2011年3月22日 星期二

銀器盛物可殺菌嗎?























見祖兄這兩天事忙,未有新文章貼出,斗膽再貼一文。
上兩頁是印自<黃金白銀常識及識別>一書中,文章寫到白銀盛奶可防腐,盛物可殺菌。小弟愚見是銀器盛物殺菌是正確(白銀在<本草綱目>有提及可解諸毒),電解的銀離子殺菌也正確!

為什麼呢?
銀器盛物殺菌是正確,但其實也是依靠銀離子的化學作用,以自然方法產生銀離子速度較慢,但如做了一個杯盛飲料則較方便日常使用。相反,用電解方法產生的話,則效率高很多,但每每需要器材生產,才能得到。

我發現白銀殺菌的用途,在今日愈來愈被看重,例如銀大夫提及放塊白銀於冰箱內殺菌,市面的確有多款空氣清新機或空調標榜機內一組含有殺菌功能的銀離子過濾網。
因白銀有此方面的持久殺菌但無抗藥性的特殊功效,此實際用途對人來說比黃金更有用。亦是令我更喜愛儲存白銀的其中一大原因。

54 則留言:

金錢一一 提到...

咁真係要試吓,反正唔駛死。

諾克 提到...

金離子也可以殺箘

金甲超人 提到...

金離子也可以殺箘! yet but expensive !!!!

匿名 提到...

不如提議給 mythbuster 等佢地試下. :-)

Sister Hello:) 提到...

Woo! That sounds great! Thank you for sharing!

Satan_Wong 提到...

多謝分享..
開始越黎越重視手上的白銀..
(以前會偏重佢貨幣、工業屬性)

匿名 提到...

除了膠性銀, 仲有膠性金
膠性銅, 膠性鉛...

匿名 提到...

千足純銀太軟, 做餐具恐怕不實用.
常用的925銀又怕唔怕有太多雜質呢?

Wong Wai Leong 提到...

咁實際上,可以點利用屋企d銀幣

匿名 提到...

JOE,唔知幾時再有入市機會呢?銀價會唔會再跌落US$30?

金錢一一 提到...

試吓放個銀幣响相機防潮箱,睇吓可唔可以防霉先。

honson 提到...

銀價係US$32咁上下...應該得到支持

gogoldjoe 提到...

各位唔好意思!近排勁忙,冇時間寫blog!

咩位入?而家局勢好亂,實在難講,如果係長線,$36我都會照入,$30會唔會到?短線唔識睇!但睇近期走勢及局勢,可能性唔大!

諾克 提到...

白銀又創新高了

honson 提到...

轉貼自"宋鴻兵"新浪微博...
今天美联储达拉斯银行主席FISHER在法兰克福警告:“美国的债务规模已接近引爆点”,“如果我们(美联储)继续沿着财政当局(的赤字)道路走下去,我们必将破产,唯一的疑问只是时间。”为什么老夫苦口婆心地劝告大家买金银?因为美国总债务规模已不可挽救,最后崩溃只是时间问题!明眼人早就看到了结局

匿名 提到...

短期10-20%波動對比隨時可以發生既美元大跌, 值搏率不高. 買左既一動不如一靜. 未買既都要考慮一下一支箭向上既風險. 呢排既走勢俾我既感覺係JPM係且戰且走. 無錯佢有美聯儲既backup, 但這亦代表佢有錢輸, 佢只要做到金銀價唔急升引起美元恐慌已經可以. 何況傳聞佢有做銅同糖好倉來hedge.

閒人

Gordon 提到...

我已嘗試將K記的9999純銀牌放入屋企的凍滾水壺一段時間了,水的味道稍有改變。

也買了一雙925銀筷子在家裡日常使用,比韓國的鋼筷子更重,比對韓國鋼筷子用左幾個用已經生鏽,唔可以再用銀筷子用在近兩個月仲銀光閃閃。銀筷子進食時會嘗到銀味,無問題的,很快可以習慣。
買之前諗過銀筷子點都好過用膠筷子,D膠溶少少唔知食落肚肯定有害,D銀溶少少唔知食落肚可能有益,所以最後決定改用銀筷子為餐具。

gogoldjoe 提到...

放熱滾水ok嗎?

Gordon 提到...

試過一齊煲tim,銀味會更濃郁一點,可能因為煲緊時,塊銀受熱不斷顫動,會不斷咚咚聲響,都幾嘈。

另外,同期另一塊銀放左入魚缸的過濾筒到,搵埋d魚做測試,無副作用,而家觀察緊可否改善水質。

gogoldjoe 提到...

gordon,你真係銀魔再現!(笑)

小C9 提到...

Gordon,
請問邊到買銀筷子? 謝.

匿名 提到...

大家有無留意無線財經報導係最後講倫敦金價同飾金牌價中間加插左白銀價格


Simon

匿名 提到...

