2011年5月6日 星期五

更改決定

先跟各位女網友說句對不起,小弟不打算再Delete粗口,更會將粗口儲存起來,這樣做不是因為怕了另一位Joe及Alex的粗口,而是為了紀錄歷史,2008年於750叫人買金時亦給人問候過,當時也想停止討論。如果當時如此決定,令日就不會有此園地,肥仔文白銀10蚊時成立白銀戰隊,曾被人叫解散,最近又給人叫解散,這就是歷史,如果全部是自己人聲音,討論仲有趣嗎?我知道在此爆了倫敦金,紙黃金咁多野,必有機會招來問候,已有心理準備,將以平常心對待。

34 則留言:

匿名 提到...

Joe,尊重你的決定.希望你繼續寫好的文章.謝謝你無私的分享.

nlpsonia

旁邊學 提到...

>>將粗口儲存起來..<<

儲「粗口」??祖兄都算史上第一人啦!

XD

fubjj 提到...

睇到d人亂爆粗的內容
又無人理佢都幾攪笑
睇下佢係咪可以堅持係度爆粗爆到我地放晒d 實金實銀
如果佢得都要比個加佢
哈哈

Cefull 提到...

100% agree! 真理受得起時間考驗. 隔得幾年後返黎睇下就知道邊個係老襯.

Katie 提到...

支持你的決定~~粗口也不是什麼大不了的事~每日返工放工行出行入都聽唔少~ :)

匿名 提到...

Joe,

Thumbs up for you!!

The truth will speak for itself. all we need is time.

Matisse

匿名 提到...

黃金是長期擁有的保值工具

匿名 提到...

Joe兄, 你的想法很正面,人o既行為&反應都係反影那個時代演變!

ANN

諾克 提到...

沽實銀, 有意出價

匿名 提到...

點解可以咁九唔搭八?

匿名 提到...

風暴兄, 咁快沽左啲實銀?

我都支持版主Joe既做法...
度度總有呢d"西人", 可以不理.....

見習平衡者 提到...

本來打算同d"西人"溝通下,點知佢地越溝通越癲
算啦,我放棄喇=_=|||

匿名 提到...

hi joe兄 我由uwants 睇你同基督幾位c兄討論去到168,再到呢個blog 令我學到唔少野. 再加埋睇下書,留意下各國新聞.更令我了解而家究竟發生緊咩事. 當然我都有少量實金實銀.但我買金銀唔係因為信你, 係因為你令我明白咩係貨幣我先走去買. 係時間浮上水面十卜你.

shingng

匿名 提到...

sigh.. I try to buy silver @ Kitco today (as I called Lee Cheong where there's no stock left) - so many people there! I didn't have enough time (10+ people before me) and left without buying :(

Who rumors that when silver drops so much people are not interested to buy silver!!!

In the 15 minutes I stayed (to see if I could be lucky enough to buy), 3 new comer registered as members.. the staff at counter works non stop...

PC

嘉芙蓮 提到...

我今日打左整個下午電話去kitco訂貨, 打左n次都話無人得閒,話會call番我, 點之都無....:(

小初哥 提到...

Re 嘉芙蓮,

我今日3點45分左右打過去, 5點幾先有人覆。中間睇住由最低升下升下(雖然唔係好多), 都幾 'Lor Lor nuen'.

利昌一早就有人排隊, 九點幾就冇貨. 似乎今次跌市冇震到D咩實貨人出黎~

匿名 提到...

Kitco佢地call back to me @8:00pm佢地話做到依家才可以復我
Keith

匿名 提到...

Joe 兄,

我支持你的做法. 其實不用理會那些生事的人. 我們會自動 filter out 那些粗言穢語. 人貴自知.

Jenny

匿名 提到...

大風暴 提到...
沽實銀, 有意出價

我接d銀...幾錢1條?

匿名 提到...

當年我系上海A股跌落1000同1700點時,曾經去過大陸的証卷行找朋友, 証卷行大堂竟然只得小貓三兩只.
故此認為A股巳見底, 膛膽粗粗入市, 執番少少
今日我又做個大膽假設:
我認為四大魔頭唔會甘容易放過白銀, 個价唔會甘快升番.
如果利昌同kitco無人再排隊買貨, 甘就系我再次入市的時侯了!
不過...如果真系跌落27-28蚊, 我諗我都唔理甘多, 撲入去先講!

咖喱

匿名 提到...

補充一句
大陸的証券行大堂經常都系人頭湧湧的, 充份表現出中國人的賭性
咖喱

curious 提到...

keep on working and your work will be remembered

匿名 提到...

does kitco take order still after office hour at 5pm? ?

thanks.

Matisse

匿名 提到...

大風暴:沽實銀?
what silver are you selling? coinage? or bar? what price? why do u see at this low price but not at higher price last week?
are you selling real silver? or.....?

mimi

匿名 提到...

粗口是不對, 也粗野, 無禮,
但我認為打開的討論包含不同的視野可幫助我們理解問題的整體性.
實際上我認為粗口人們僅僅是弱的表現, 否定粗口人們是否定我們自身, 因為他們是我們自身的反射, 另一面!
我不相信你們一生沒有說過粗口, 至少想過!


aquarius

匿名 提到...

KITCO 無人排隊或者冷清清時就係無晒d 銀賣o既時候, 我唔會等到最低位去買, 要分段買, e+kitco都係靜番鷹揚 & 愛樂, 唔知幾時賣晒!!

ANN

匿名 提到...

u can buy 30 kg silver bar in Kitco anytime, i don't think this item will sold out one day.

匿名 提到...

>> u can buy 30 kg silver bar in Kitco anytime, i don't think this item will sold out one day.

I think this item will be sold out in some day ..... when all people become crazy and Kitco no other silver products for a long period ....

feifei 提到...

有時我在想早前啲銀價升咗咁多, kitco 可能有機會入貨時係高位, 當銀價回落時如果將啲銀幣賣出, 利潤可能無咁多,佢哋會吾會吾賣住,留待銀價回升時再賣呢.....

嘉芙蓮 提到...

feifei

應該唔會, 以尋日為例,kitco好多人排隊, 我打過好多似電話上去都無人得閒幫我take order, 最後咩都賣晒, 剩低美國鷹揚銀幣同樂團.

chapman 提到...

joe兄 海量氣度,敬佩!

feifei 提到...

嘉芙蓮

可能我自己多心,吾係太清楚佢哋嘅運作,因為星期三時佢哋己經話一公斤嘅貨只有小量冋埋只剩下十個裝的楓葉銀幣....我買咗一個一公斤嘅免仔,真係覺得好得意好開心......

匿名 提到...

今日到東洋,見到有利昌四兩銀賣,要$2000

匿名 提到...

Joe兄支持你~

我想大部分香港有買實銀的人都會上這個版,
這裡個個都知那班黑手在沽空盤為乜;
所以都無乜人沽實銀, 反而買到斷晒貨TIM。

其實KITCO約多久會批發入貨一次? 好像他們常常都不夠貨賣的。

平凡人