2011年3月10日 星期四

小心!睇路!坐穩!

《警告》

近月金價銀價大升,相信很多有買的網友已嘗到興奮的滋味!但危中有機,機中亦會有危,作為金甲銀甲,當然不會太在意以紙幣計算的所謂金價銀價,擁有多少兩多少安士才是衡量財富的指標!不過,有著數,誰不貪心?能於低位買總是好事!

目前,金銀價格仍很受期貨市場的影響,期市的波動會引起金銀價格重大波動,而近日,綜合眾師兄的資料,市場已出現了多項不利金銀走勢的發展。

1/ 銀市「大沽家」摩奸已累積了巨大空倉,準備進攻!

2/ QE2已近尾聲(6月完),QE3可能面對重大阻力,不能如期接力推出,而就算要如期接力,也要有足夠借口,市況不轉壞,QE3就沒借口,去年10月中,小弟認為QE2會推遲,或經過資本市場調整,找借口推出,令大鱷能乘調整撈一筆,結果估計錯誤!今次,小弟對QE3仍然作如此估計,因為近日市況發展跟上一次有點不同:(a)多個對沖基金關閉,包括Carl Icahn創辨的Icahn Capital,另外還有Stanley Druckenmiller、Chris Shumay。(b)今朝收到消息,債王格羅斯盡沽手上2000多億美債。上一次QE2前,這些人都沒有作出類似舉動,今次如此做,一定是知道一些事或計劃,金銀市場調整而擠出來的資金當然不足支持美債美元,更大的波動應會出現在股市!

3/ 美元的走勢已到一個重要關口,近日中東局勢似在進一步削弱美元地位,不拯救美元,美債亦會出問題,要美元企穩或反彈,其他資產市場不得不亂!

4/ 歐洲情況亦恐佈,歐央行幾日前才出口術會加息(因為通賬),結果令多個歐豬國的國債急跌,控制通賬加息會令歐豬再出事,不加又會加劇通賬,到時又到歐元出事,陷入兩難,唔知佢想點?

調整可能會維持至6月,甚至8月,直至QE3推出,才再彈!這數星期或者不會立即出事,但一切宜小心!當然,如果長遠看,買入黃金白銀沒有問題,調整只是提供買貨機會!至於調整會去到幾多?去到咩位?短期走勢是沒法預測的!而如果以為先沽貨,等低位買,那是個人選擇,要知金銀不同股票,跌價不等於可買到貨!

220 則留言:

1 – 200 (共 220 個)   較新›   最新»
kidthief 提到...

thanks for your info
lets hope that there is enough gold/silver supply when it actually drops

good luck all

fubjj 提到...

如果"銀市「大沽家」摩奸已累積了巨大空倉,準備進攻!"
係咪應該轉d銀去金好d呢.....

gogoldjoe 提到...

我咁講係希望大家知發生咩事,有心理準備,轉來轉去,除非差距好大,如金銀比率跌到去60以上,否則計埋差價,買賣時間,唔係好多著數。

fubjj 提到...

明白
多謝joe兄指點

小C9 提到...

Joe,
Thx. for your reminder.

honson 提到...

Thx joe..........

Cefull 提到...

留定子彈,等佢發動攻勢就出動撈底.對不對?

金錢一一 提到...

Thanks Joe

匿名 提到...

對於我呢個手頭上只有好少實銀o既銀幼蟲o黎講,呢個可能係入多少少平貨o既大好機會(最後機會?)。

匿名 提到...

多謝你提醒!

ANN

匿名 提到...

睇金銀價去到O羊位呢?

ANN

匿名 提到...

哈哈

咁可以乘機清埋剩低d金銀etf等買實貨

匿名 提到...

Joe,你發完這個warning後,今晚金銀已經跌o左.
nlpsonia

gogoldjoe 提到...

只係希望大家唔好高追,除非冇貨,否則有得平做乜唔等下!

honson 提到...

各位大大
估今次會落到咩位?
好等小弟有的預算,
謝謝!

Unknown 提到...

