2011年3月29日 星期二

馬田大師系列三:封口




大師出獄,大家當然期待他有新作發表!不過,Sorry,三個月內都會冇野睇,因為在自稱言論自由的老美國,大師被人警告唔准再寫文章,直至九月!他在網頁內只留下三行字如下:

Armstrong intends to post new articles. We have been advised that he is prohibited from publishing during the term of his home confinement (thru SEPT.2.2011) and that he is requesting a waiver.

大家一定好奇怪,為何要現在禁止?且要直至九月?那就要追溯他1999年9月26日發展一篇題為「The Business Cycle and the Future」的文章了。(想看原文,可用google search)

在文中,大師提到,商業週期可以用1/4週期即2.15年來計算。因為8.6的一半是4.3,而4.3的一半是2.15,這些週期循環在期後的發展中,很大程度上得到應驗。 所謂商業周期泛指整體經濟,見頂即是價格見頂,不宜投資,而見底即是價格見底,適合投資,小弟愚見認為見頂又好,見底又好,只是價格變動,不代表經濟好壞!所以對股市影響會較大,因為現在的股市已經不是反映經濟,更多是價格炒作。至於周期與黃金的關連,小弟看完他對黃金的文章,再講,因為他對黃金的周期循環有另一個模式!

根據大師1999年的文章,各周期如下:

1998年7月20日→頂部 / 香港樓市及股市就是於這個日子前後見頂

2002年8月11日→底部 / 如果此時投資股市及樓市,至2007年沽售,亦會獲利。

2007年2月27日→頂部 / 次按爆煲一般以2007年4月新世紀金融公司破產為起點,預測頗準。

2011年6月18日→底部

2015年7月10日→頂部

2020年1月26日→底部.........如此類推,直至2032年12月24日見大週期大頂,類似1929年10月。

大家清楚可見,即將到來的6月18日是另一個資產價格的底部,6月又剛好是QE2完結期,當下富士山活動加快,核危機未除,所以我估計6月可能會出現另一個底部,股市會出現底點,金銀亦可能會回落,之後的數月就是入市良機,「有心人」可能亦知道,但他們當然不想其他人知道,愈少人與他們爭東西就愈好,所以要大師:封口!封口!

大家一聽到,可能有疑問,那到時應買金銀好?還是買股好?愚見認為,金銀股齊升,金銀升得更快,無形中即是股對金銀貶值,但不排除個別的股會升得更快,個人看好金礦股,但必須以實貨為基,並持有贏了笑住袋,輸了唔志在心態!


警告1:以上純是個人估計,金銀市場受嚴重人為操控,不一定以預定模式運行!長線仍然是以Buy and Hold為基,少量買賣尋找「估」的樂趣,純粹是個人選擇!不構成任何投資建議!

警告2:馬田大師在最新發表的「How & When」文章內有講,Each and every market has its own pure timing frequencies. Some are shorter while others are extremely long......The ECM in no way alters the individual frequencies of any market, and that includes gold.

另外,他又講,as we move into the next major target such as 2011.45(June 13/14th,2011), what will be most important is the fact that this becomes a strange attractor that market will revolve around. not all markets will do something on that day. but those that do, tend to become the new favor for the next cycle.

16 則留言:

kidthief 提到...

Hey Joe, I actually use the ECM and compare it to gold/silver/HSI/Dow, and I don't think its as correct as i had hope

http://img861.imageshack.us/i/economicconfidencemodel.png/
http://img862.imageshack.us/i/economicconfidencemodel.png/

Wong Wai Leong 提到...

2015見頂 同168 post的一篇文章所指吻合

Bosco 提到...

Joe兄,我覺得呢可能有D誤會左Martin個ECM個Cycle系咩意思。
你可以看看拒最新既呢篇:
http://www.martinarmstrong.org/files/how%20and%20when%2003-01-2011.pdf

拒寫得好清楚。個ECM Cycle系Capital熱錢既流向。每一個Asset Class都有拒自己既Cycle,唔系系ECM既Inflection Point就每一個市場都會出現變化。而系,如果你關注既個個Asset如果個拐點同ECM個拐點一致,即代表個個Asset會系下一個Phase,如4.3年行一個大牛或大熊。所以拒點解成日都會系6月18個禮拜,金最好唔好創新高,走低或打橫行都系好既。

kidthief 提到...

Hey bosco thanks for the article
learn alot!!!!
no wonder why it doesnt work><

匿名 提到...

所以我估計6月可能會出現另一個底部,股市會出現底點,金銀亦可能會回落
--------------------------------------------
咁而家咪應該放晒所有野, CASH is KING?

gogoldjoe 提到...

謝bosco兄,馬田大師的學說充滿了數理,佢又講過話,一個市場的旺,代表另一個市場的衰,所以ECM CYCLE應如你所說,不可能fix所有市場!時間緊迫,離6月還有2個多月,照你理解,香港市場會如何行走?

Bosco 提到...

》咁而家咪應該放晒所有野, CASH is KING?

Joe兄,死未?你而家有無做左財演既感覺?
我建議,你系Blog到唔好寫D咩短期走勢啊,幾時升,幾時跌啊,如果唔系,有一大班人會將實金實銀買出買入,以為自己買緊股票。
有好多香港人,以為自己系醒目仔,買要撈底,賣要摸頂,叫拒渣長D,慘過去死。Joe兄一句,拒地會當系6叔金句,真系走去買賣。看看上一次Joe兄系銀34蚊篇可能無QE3文一出,一大班人拿拿臨走去賣左D實銀,想系30蚊樓下撈底,而家好看啦,我唔知有幾多人等到啦。

Bosco 提到...

Joe兄,短期走勢我唔識看,亦唔敢講,因為短期走勢比人操控得太緊要。
但我會用Jim Sinclair回應Martin個句:
“Why in the world, if you believe that the gold price can go to $5000 and $12,500, as the article says, do you give a damn about the next 90 days?”
http://jsmineset.com/2011/03/24/how-when-but-more-importantly-why/

即系,既然已經有實貨,點解我地唔:
Sit Back,Relax,And Have A Cup of Tea :)

kidthief 提到...
作者已經移除這則留言。
kidthief 提到...

my understanding of the article is that basically gold have been in a bull rally, without any rest/break, for the rally to be sustainable it must take a rest, if it wants to keep going up.
either
march high, june low
or
june high, oct/nov low
gold should not close at any value significantly below the 1500/1000 mark

Martin also mention Silver, which has had a bull rally, without any break, most likely to test a break/support level.

Lisa 提到...

支持 Bosco 觀點 !

gogoldjoe 提到...

剛看完整篇文,謝bosco兄,你說得對,短期無謂估,亦實在太難估,無論以馬田大師的何種模式運行,六月是升還是跌,黃金現價都是超低!

馬田大師理論奇妙處是天災人禍都計在內,人禍可控,但天災難違,就算羅富齊全族一齊用念力,都左右唔到!都係果句,長線的,sit back and relax

匿名 提到...

我都support Bosco's viewpoint.既然買左實貨,無謂睇來睇去,我地而家又唔係買緊股票.金銀與股票係兩類唔同性質既野,所以講周期就要分開黎講.
nlpsonia

Gordon 提到...

"即系,既然已經有實貨,點解我地唔:
Sit Back,Relax,And Have A Cup of Tea :)"

bosco呢段的確係皇道正宗

TheGoldenMean 提到...

First article published since Armstrong's release from federal prison.

http://www.martinarmstrong.org/files/Hello%20World%2004-06-2011.pdf

ido2 提到...

very accurate

http://www.google.com.hk/finance?q=HKG%3A2800