2011年5月12日 星期四

繼續Only You



日日拉登,可能好多人有興趣,我就好想死!因為知佢想搞乜!今日打開份蛇果報,大獲!一版有接近十段唔同拉登新聞!原來拉登14歲個仔走甩左,所以留下一條為父報仇尾線,仲有開始介紹拉登老婆。仲有幫手捉拉登隻狗都講埋,原來鑲左合金牙,仲有搭地鐵又見到廣告牌打出話,老美議員好多睇過幅拉登死相,話好恐佈,仲有又話拉登四子要告美國政府謀殺。相信好快會出埋拉登姨媽姑姐、小學同學、初戀情人、表叔表嬸.......仲有一樣一定有,就訪問殺拉登既士兵及其家人姨媽姑姐老婆仔女小學同學.........諗起乜?家英哥講豈有此理!

頭版仲大獲,話獅子銀行強勢回歸,仲刊登左一張以前獅子銀行發行既一蚊墨西哥錢,想講乜?好清楚啦!即係話你聽,法幣係好可靠架!宣傳力量真係不可睇少!

3 則留言:

Gordon 提到...

Joe兄,
你預測得好準,依家真係曰曰only you,唔該借支棍用下,好煩。

匿名 提到...

好準呀,日日only you,美金立即爆升

匿名 提到...

“莫斯科共青團員報“報導,美軍海豹突擊隊擊斃拉登後,美國“媒體海豹“開始爭食拉登屍體,爭相披露拉登私生活中五花八門的所謂“細節,內幕“,把拉登描繪成“性變態狂,偏執狂,虐待狂,膽小鬼“等,以此詆毀其作為頭號恐怖分子和伊斯蘭聖戰分子的形象。http://t.cn/heoHbq

閒人