對我黎講無論升定跌,我一有錢就會入貨,因作為長遠投資黎講,現在波幅相對予未來升幅總值只會係小巫見大巫。

諾克 提到...

摩根最後一擊, 大家小心

諾克 提到...

大件事!白銀實貨100盅司已經缺貨了!!!!!!!!!!!!!!!

匿名 提到...

大風暴,從何得知?

匿名 提到...

kitco Kitco100盎司澆鑄銀塊 實貨100盅司已經缺貨了

匿名 提到...

Kitco 將silver maple的賣出價提高左

匿名 提到...

Eddie Lam 幾日前已經提高

fubjj 提到...

joe兄講完跌得勁快
好彩呢幾日高位忍到手

Lisa 提到...

今晚又大屠殺 !
炒期的好兇險 !

諾克 提到...

白銀在鴉片戰爭所擔當的角色, 以及現代版金融鴉片戰爭怎樣去侵略中國!
http://www.lemetropolecafe.com/kiki_table.cfm?pid=9092

wahd 提到...

今日香港d金礦股都大跌左,而家到美市,見到d銀礦股跌得好勁下,好在未入手。唔通d大戶真係咁快聞到陣未。

諾克 提到...

http://www.booksilver.com.tw/epaper20110303.html

諾克 提到...

「……顛覆資本主義制度最好的辦法就是使其貨幣貶值。通過連續的通貨膨脹過程,政府可以秘密地、不爲人知地沒收公民財富的一部分。用這種辦法可以任意剝奪人民的財富,在使多數 人貧窮的過程中,卻使少數人暴富。沒有任何手段能像它(通貨膨脹)這樣如此隱蔽和可靠地來顛覆現政權了。這個過程潛在地積聚了各種經濟規律中的破壞因素,一百萬人中也不見得能有一個人看得出問題的根源。」
--- 經濟學大師 凱因斯

諾克 提到...

■ 銀
銀(silver),拉丁原名為Argentum,化學符號Ag,原子序數47。
金的硬度為2.5,熔點1064.43℃,沸點2808℃,密度19.30g/cm3。
銀的硬度為2.5,熔點 961.93℃,沸點2213℃,密度10.49g/cm3。

白銀學堂

諾克 提到...

白銀重現它真正的價值
http://www.booksilver.com.tw/aboutsilver.html

街坊 提到...

Joe:我都係咁諗!我會睇定個勢,等銀價跌到34蚊美元樓下,就會入多少少實銀!

諾克 提到...

認識超級通貨膨脹
http://www.shadowstats.com/article/hyperinflation-2010

諾克 提到...

投票
摩根今年會破產嗎
會按1, 不會按2

kidthief 提到...

2 haha sorry

匿名 提到...

未郁到金, 摩根唔會有事的.

閒人

gogoldjoe 提到...

有事政府都會幫,否則好大鑊,我都估2!

snoopy 提到...

高手 ! timming 準到呢 ...

gogoldjoe 提到...

snoopy兄,雖則你我未必所有意見一致,但我仍然欣賞你永遠保持警惕,居安思危的作風!

gogoldjoe 提到...

各位大大
估今次會落到咩位?
好等小弟有的預算,
謝謝!

回大葉,咩位真係好難講!但可以時間作準,六月是不可能沒QE的,最多推遲一頭半個月,否則老美要冒很大風險,估計四五月可開始入貨,6月前可能見底,但後難最底才買,因為可能冇貨,期間還要看有否出現期貨倒價?或期貨倒價有否擴大?

snoopy 提到...

我之前都信要救市先炸市 , 但係上次俾 fake 到呢 ...
我記得 QE1 時 , 啊 Paulson 要係國會跪玻璃先有錢架 . 但係點解 QE2 d 錢話黎就黎既 ?!

匿名 提到...

真係好神奇!買期貨既就驚到震~
反而我地班金銀甲鬼咁興奮~等入貨!
買同一種物件,有咁大分別~
D 人明明知個期貨市場個玩法,都係要踩入去...
無論美國QE 多一千次, 金/銀都係用重量計,唔會變!

