2011年4月16日 星期六

兩個金牛大不同




金價銀價又再創新高,金價周五收報1486,白銀收報43,報導及評論當然一個接一個,很多人分析時都會用上一次金牛(約1970-1980)來作比較,以兩個時期的通脹、股市、貨幣增長等因素去作出預測,但歷史未必會像倒模般重復,因為時勢已經改變了......... 有甚麼改變?那就是市場資訊的流通!這是兩次牛市最顯著的差異,我們做分析及預測時不可不重視。

七十年代,不要說電腦,很多家庭連電視機也沒有,最多只有一部收音機,那時的市場資訊都非常單向,獲得資訊主要依賴報紙、書刊,版位有價,能有資格在傳統媒體說話及分析的人不多,而真正獨具慧眼的人可能亦未必有機會在這些媒體上發展意見,試想想,如果現在是1980,大家會有機會看168師兄們的分析嗎?會有窮媽媽富媽媽嗎?會有Lisa的Blog嗎?小弟亦未必有地方發表意見!今天的情況已大為不同,不需我講,大家都非常清楚。

金融市場成敗,資訊的獲得是一大重要因素,看《貨幣戰爭》都知,羅富齊家族的成功全賴資訊網絡的成功。網絡世界打破了少數人壟斷的話語權,刺破了傳統媒體上九流的分析,在此,我們可以知道一些七八十年代投資者沒法獲得的資訊,透過抽絲剝繭,層層分析,作出推論。

未來金價銀價的走勢,將會變得更難以估計,更出人意表,出盡九牛二虎之力想壓低金價銀價的人將會更難操作,因為市場資訊已不是單方面由他們主宰。

PS:首間收金店殺入港島區,且開在租金很貴的英皇道!

41 則留言:

匿名 提到...

回Joe:
係咪在北角道附近果間? 不過唔知佢生意如何, 因為福建人好多都儲金不賣的, 很多是以嫁妝的型式, 一代傳一代.

閒人

gogoldjoe 提到...

係呀,附近有好多金鋪,我正係福建人,你說得對,家中祖母、阿媽.....都儲金,祖母92歲,仲有十幾對龍鳳厄。

匿名 提到...

JOE兄,
根本今次個牛市同70-80年代的完全2回事. 第1, 當年美國都仲可以用自己去話事, 但今時今日多咗咁多新興國家喺度, 完全唔同. 再加上, 今次全由貨幣大幅devaluation, 我唔理係中國定美國, 總之, 銀紙一devaluate, 啲物價一定會大升, 金價銀價只係反映比我地睇個印銀紙幅度有幾勁!
依家咁睇, 銀價都有機會重上1477年時嘅$800水平, 註: 用1998年的美元貨幣購買力計!
http://dragonflycap.com/wp-content/uploads/2011/02/650-years-of-gold-silver.png
如果用1:15計, 我都唔想估金價會上漲到邊個水平啦.

Marco

Gordon 提到...

joe兄,
多謝網友平凡人提供的link,馬龍先生有新movie,好似同馬田大師講的不謀而合,請問你點睇呢?

"前日MIKE MALONEY老師發了這段片,
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QkSJxVTgles

在這時期他POST出這段片是否有特別用意或暗示呢?"

gogoldjoe 提到...

係,佢認為超通前會先有短暫通縮,我覺得佢暗示金銀將要調整,但調整(包括其他商品)不代表能買到貨,進一步削弱世人對紙幣的信心,為超通奠下基石。

其實在德國超通時亦有類似情況,不足為奇,此刻我認為應有心理準備迎接。但這亦很難說,正如我上面這篇blog說,情況已不同從前,很難估計萬一金銀調整,湧入實金實銀的資金有多少?早前持貨者又有多大能耐忍受調整?

在此時若調整20%,利昌、kitco真係被踩淋都似!

匿名 提到...

joe兄: 會唔會2成咁少? 怕且會3成都唔出奇. 我係由白銀期貨睇, 唔知會唔會出現真的30%下跌.

依家同德意志魏瑪共和國的1918年好似! 唔同的只是國家.

Marco

Tamama 提到...
作者已經移除這則留言。
Tamama 提到...

我找到下面一篇文章, 說到日本災難後的注資其實就即是QE3
若真如此, 日本的注資會否受美國指使 ? 美國已經達成繼QE2之後再度印銀紙注資的目的 ?

