2011年3月27日 星期日

馬田大師系列二:砌生豬肉!?


黃金及白銀知識實在太多,事情的發展又超快,很多想講的東西都未講,就彈出一些新的,所以很多重要的東西仍然未有時間寫,望大家見諒!

馬田大師出獄,從前沒時間看他的東西,這兩日加緊看,其中關於他的入獄,原來大有內情。大師根據自已的循環理論,一早已看好金價,而且坐言起行,買入了總值$14.9Million美元的金條與金幣,法庭審訊期間,以經營「龐茲騙局」為由要他交出所有金條金幣,但大師不肯交出,結果以「蔑視法庭」被判監。(詳情:http://seeker401.wordpress.com/2011/03/18/financier-martin-armstrong-released-after-11-years-in-jail/)

大師寧願坐監都不肯交出黃金,可見他對黃金的前景有多大信心。根據上文報導,大師在獄中更被人暴力對待,但大師通通忍受,或者有勢力人士為了得到他的黃金而留著他命仔,大師亦好聰明知道自已手上的皇牌──黃金(大師應該收得好密),今日捱到出獄都算三生有幸,黃金路真的不易行,大家要珍惜現有幸福!

大師率直的性格,可能教導了部份客戶購買入實物黃金而得罪人,不過更大鑊是他在審訊期間曾爆人大鑊,爆邊個大鑊?咪係股神囉!

2000年,大師被拘捕不久(未審訊前),他就去信美國期貨監督委員會(GATA)的Chris Powell,話白銀市場有人操控價格,相信大師一方面是為反擊,同時對GATA還有信心,結果當然是GATA最後幫不到他。(詳情:http://www.treasurenet.com/forum/prospecting/messages/1013873.shtml)


大家放心,重要內容,小弟找到大陸網友的翻譯:

1997年時,我取走了所有的利潤並拋售了所有的看跌頭寸。當有人通過電話以盡可 能低的價格向我購買1000手白銀時,白銀的交易價格在4.29美元左右。他們還故意給我看了巴菲特的訂單。共和銀行(Republic Bank)的Bob Gotlieb打電話給我,想讓我加入他們的市場操縱團隊。

他講: 白銀市場將有大事要發生 ,當我問誰是幕後操縱者時,他說: 你的朋友在康涅狄格(巴菲特所居住的州)。後來,我通知我的客戶,銀價將達到7美元。1997年12月,我應中國政府之邀離開美國前往中國參加亞洲金融危機的研討會。當我回到美國時,銀價已攀升到 6.40美元。毫無疑問,共和銀行採用了用自己的錢購買大量白銀再將其轉移到倫敦的方式,這樣就可以操縱銀價的上漲。

我們必須拋棄一切嫉妒、衝動和偏見來 面對血淋淋的現實。在我們這些莊家的觀念中,白銀市場可以通過各種操縱方法來控制價格,比如遠期合約、借款、期權期貨和受到控制的分析師的虛假宣傳。事實 證據表明,銀價操縱從1995年便開始了。

當然,巴菲特現在被捧成聖人,實際上巴菲特在白銀市場上卻是積極的操縱者。在輿論的宣傳作用下,巴菲特購 買1.3億盎司白銀的投資活動卻被美化成了反對那些可怕的空頭和工業用戶的力挺白銀市價的善意行為。顯然,儘管紐約白銀交易的保險費用較低,但巴菲特卻仍 然在倫敦進行白銀交易,這就是證據。」

以大師性格,應不會講大話,小弟早前講股神在白銀市場投資的事,有誤差!股神可能有另類方法獲利,只是我們不知!從大師的講話,可以肯定白銀市場被人嚴重操控,香港那些所謂評論員,分析員,唔該醒下啦,仲日日係度做技術分析,玩期市現貨金現貨銀,人地食硬你!要買就要買實貨!

28 則留言:

匿名 提到...