Gordon,

請問銀筷子的重量約是多少? 早幾日見到約重60gram的,要賣成$九佰幾,覺得太貴所以冇買到.但有d奇怪因舖頭標示是999銀而不是925,感到好像有點不妥

Gordon 提到...

銀筷子在佐敦偉晴街附近,有3,4間,要問價,講價有機平30~40蚊。

我買~$1000兩對,買時銀價約$28。之後覺得銀製品很好用,我再買左隻銀茶匙,約$200。

其實諗真,如果擔心925銀製品內的其它金屬有問題,香港茶餐廳普遍使用的不知明金屬茶匙,豈不更有擔心的理由,同意嗎?

gogoldjoe 提到...

謝gordon提點,我決定買番幾對俾自已同仔女用!銀價瘋狂時,連銀器都會有價,既實用又可當投資!

Wong Wai Leong 提到...

Gordon兄:
你是否將楓葉銀幣放入熱水度煲?
冷滾水又是怎樣呢? 是不是煲完水後,才將銀幣放落水煲入面?

匿名 提到...

37.19 USD


Simon

諾克 提到...

'稀土' 100安士白銀破了3萬了, 白銀戰隊繼續努力.!!

小C9 提到...

Gordon,
Thx. for your info.

wahd 提到...

銀價又爆升,金價都似就快返高位,開心:)

旁邊學 提到...

跟據各位師兄寶貴經驗才認識到銀原來可以查得、食得、驅邪保質。如同歐洲果隻百年老牌吸血鬼德古拉伯爵(Count Dracula)都係靠銀造的子彈才可收拾㗎咋,照咁推理:無論細邪大魔,白銀都會一一戰勝。

kannyfai 提到...

銀有d怪味

kidthief 提到...

37usd
吸血鬼德古拉伯爵(Count Dracula)同狼人用銀收拾都係之後加上去.如果真係有銀係無用的lol

旁邊學 提到...

37usd......當白銀價升到usdXXX大家就會見到有超級吸血鬼及國際人狼被收服㗎la...

kidthief 提到...

didnt someone say wb group would take cash settlement above 37$ and physical under 37$?
maybe something to do with this

匿名 提到...

今天下午在利昌買銀時。看著店員從每兩359改到359.5再改到360,只在45分鐘內。呆了,幸好買入價定了在359。
但其實長久計,貴多少都無大問題。

Lisa 提到...

Kitco 銀幣都迫近 330 一個, 所以早排去東洋買貨的人已無咗溢價 !

匿名 提到...

每次買銀都在新高的價位買,麻木了。二百頭買到三百中,會在下月見四百嗎?

金錢一一 提到...

LISA姐,唔係迫近330,係過咗...

諾克 提到...

銀價又創新高, 用銀原料製造的膠性銀快加價, 想儲起一些就要快手了

諾克 提到...

工業用的白銀在kitco長期缺貨, 只有投資級別9999售賣, 如果全部缺貨就大件事了

諾克 提到...

仲想等鷹揚落番去300元樓下入貨, 看來都幾難了

匿名 提到...

37.91

匿名 提到...

37.99

匿名 提到...

wow 38.01

wahd 提到...

金價新高。

匿名 提到...

唉!

上星期四銀價見33.幾時已經福至心靈想去買

比個曲佳老細阻住夜收工,

依家後悔莫及中!

honson 提到...

大風暴兄

請問膠性銀何處可購買?

諾克 提到...

巿面沒有得買, 代購150元

匿名 提到...

作日見有位仁兄在利昌買六七十條四兩銀,店員把銀條堆在窗口,大堆滿滿白花花的,搶眼異常,真想問買的那位除了利昌他也否都大手入銀幣?

. 提到...

銀器盛物可殺菌嗎?
你話呢?
http://aghealthful.blogspot.com/2011/03/blog-post_4229.html

Gordon 提到...

不好意思,我上次說買銀器地點說是偉晴街附近不夠準確。更正準確地點如下:
佐敦道佐敦大廈地鋪(我個人覺得,銀925幾老實)

http://maps.google.com.hk/?ie=UTF8&ll=22.305686,114.168709&spn=0.000603,0.002556&t=h&z=19&brcurrent=3,0x340400eba04aacaf:0x48ca3dfe6edcb952,1,0x3404009533f68457:0x7af391a82a888312&layer=c&cbll=22.305686,114.168709&panoid=nG0kr7bsb_w79kWMuzqlhw&cbp=11,359.16,,0,9.93

天天 提到...

過來問聲~大家有冇興趣買99的銀筷子?

我俾Gordon兄的筷子整到心思思,但又唔想要925,於是想搵自已信得過的朋友幫手打一對。個師傅係貴州,價格應該是RMB11-12/g,因為我唔知實用類的筷子有幾重,所以要等佢回覆,目前筷子形器雕花都未定,只肯定會係手工打造的......

如果有人有興趣,請講出你地的預算同預計重量,等我去問問。

Freeman 提到...

唔知可唔可以搵利昌or某些銀鋪打做spoon & bowl 呢 ?

any advice ?