2011年4月24日 星期日

平常心討論

先對各位網友說句唔好意思,其實有部份網友間的討論,小弟都未必全部睇晒,未必能當仲裁角色,如有誤會請見諒!各網友的言語及用字,各有風格,希望各位以平常心對待!最重要是藉彼此的意見有所進益。

6 則留言:

匿名 提到...

看了這個網頁快有一年, 從中學習了不少. 真的要謝謝 JOE 及不少網友的無私奉獻! 我一向都只是 READ-ONLY, 但今晚都真是要說一句, "請專重網主及這一個網頁的主題 '實物黃金與白銀的投資分享園地'", 無意思及無根據的留言, 懇請放在自己的BLOG或心裡吧.

Jenny

匿名 提到...

認同Joe 兄同Jenny 網友的說法.

Marco

honson 提到...

Support.....

Ethan chan 提到...

小弟睇完joe 兄個blog,對買實金好有興趣
但就有個問題想問下
請問 買左既實金實銀會放係邊到保存? 銀行租個保險箱?
還是放在家裏?
謝謝

匿名 提到...

家中, 銀行個保險箱唔信得過. 一有大事時銀行會沒收您的財產.

Tamama 提到...

但如果有賊人上你家中打劫, 你就會變得一無所有了 ...
就算有夾萬都沒用, 因為賊人會以你/家人作人質, 要求開夾萬 ....

如果銀行保險箱 + 家中都有一定存量金銀, 會否比較安全, 又能分擔風險 ??