黃金及白銀知識實在太多, joe我十分應同您這說法, 希望各位因相同理念買金銀的朋友, 多些交流/分享, 集合眾人的力量
Thanks

keith

Wong Wai Leong 提到...

唔係好明點股神想點操控, 銀價上脹對佢地有咩好處? 而且銀價都維持左好耐10蚊樓下. 股神咁大手買銀,自己都炒高左銀價了. 好多人都會跟股神買股票, 但就好少跟進原來股神都買貴金屬,唔係JOE兄講,我諗都唔係好多人知,唔知果個跟股神買中石油知唔知呢? 佢同白銀戰隊隊長一齊做節目,應該都知掛 (一笑)

炒期金, 實有甜頭的, 唔係點吸引D傻仔玩
不過係贏粒糖, 輸間廠咁解姐

係咁大環境下(逐步混亂到非常混亂)的情況下, 揸實金實銀應該係無得輸矣.
黃金白銀無可能變爛銅的,就算退一萬步黎講,學JOE兄所講, 金唔值錢的話, 都可以幫自己打條金連俾自己(一笑).

我都有叫朋友或者同學買金銀,不過只限熟朋友,真係FRD,唔熟果D咪同佢地講買基「金」囉SOSAD, 係咁SALE 基金的好處. 不過好多朋友都未知咩事, 剩係識問可以賺幾多, 個心態係搵快錢的, 通常咁樣我都無咩心機講落去, 叫佢地有興趣就去搵下資料, 等下次有機會先再慢慢解釋.

老實講, 如果自己有料, 咪炒期指, 炒股票, 依D搵得仲快. 投資好睇個人目標同性格,承受風險的能力. 黃金只係眾多投資產品的其中一種, 世上千千萬萬投資產品, 互相競爭, 總會有自己市場, 總會有一種適合自己.

有本有料的人, 又鐘意黃金的人, 應該會將自己炒到得返黎的錢, 一部份買入黃金, 問題只係自己有無本金同能力去賺依D錢姐.

我會鼓勵佢地學下依D投機方法仲好, 反正佢地想賺快錢, 不過最尾都要補返2句, 財不入急門, 同埋無咁大個頭就唔好帶咁大頂帽.

金甲超人 提到...

Joe:
i like this words :香港那些所謂評論員,分析員,唔該醒下啦!!
thanks !!

world need more justic people like you !

BL 提到...

Joe兄點睇股神唱淡美長債? 股神咁樣同FED對著幹, 佢地唔太似係一夥咁喎!

gogoldjoe 提到...

回bl,佢兩年前都唱淡過美元!要留意佢係短線唱淡,定係長線?甚至認為美債會崩潰?很不同的!

匿名 提到...

回BL,

佢地唔太似係一夥咁喎? 最高境界是一個做神,一個做鬼

gogoldjoe 提到...

唔知果個跟股神買中石油知唔知呢? 佢同白銀戰隊隊長一齊做節目,應該都知掛 (一笑)
------------------------------------
有都未必會講,叫人買股容易好多,而且亦多好多著數,叫人買銀,一講實比人笑。大家都見,周圍都係叫人買股的多,地震有地震股,水災有水災股,就黎世界末日都有末日股了!

匿名 提到...

他強由他強,清風拂山崗,他橫由他橫,明月照大江,他自狠來他自惡,我自一口真氣足。

閒人

匿名 提到...

引述閒人: 他強由他強,清風拂山崗,他橫由他橫,明月照大江,他自狠來他自惡,我自一口真氣足。

越來越覺得呢度好多investgo的朋友仔
小戰

匿名 提到...

I am trying my best to follow the steps of the giants

Lisa 提到...

美元貶值, 正是 FED 想見到的, 到時通脹升上天 !

匿名 提到...

The weight of gold may cause some to fall, yet I find this load helps to place my foot firm on the ground.

I believe the day will come, when those sold gold and silver they did not own, will be forced to buy back. Our world is fat with stolen wealth in paper form, and indeed is as poor as those starving.

Time will prove all things, may be not my time, but who cares......