TSHOI,

匿名 提到...

新手發問:銀有6成是作為工業用途,實則是那些行業用得最多?另外,生產成本問題是否長久己來把銀價壓低的其中一個可能原因? 若然將來銀價不斷上升,所有須要用銀製造而成的物品價格也必上升,到最後是消費者買貴了貨

Nova

chapman 提到...

多謝joe大的提點!

Alex 提到...

昨日好不容易立下心腸...
到KITCO買了新出的1KG銀幣...
成了銀甲剛好一個月,這是第2次入貨...
說真的,剛開始不久真的有點兒亢奮...
從一無所知,到網上四處尋找銀幣資料(最終都沒有買),
差點兒忘了當中的風險,
可是買這個銀幣之前我想得很清楚,
我現價買入是因為現在有貨,不是價格問題
而我喜歡的是這個幣本身的份量..
不能確定銀價下跌時還會否有得賣...
而且買之前我亦問過KITCO職員關於回收的問題,
她說公司會回收這個1KG銀幣的,而且將來網頁上亦會有報價
雖然銀價比買入果陣跌左蚊幾,但我都好安心
因為我手頭上已經實實在在多左32安士~"~

再一次感謝各位無私的分享~~

Charen 提到...

"債大王"今次可能係沽債後以證券形式買金(SPDR 增持了6噸)

Charen 提到...

SPDR Gold Trust黃金持有量:
2月15日–減持1.51722噸至1,224.00838噸
2月18日–減持0.91031噸至1,223.09807噸
2月22日–減持4.85476噸至1,218.24331噸
2月24日–減持6.67518噸至1,211.56813噸
2月28日–減持0.6068噸至1,210.96133噸
3月3日–減持0.34047噸至1,210.62086噸
3月7日–增持6.67439噸至1,217.29525噸

快活人 提到...

2000多億係格羅斯基金既市值,而債券佔呢個基金12%.格羅斯抛售既債券大約300億美金

匿名 提到...

先多謝 Joe 的update

另外 KITCO成日都無貨, 會唔會利昌都唔夠 ?

--
金電視

kannyfai 提到...

應該吾會跌瓜....已經無晒錢入貨

匿名 提到...

各位金銀甲,Kitco剛返了1oz加拿大楓葉及愛樂團銀幣貨。
阿卜卜

gogoldjoe 提到...

Kannyfai,長線既,無所謂啦!我以前都錯失唔少機會!

匿名 提到...

原來還有鷹揚1zo銀幣返了貨。
阿卜卜

gogoldjoe 提到...

阿卜卜,我都幾鍾意愛樂,可以炒埋歐羅崩潰概念!上面印住歐羅,將來可能因此升得更快!不過呢個純粹我估計!

匿名 提到...

Joe兄,係呢幾款銀幣中我亦很喜歡愛樂團的構圖,十分精緻。希望下星期有空可以抽到時間去買番些。:)
阿卜卜

kannyfai 提到...

甘又係....thx joe

街坊 提到...

我頭先睇過KITCO個網站,上便講o個o的新番貨o既銀幣,每個都要成300幾蚊!

睇o黎要入平貨的話,都要再睇多一輪,起碼中東北非o個邊局勢冇甚麼新消息先算。

honson 提到...

剛去大洋睇睇,
2011熊貓 1oz - $420.00
2010熊貓 1oz - $390.00
洗唔洗咁貴呀!!!

satan_wong 提到...

而家d幣真係貴左好多..
尋日係利昌買銀..每兩都要346..

匿名 提到...

即係話2011貓銀價左價,之前係$380(1-59個),60個以上$350

匿名 提到...

一方面好想買些銀幣, 另一方面又想等銀價回落d先, 但又怕好快賣清....好矛盾呀!
銀價已經回落了超過一美元...儲下子彈先!!!

Daniel

honson 提到...

匿名提到...
即係話2011貓銀價左價,之前係$380(1-59個),60個以上$350

60以上$358

yinocky 提到...

星期一才在上商買了些楓葉金幣,今天有空本想再去多購一點,但尖沙咀和旺角分行都已沒貨了!