QE3早已登場

雖然美國尚未決定QE2會否加時,但事實上,QE3經已登場,這次並非由美國個主角,而是由日本擔正。

日本發生9級大地震及大海嘯後,日本政府立即向銀行體系注資5000多億美元。這次注資行動,規模並不遜於美國的QE2,因為QE2只是注入了6000億美元,日本的注資行動,與美國的相去不遠。

估計日本還會繼續在銀行體系以至金融系統有注資行動,因為大地震及大海嘯之後,又引發核危機,這一事件比地震及海嘯更杰。所以日本出事後,美國以至不少股市都挑戰高位,全因QE3經已唔覺意到來,卻好多人未知。

作者: 古匯基
http://www.centalinewealth.com.hk/icms/template.aspx?series=403&article=33326

匿名 提到...

The University of Texas Investment Management Co., the second-largest U.S. academic endowment, took delivery of almost $1 billion in gold bullion and is storing the bars in a New York vault, according to the fund’s board.

http://www.bloomberg.com/news/2011-04-16/texas-university-takes-cue-from-kyle-bass-to-hold-1-billion-in-gold-bars.html

honson 提到...
作者已經移除這則留言。
honson 提到...

調整20%甚至30%都唔係問題....要睇到時個金價去到邊個位先向下調整...

匿名 提到...

阿葉兄: 你講得無錯. 照依家個勢, 點都破左$1500美元呢個大關先啦, 甚至$1550都唔出奇.(至於再高啲啦喎, 都係等個市話比我地知, 無謂估<----講自己).

Marco

匿名 提到...

以銀價$43下跌30%,只是$30.1,今年年初價,對早已有貨的甲蟲來說,影響不大。

匿名 提到...

匿名兄: 冇咁低, 如無意外會見$47先, 之後會下跌30%到$33水平左右. INFORMATION CAME FROM A WEBSITE OF INVESTOR'S PROJECTION.

Marco

fubjj 提到...

marco兄
不如你share埋個website出黎
可能起到拋磚引玉效果
引到眾高人出黎分析
總好過只講結論

匿名 提到...

fubjj兄:

無問題, http://www.safehaven.com/article/20561/will-the-precious-metals-rally-continue-if-there-is-no-qe3?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+safehaven%2Fall-articles+%28Safehaven+-+Most+Recent+Articles%29

Marco

wahd 提到...

問之前有c hing整膠性銀,成唔成功? 香港唔知邊度有得買.

Gordon 提到...

joe兄,

在這個critical moment,我發現資深金甲們對本年6~9月的金銀走勢分持了兩個雙反方向,但雙方又各有道理,令我思緒感到頗為混亂,盼望我兄指點迷津。

第一方是宋鴻兵、兩位馬生、及168的阿梁哥,四方高人大概都認為今 年6~9月是所有資產之低位,應考慮預留多些cash等執平嘢。

第二方是Katherine,Lisa和富媽認為到6月時,美國會在攪些小動作後,維持量化寬鬆政策,到時實金銀個價又會日日破新高。而且,Lisa和富媽認為大國已經半公開宣布在空現貨市場吸收緊實金銀,會逢低買進,差不多到了攤牌的時候。我是支持第二方的推論多些。

兩方各持有合理的推論,但各走極端。還是我理解錯誤呢?

匿名 提到...

Gordon,我都有跟你相同的問題,現在甚為confused.究竟邊一方的機會大些呢?

匿名 提到...

高 盛 唱 淡 商 品 半 年 內 走 貨
http://www.singtao.com/yesterday/fin/0417do01.html

記得08年中時高盛唱好油價可見200美元, 之後油價由140美元一直插到廿幾美元. 呢次你估會升定跌呢?

閒人

匿名 提到...

閒人,鬼馬。同意你意思,高盛簡直在說:「(不說QE3,QE3)物價太高,賣貨給他,要廢紙吧。」身為打工仔,還是平均成本法,其他事,have a cup of...

Lisa 提到...

金銀買返來當收藏吧, 唔曬咁煩 !
炒高炒低, 煩到爆 !
如果可以見到低位, 當然要再買啦 !

wahd 提到...

只買實物就唔驚,有礦股既就要小心.

匿名 提到...