Gordon 提到...

假定畢老伯,佢係神秘組織的候爵級成員(3角形式龐氏騙局最興分公候伯子男爵級成員,大隻加州長可能係新加入的伯爵級成員):

第一,就可以解釋到點解佢之前買白銀平手離場呢個謎,佢可以是一個最好例子,如果連佢都攞唔到實銀都無計,咁其他人攞到premium要偷笑啦,呢條橋都頂左好耐,直到buy silver kill JPM呢個呼籲為止。

第二,股神點解唱淡美長債?

佢收到消息個美債騙局已到最後尾聲,例如,日本人頂唔住經濟,準備稍後拋售或大量減少買美債。

佢係債王做野後,呢個時間講,第一唔會太Out Market,第二,將來爆鑊,佢可以大大聲講,提左大家啦,威威;第三,仲有邊個比佢有更好身份,通知神秘組織的其它低級成員,夠鐘出售美債了?

匿名 提到...

先多謝 Joe 的文章及資料

另外之前睇文章話債王好似係知道Y好有機會走高, 所以做野

--
金電視

satan_wong 提到...

我初頭仲諗緊,巴菲特利用實物交割,令白銀價格在短時間內急升。
而麥克老師對巴菲特操作買賣白銀的手法,亦都講到甘多。令我以為有人因為巴菲特涉足白銀市場,有意威脅他而令他對白銀市場卻步..

satan_wong 提到...

比我想像中更複雜....

Unknown 提到...

初次留言, 大家好!!!

chapman 提到...

投資市場,只有利益,沒有聖人.個人看不出warren buffett 會比George Soros 善良

匿名 提到...

有無大大可以UPDATE 下buy silver kill JPM 最新情況?
差唔多到3月尾!

LF

匿名 提到...

http://www.hbwar.com/news.php?id=3439

閒人

匿名 提到...

公平一點, 美債不算是騙局, 而且一定可以本息清還, 任何政府皆可無限量印鈔, 這是主權範圍內的事情, 包括日圓, 英鎊, 澳洲紙, 人民幣.....等, 各國政府負債財政狀況, 入市時皆有參考, 是你情我願的買賣!

金錢一一 提到...

賊劫運銀車 一度挾持職員 (16:14)
紅磡下午發生貨車遭攔途截劫案件,貨車被賊人劫走之餘,車上2名職員也被人挾持至沙田才獲釋。

事發於下午約2時,一輛據稱運載銀條的貨車駛經紅磡佛光街時,被2輛汽車攔途截停,數名大漢下車,先指嚇2名職員下車登上一輛客貨車,然後將載銀條的貨車駕走。2名職員上車後被蒙眼及綑綁,被送至沙田大圍後被賊人推落車,職員獲釋後報警救助,警方事後尋回挾持職員的客貨車,發現車身有被燒過的痕舻,警車正調查案件。

(明報即時新聞)

匿名 提到...

JOE, 想問問一間叫SWISS INVESTOR 嘅公司 , 他們買實銀可靠嗎?

匿名 提到...

Gold inches down after Fed comment; Mideast crisis supports - Reuters, Mar 27 2011 11:31PM

Gordon 提到...

回3月28匿名,
你我都係已經係美債騙局受害者啦,明明果d所謂債券係垃圾,毫無back up係到扮資產(美政係私自宣布美元黃金脫勾後,其信譽已破產),最慘香港以有幾多垃圾為依據去印法幣。手上的銀紙在美債爆煲前,qe中慢慢變垃圾,突然爆煲後即刻變垃圾。

咁算係局住擁有左一D美債吧。

諾克 提到...

香港政府好無用, 渣住廢紙等送死

TheGoldenMean 提到...

Armstrong intends to post new articles.
We have been advised that he is prohibited from publishing during the term of his home confinement (thru SEPT.2.2011) and that he is requesting a waiver.
-----------------------------------------------
Something big is going to happen before SEPT 2011??

honson 提到...

9月咁快......