另外我想請教,為什麼澳洲鴻運會較加拿大楓葉貴少許呢?兩者的重量、純度都是一樣,亦只是普通的大量生產款式而已!

Charen 提到...

今日忍唔住減持了60%實金

匿名 提到...

減持實金,待機轉入實銀?

fubjj 提到...

http://www.youtube.com/embed/ag9DEjmcmDc?fs=1" allowfullscreen="" width="480" frameborder="0" height="295"

fubjj 提到...

http://www.youtube.com/embed/Hj8NcfPwE_Y
http://www.youtube.com/embed/ag9DEjmcmDc
http://www.youtube.com/watch?v=0oDgzXxoj1k

教大家驗銀

諾克 提到...

銀價比摩根大量空倉沽到34了

金錢一一 提到...

咁就沽多幾日,等我可去K拓買平貨^^

fubjj 提到...

唔知多唔多買實貨的被嚇走呢

Charen 提到...

今日見戰況不妙, 決定減持實金七成,
目的:保留實力, 以作低位買入之用

kannyfai 提到...

跌得好恐怖 有預敢..銀會穿30......

Charen 提到...

報告:今日賣左30兩金條, 等低位買返

Charen 提到...
作者已經移除這則留言。
Charen 提到...

回Kannyfai: 今次銀價跌穿30機會好大

kannyfai 提到...

good ~~cheren wan 有無考慮買銀......? 暴炸力勁d...之前我都有考慮買金...but 好次升得好慢 所以買左銀

kannyfai 提到...

我都覺得自己太早奮身....心態吾得...不過放都放吾到la...放係度由得它lo

Charen 提到...

因為今次下跌主力是因為 好多基金借日yen 炒商品,
還有不少投資者向銀行借"分期萬X錢"買金銀(包括自己在內)
日本c9投資者 要套現->Carry trade拆倉-> 金銀今晚肯定大跌

Charen 提到...

匯豐加按息, 令有樓的金銀甲為保居所而放棄金銀

匯豐調高H按息0.1至0.3厘 11.03.2011 20:40
匯豐銀行決定由明日起調高以拆息為基準的按揭息率 (H 按 )0.1至0.3厘 ,加息後新息率是H加0.9厘至H加1.3厘, 匯豐發言人說,加息是鑑於市場環境,及息口走勢。

匿名 提到...

請問Charente Wan兄有無供過樓?今次加新做按息的對供緊的無影響喎。
亞活

Charen 提到...

回亞活師兄: 我供緊"P按", 無做過"H按", 所以我都唔係咁清楚銀行的決定, 但總覺得如果係只加"新做", 一定會講明的

匯 豐 和 中 銀 均 宣 布 上 調 H 按 息 率

2011-03-11 HKT 21:52
中銀副總經理周澤慈

匯 豐 銀 行 和 中 銀 香 港 宣 布 上 調 以 拆 息 為 基 準 的 按 揭 息 率 (H 按 ) 。
匯 豐 明 日 起 H 按 息 率 , 由 目 前 的 拆 息 加 0.8% 至 1% , 上 調 至 拆 息 加 0.9% 至 1.3% 。

而 中 銀 香 港 則 由 目 前 的 拆 息 加 0.8 至 1 厘 , 調 高 到 拆 息 加 0.9 至 1.2 厘 。 下 星 期 一 起 生 效 。

副 總 經 理 周 澤 慈 表 示 , 由 於 目 前 利 率 水 平 偏 低 , 中 銀 因 應 本 身 資 金 成 本 考 慮 , 認 為 有 上 調 按 息 的 必 要 。




渣打傳加按息停H貸
銀行息差受壓令按息有掉頭向上之勢,有銀行亦擬陸續停止拆息(H)按揭計劃。消息稱,渣打香港將於下周調整按揭策略,將會加息或停止提供H按,市場預期一旦該行停做H按,將對該行按揭業務造成短期衝擊。

