2011年3月28日 星期一

石林叔真係講得愈來愈白!

以前石林叔講野都就住就住,不過,近排唔知做乜?愈講愈激!好似今日(2011/3/28)的《信報》金與銀,講到呼之欲出,行外人或者一頭霧水,唔知佢講乜?但行內人一睇就知佢講邊個。最欣賞係佢最後果三行,短期走勢或者可以被勢力人士影響,但長線,他們是不會成功的,大家應多謝石林叔的勉勵!

18 則留言:

金甲超人 提到...

thanks Joe hing !

Funny News :運銀車何文田遇劫警追查失車及銀條!

諾克 提到...

Who is 石林叔?他的背景如何

gogoldjoe 提到...

投資黃金老手,經驗超過30年(兩年前上過money cafe同肥青討論買金),不過唔係成日講岩架,以前仲好信期貨市場,但呢一兩年,佢既觀點正在轉變,今日呢篇就是佼佼者。

gogoldjoe 提到...

Funny News :運銀車何文田遇劫警追查失車及銀條!

--------------------------
銀都有人搶,真funny,仲要成架車搶走(因為銀太重),如果行行下冇油,使唔使去油站,定係帶埋油去打劫?搶完又去邊樹放?去利昌等俾人捉?睇怕都係走私番大陸多!

kannyfai 提到...

今日在去利昌入3條500g銀~~

匿名 提到...

$369两買左20两

Gordon 提到...

祖兄,咁啱我今日早上睇完呢篇文章都有此同感!
唔只一期了,是否有點感覺,佢內文好似接到我地討論中的說題,今期好似接住lisa講神秘組織的背後影響力,不過佢用左"大勢力"呢個字眼代替。
祖兄,你係版主要厚度D咁講ji,等我直接D講啦,
石林叔,Hi,welcome to chat here!

honson 提到...

搶銀.....真係識貨^-^

Lisa 提到...

其實呢個網已有好多人睇 :)
今日病好出去 Kitco 買 2011 楓葉銀幣, 真係靚好多 !

匿名 提到...

369一兩?我上週五才359,已然是那天的高位,過了週未升了十元。果真是五十美刀以下買,基本是買一送一。

匿名 提到...

石林叔,見過拒真人,除了寫人言報外,有時會上香港電台講黃金.30年來只專注投資黃金,我覺得拒夠專注(專業).拒今日呢篇文章真係講得好白.
nlpsonia

Nothing 提到...

部落格閒逛
你的部落格真好!!
如果你願意
歡迎到我的部落格
http://b2322858.blogspot.com/
感謝!!!
來自台中,台灣

諾克 提到...

可否找人張帖今早信報的石林叔的文章, 我也想看看這位高人的見解

Gordon 提到...

風暴兄,此文最上的貼圖,便是今早信報的石林叔的文章,你點擊一下,即可放大,可很清楚看晒全文。

小初哥 提到...

咦 LISA, 你唔係話只係會在30蚊樓下買嗎? 忍不住手? XD

Bosco 提到...

哈,我今日看到拒咁寫都打左個突。估唔到拒敢寫得咁白。
但唔知既,看完都系唔知。
知既,就會會心微笑。

江湖傳言:CFTC會系今日收市後可能公布Ted Butler爭取左超過20年既Position Limit,看看系真神定假鬼啦。

Lisa 提到...

回小初哥,
唔記得 ANN 定 nlpsonia 說, 新 2011 楓葉銀好靚, Kitco 又有膠盒賣可以入盒, 所以點都要買 D, 何況, 東洋賣 330/380 一個 1oz 生肖/樹熊/笑鳥銀幣我都買咗, 依家新幣 323 一個算平啦 XD !
還有睇來銀價唔識跌, 就算跌, 再買, 因為我手上銀唔多 !

匿名 提到...

回大風暴,
http://mlcommodities.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2952909
nlpsonia