要乜?取代美元地位係其中一個目標。兩間銀行會唔會因此淪為阿爺打手?阿爺同佢地仲有咩枱底交易?好難講。
不過,睇完三本貨幣戰爭令我學到一件事:睇野唔可以淨係睇表面,凡係表面上愈勢不兩立嘅兩方越可疑(正如大家都未必諗到希特拉同美國,仲有猶太人有謁傾啦)
仲有一句金句:金錢沒有祖國,銀行家眼中只有穫利!

見習平衡者 提到...

美國立國之初,至fed成立為止,國際銀行家為建立私人中央銀行,用了幾多手段,殺左幾多總統,買通幾多官員?

大家可能已經諗到我講緊咩:阿爺會唔會有人,私下同摩仔5仔傾掂數,甚至買起左?

係70年代末至80年代頭,又有幾多人諗到阿爺會發明"中國特色社會主義"同"一國兩制"呢兩個term?

事實上,係各個山頭同元老林立嘅情況下,要推行咁徹底嘅改革,難度之高可以同奇蹟相比。

"一國兩制"表面上係阿爺首創,但實際上同奧匈帝國下嘅匈牙利同奧地利之間嘅關係與一國兩制有唔少相似之處(鄧小平先生係偉人,但係一個人係咪勁到足以諗到一set咁完美嘅制度?如果係,此人智慧可比上帝)

世界在變,人心其實冇變。而且,歷史話比我地知,中國人並唔會高尚過其他民族好多。歷史同樣話比我地知,要介入一個組織,"人"係最佳切入點(尤其係一心上位果d)

宋鴻兵只係簡單一句"這一次,羅家來得悄無聲色"會唔會因為佢係中國人,有太多細節唔方便講?一個龐然大物經過,甚至踏足,又點樣可以"悄無聲色"?

(由於太敏感嘅關係,Joe哥如果擔心,可以delete此post)

匿名 提到...

訓身掃貨,執輸行頭慘過敗家,有平銀買,聽日拿拿聲掃貨先 ^_^,唔夠貨,老豆都無面比,一於搶買!

嘉芙蓮 提到...

而家有錢都買唔到....