消息稱,渣打香港現時H按息率最低為H加0.7厘,現金回贈0.8至1%,該行將於下周一開始調整H按,多名職員向本報表示或會停做H按,一旦成事將成為繼恒生(00011)後,第二間淡出H按的銀行,恒生於上月正式宣布將主力提供最優惠利率按揭,淡出H按市場。

自恒生淡出H按市場,包括渣打、滙豐及花旗等大行均指無意停止有關計劃。渣打香港行政總裁洪丕正上周曾表示,預期未來新做按息將橫行,甚至有上升趨勢,惟當時他指,該行暫無意調整按息,而滙豐香港區總裁馬凱博亦表示,暫時無計劃調整按息或暫停H按產品。

恐打擊樓按業務
據悉,渣打香港近日高息積極吸納短錢。銀行界人士指,渣打香港以高息吸存款令資金成本增加,無法再提供低按息,但如果停止提供H按,將對該行按揭業務造成短期打擊。

Charen 提到...

加"新做"按息例子:

滙豐加新做按息 最多3/4厘
(星島)2008年12月2日 星期二 05:30
(綜合報道)

(星島日報 報道)按揭市場龍頭大行滙豐銀行,昨日突然狂加新做樓宇按揭息率半厘至四分之三厘,升至三厘半至四厘,加幅較上月初調低最優惠利率 (P)四分之一厘的幅度還要大,由於拆息已降,銀行加按息的壓力應已大為紓緩,業內人士相信,滙豐此舉旨在重整按揭業務的利潤至較合理水平,料其他銀行也會跟隨。

  其他大行未有調整

  滙豐發言人指,因應部分銀行已加按息,該行是跟隨市場作出調整,新按息亦處於市場水平。該行不再按貸款銀碼釐定按息水平,會視乎個別客戶情況,給予三厘半(P減一厘半)至四厘(P減一厘)的按息,現金回贈最高至百分之零點五。該行原息率是分兩層,借款一百五十萬元以上按息三厘(P減二厘);借款一百五十萬元以下三厘二五(P減一厘七五),現金回贈分別為百分之零點五及百分之零點二。

  市佔率排在第二的中銀香港 其發言人表示,暫未有調整按息,但會不時作出檢討。該行按息與滙豐舊按息看齊。恒生、東亞、渣打均表示未有調整。

  上月初,本地銀行在滙豐帶頭下,減P四分之一厘,當時被視為是在當局壓力之下的舉措,其後多家銀行為抵銷減P對利潤的影響,已相繼調升新做按息,例如渣打已將按息牌價加至三厘二五至四厘;恒生雖無公布按息牌價,但市傳實際息已達四厘;至於中小行,目前最普遍的按息為三厘二五至三厘半。

  滙豐今次加按息,幅度之大甚為罕有,較上月初P的降幅,還「加凸」半厘,市場人士認為顯然並非因資金壓力。他指出,滙豐在九月時亦曾帶頭加按息半厘,當時的拆息高達三厘半,惟經過金管局 持續一個月的入市行動後,現時拆息已回落,昨日的三個月拆息僅兩厘,銀行加按息的壓力已較之前減輕。

  未必反映看淡樓市

  工銀亞洲董事兼副總經理黃遠輝相信,滙豐加按息旨在令按揭業務的息差重返至合理水平,他指出,雖然拆息已降,但銀行舊有的按揭組合,息差仍處不合理水平。

  中原財務董事總經理梁理中估計,滙豐欲帶頭提升行業的按揭業務利潤,其他銀行亦樂於跟隨,料明年首季,按息普遍會升至P減零點五厘至P減一厘。

  經絡按揭轉介首席經濟分析師劉圓圓稱,按揭息率由一年前P減三厘,升至現時P減一厘水平,升幅高達兩厘,料其他銀行會陸續調升按息,不排除明年初按息有機會重回P水平。財經組記者 陳淑敏
.

Charen 提到...

各位師兄是否認同加按息會影響/限制了 供樓人士 的買金數量呢? 謝謝!

小C9 提到...

Charen Wan,
咁咪即係講新做果D LOR.

Gordon 提到...