回LISA

LISA姐唔好咁寸Gordon兄啦!佢早輪36蚊先放左D實銀
畀利昌,話想睇下利昌係咪真係收喎,HEHEHE

icecream

小初哥 提到...

今日睇完Martin ge 'How & When', 有呢個conclusion:

1. (March high with at most 17xx, then June low)
2. (June high, Oct/Nov low @ lowest 1500)

if 6/13 is low=good news. Gold will start to rally and up to 5000.

if 6/13 is high = not good news. The projected low will be in Oct/Nov @ lowest 1500.

諾克 提到...

膠性銀必須經過電解作用才能產生銀離子, 這樣才能激發白銀的活性最大化.

以我所知, 香港暫時只有一處地方買膠性銀, 有意可以留下聯絡方法.

gogoldjoe 提到...

回Gordon,等我想想怎樣理解吧!

金甲超人 提到...

回wahd:
大風暴兄:
膠性銀香港有幾處地方可買到,不過你知那處平啲!

諾克 提到...

香港買到的都是從外國進口買到, 本地暫時未曾發現有

Gordon 提到...

joe兄,
如果是女性,發問類似問題在別的網站是受歡迎的。請容許我佔據少少空間,抒發呢一刻心情:

怎麼天生不是女人
歌手:草蜢
作曲:蔡一傑
填詞:林夕

好好表演堅強角色
輕輕走開是男子漢魅力
即使委屈都決不會再解釋

即使不忍只能強忍
 拖拖拉拉是男子漢敵人
 即使想哭想哭得比女人傷心
 怎麼天生不是女人

嘉芙蓮 提到...

咁熱鬧...

匿名 提到...

Gordon 兄:
好歌!

Marco

gogoldjoe 提到...

Gordon,唔使咁感慨,看到長遠的,是先跌後升,還是直升上天,都冇乜關係,而暫時我的睇法係你所講的1/,先跌後升,理由等我寫另一篇時再講,呢個星期忙到死,呢幾日仲病埋!

匿名 提到...

joe兄:
您要小心身體, 唔好有病呀. 您可能休息得太少了. 您要休息多啲同埋飲多啲水, 就住服藥, 咁就會好快好架啦.

Have a great weekend~
Marco

金甲超人 提到...

joe Hing !

hope u get well soon !

小C9 提到...

Joe,
Take care~

匿名 提到...

大風暴 提到...
膠性銀必須經過電解作用才能產生銀離子, 這樣才能激發白銀的活性最大化.

以我所知, 香港暫時只有一處地方買膠性銀, 有意可以留下聯絡方法.
*****************************************

大風暴, I'm interested in those colloidal silver, would you please contact me at crusade9090@yahoo.com.hk to discuss, thanks so much for your help.

Charen 提到...

joe教主: 保重呀! 為你禱告!

匿名 提到...

大風暴, I'm also interested in those colloidal silver, my contact is aptinghtt@yahoo.com.hk, thanks a lot!

諾克 提到...

各位白銀支持者, 如果需要買膠性銀, 可以到我網誌[經濟冰河時期準備團]中的[金甲蟲專區]留言訂購, 我會在那裡集中處理.
有任何查詢可以電郵 itech3388@gmail.com

有關於膠性銀的資料:
成份: 100%純水, 銀離子10-12ppm, 食用梳打1-2ppm
容量: 450ml
生產國家: 美國

諾克 提到...

有關膠性銀的功效:
以銀離子狀態下能發揮最大的殺菌功效
能對付各種真菌,病毒,細菌,鏈球菌,葡萄球菌.
能對付的疾病:包括:暗瘡、香港腳、濕疹、膿疱病、肛門痕癢、痔瘡、癬、癤、皮炎、葡萄球菌、疹、疣、膀胱敏感、慢性膀胱炎、淋病、白帶、攝護腺肥大、附睪炎、傷風感冒、肺炎、肺癆、鼻炎、耳炎、梅尼艾氏性眩暈病、膿性扁桃體炎、鏈球菌、眼耳口喉化膿、眼結膜炎、角膜炎、角膜感染潰瘍、角膜燒傷、百日咳、白喉、嬰兒毛病、猩紅熱、腦脊膜炎、肚痾、痢疾、胃炎、傷寒、結腸炎、沙門氏菌病、白念珠菌、敗血病、發炎性風濕、齒槽膿漏等等