今日我都去左利昌,將手上約2/3實銀#"委託利昌保管我的實貨,暫時寄存於他們24小時嚴密監控的金庫內". 另外,同阿叔傾兩句時知道利昌現在實銀供應充足,他們新年時不夠銀條賣是因為當時很多人賣1KG實金,話明利昌金舖,他們工場當然先全力生產實金條,同時,我現場所見可推測他所言非虛,因為見裡面他們的同事用緊一個個鑼來搬運那些1KG金塊...

雖然今日先講有D馬後炮,但JOE兄未出此文章前一日,在銀價$36時已想減磅,我都認為個銀價差不多時候有技術性反彈,想等跌浪到$30~$31再托多D番來,,不過之前兩,三天分身不睱.不過無帶車仔,只係用個環保袋包住就算,搭地鐵過海全程托到手軟,提醒各位真係要帶車仔.

#即係賣返俾佢地,證實他們確實會以市價減$12收返,全程少於五分鐘.

Charen 提到...

回小C9: 請留意發生「日期」, Thanks!
匯 豐 和 中 銀 均 宣 布 上 調 H 按 息 率
2011-03-11 HKT 21:52


滙豐加新做按息 最多3/4厘
(星島)2008年12月2日 星期二 05:30

gogoldjoe 提到...

通賬之下,以低息借錢俾人等同自殺,而家先加新造按息,我相信遲d會連舊既都加埋!

小C9 提到...

Charen Wan,
我回覆時, 未睇到你第2個POST. (原先打咗一大段FOR 你REFERENCE, 不過冇咗), 算LA, 唔再打(我打字慢). 如果你唔認同, 當我冇講過(我自己都係用H PLAN GE).

小C9 提到...

JOE,
係呀, 今日有間BANK CALL 我話可以免息分期借7XXK 比我. (已經唔係第一次打黎). ONLY 比小小HANDLING CHARGE (我計過~2.3%P.A.)不過我冇諗住借.

gogoldjoe 提到...

回小C9,日日有人想以低息借錢俾你,世上那如此著數之事?銀行家做好事,豬拿都會上樹!

小C9 提到...

JOE,
冇錯, 所以我只會用手上緊有的資金買金銀,唔會借錢買. 買咗短時間內亦唔會放,放埋一邊算.

話時話, 今晚D金銀跌跌吓又升返, 唔知幾時大跌, 等我再入D貨 :-P

Bosco 提到...

我真系唔明實金實銀出出入入做咩野。

你會唔會要求同你既保險一年中間停2個月咁?可能你一年特別精神生猛所以唔會出事?

想有Leverage或者想賺多D Fiat弹藥去買實貨,可以去買金銀礦股,去買Option,去買期貨合約,出入實金實銀,又唔方便,又要輸差價,仲要可能看錯局住之後高追,為咩啊?

想賺錢,先學好坐攻先。

匿名 提到...

Joe and 小C9:
有人借平錢俾你, 點解唔去借盡去入實貨? 明知將來呢D債會貶到用一條五両金條都可以還幾十萬數. 只要現金流可維持生活必需, 我會有幾多借幾多囉! 等儲錢先去買, 分分鐘升到天價了!

閒人

匿名 提到...

回Bosco:

I can't agree more!

閒人

TheGoldenMean 提到...

有時負債又眞係有D壓力既.
高放低買無可厚非,大家量力而為就可以la
路邊社消息,股神再玩銀,有冇人可以confirm一下
http://jutiagroup.com/20110308-warren-buffett-made-millions-from-this-phenomenon-in-1997-and-its-happening-again/

Wong Wai Leong 提到...

閒人兄
要捕捉得個時間好準.而且銀行有期限要你還,依家唔係樓按30年

另外, 如果有能力捉得準個時間, 點解唔借錢炒賣股票呢?

i 提到...

回閒人:
我都話香港人至醒目,挑通眼尾...

我諗,其實都唔係淨係你識咁諗,唔知銀行之後會唔會有 "供金" 按揭服務呢? 真係好期待....

諾克 提到...

一覺醒來, 銀價又番上36元, 失望!

Gordon 提到...

joe兄,我覺得銀行家當然會做"好事",不過係用他們自己的角度睇,總之有堆人借佢舊錢出去,其中必然有人準時還唔到而要罰息,而且,借錢買實金銀的少,消費的多,仲有機會用來買樓做埋最後個半成樓按tim,即時回籠,賺埋息的機會唔低吧.還掂佢地自己最清楚依個貨幣系統遲早要爆,亦明知自己的代價只係少少紙,印紙的油墨和行政費而已,佢點會忍得住唔借出去呢?

bosco兄,多謝指教先,我係你到真係學到好多野,點解我唔去買金銀礦股,去買Option,去買期貨合約,因為之前淨係重手揸實貨,以上所有買賣戶口全部無!而且我已經將我可動現金差不多用晒了,同老婆聯名戶口d錢,又已經唔係我的...,我都想學你開戶買紙銀期貨lock價,不過都要有fiat money先得架,另外阿joe又叫我地唔好買紙金銀喎,拉埋佢落水先,哈哈.

gogoldjoe 提到...

一覺醒來, 銀價又番上36元, 失望!
-------------------------------

突然整個日本地震,暫時打斷摩奸計劃,但我估計還是會再落的!

gogoldjoe 提到...

回閒人兄,始終借錢要抵押,冇抵押就要高息,如果息口有大波動,加上貨幣出現緊縮,短暫性有一定風險!不過我一直冇理會果d低息借貸電話,或者可再了解清楚一d!

諾克 提到...

那你就要看借貸條款中的息率,定息還是浮息

honson 提到...

回閒人兄,
相信Bosco意思係,如你已經持有實金或銀係手..亦會明白要長時間持有,而短期的波幅或市場震蕩的因素,亦應會計算在內,如要經常出出入入...亦有違持有實物的原意

金錢一一 提到...

果D低息借貸電話一日閒閒地都有一兩個嘅!

Charen 提到...

金價於高位USD1444進入下跌浪的基本因素之一:
日 本 零 售 金 價 升 破 每 克 4,000 日 圓
2011-03-07 HKT 12:05
圖為田中貴金屬銷售的各款金幣。(路透社)
日 本 零 售 金 價 今 早 升 至 每 克 4,000 日 圓 (48.60 美 元 ) 以 上 的 28 年 高 位 , 因 以 美 元 計 價 的 金 價 接 近 紀 錄 高 位 。 現 貨 金 報 每 盎 司 1,434.25 美 元 , 較 周 五 紐 約 市 場 收 市 高 2.3 美 元 , 略 低 於 上 周 所 及 1,440.10 美 元 的 紀 錄 高 位 。
日 本 最 大 黃 金 零 售 商 田 中 貴 金 屬 工 業 (Tanaka Kikinzoku Kogyo) 表 示 , 包 含 5% 消 費 稅 的 零 售 金 價 周 一 升 至 每 克 4,021 日 圓 , 是 自 1983 年 2 月 來 首 次 突 破 4,000 日 圓 。

田 中 貴 金 屬 工 業 一 位 高 層 表 示 , 海 外 投 資 者 紛 紛 搶 購 黃 金 , 令 金 價 屢 創 新 高 , 但 大 部 分 日 本 家 庭 在 金 價 大 漲 時 出 售 手 中 的 黃 金 , 約 70-80% 的 日 本 家 庭 將 其 黃 金 出 售 , 但 近 年 部 分 家 庭 已 放 緩 向 金 商 出 售 黃 金 。

不 過 , 日 本 家 庭 趁 高 拋 售 令 日 本 在 2010 年 連 續 第 五 年 成 為 黃 金 凈 出 口 國 。

日本2010年黃金凈出口達到創紀錄的78噸
作者:來源:財訊網  2011-02-01 08:51:00
  財務省周一公布的數據顯示,日本在2010年出口了91噸黃金並進口了13噸黃金,令黃金凈出口量達到78噸,超過2008年創下的前一凈出口紀錄高位69噸。

  2010年日本凈流出的78噸黃金,約佔主產國中國黃金產量的四分之一,或佔全球供應量的逾2.5%,令資源匱乏的日本成為全球市場上一罕見的供應商。

  工業和信息化部1月稍早稱,中國2010年黃金產量預期超過340噸,如果得到證實,將創紀錄新高。

  自1988年財務省開始整理數據以來,日本在2006年首次變成黃金凈出口國,且2010年為連續第五年成為凈出口國。

  以下為2005-2010年日本黃金主要出口市場詳細數據:(單位:噸)

  --------------------------------------------------------- 

  2005  2006  2007  2008  2009  2010 

  中國     0.54  0.58   1.7 0.005  0.6  0.9 

  香港     5.5   3.6  12.8  11.4  4.7  19.7 

  英國     9.5  34.7  22.4  49.2  39.6  38.9 

  出口總計   20.1  66.6  72.1  95.5  71.9  91.4 

Charen 提到...

他們不一定是錯的. 日本人有他們生存的道理. 遲點金大跌買返唔奇.

Charen 提到...

實"金"差不多賣哂了. 剩下極小(自用).
相反實"銀"只買不賣.

匿名 提到...

想問各位師兄 師姐
中銀只回收楓葉 鷹揚差價較細(kitco)

kitco 買楓葉差價成$37 鷹揚$27
你地投資實銀會買楓葉定鷹揚 ?
thx ~各位

匿名 提到...

回各位:
借私人貨款買實物, 首先係每月供款係自己收入減去消費剩番落來夠還的. 好處係一開始已經有一筆彈藥而且係定息. 家下私貸低到4-5厘, 點解唔借? 等儲夠果筆錢(say 4-5年) 金銀價可能已經上左天了, 而你平均入貨價就係天價-現在價. 如果相信金銀價幾年後高過而家好多, 咁唔論現在邊個價入都係抵到爛的.
買實貨令一個原意就係要交易麻煩, 令自己唔會成日心思思出出入入. 所以決定買實貨就要預左忘記.

閒人

匿名 提到...

回阿葉:
果句唔係我講的. :P

閒人

Tamama 提到...

現時我會買維也納愛樂團, 因為溢價最低
同一筆錢可以買最重的銀

銀楓葉的認受性應該最好(在香港), 但現在溢價最貴, 我會選擇避其鋒芒, 反正愛樂也是很有名的, 不怕人不認識 ~

至於回收價, 只要和銀價相差不太遠, 我反而不太擔心
就算鷹揚回收價比銀價高一點, 他朝也可以改的

話說有沒有師兄試過把銀幣拿到利昌成功放售 ??

諾克 提到...

你錯了,維也納幣便宜是因為純度只有999,楓葉有9999,差價已經反映這項因素.差價有成1%

匿名 提到...

>>日本2010年黃金凈出口達到創紀錄的78噸
感謝小日本!!!

閒人

i 提到...

哎呀閒人兄,做咩係你嗰天衣無縫嘅借貸計劃講"收入"呢兩個字ar,真係掃興掃興...

Tamama 提到...

>> 你錯了,維也納幣便宜是因為純度只有999,楓葉有9999,差價已經反映這項因素.差價有成1%

維也納幣的純度99.9%, 楓葉有99.99%, 只相差0.09%, 仍然比差價1%低

以現時銀價,
銀楓葉是$315.80, 以純度換算100%純銀應賣315.8/0.9999 = 315.8316
維也納是$309.94, 以純度換算100%純銀應賣309.94/0.999 = 310.2503
還有$5.5元的價差

所以, 我認為這個價差並不是因為純度造成的
可能是因為需求所造成, 因為喜歡銀楓葉的人多, Kitco想乘機賺多一點, 所以加價

匿名 提到...

回i:
我不明白閣下的意思.

閒人

yinocky 提到...

我金銀幣暫時也都只選擇楓葉,因為純度最高,流通量最廣,在香港銀行界有買賣實金、實銀的,都有楓葉選擇,但其他種類便不一定有,因不同銀行而異,而於國際上的認受和流通性也是楓葉最高,但話說回來,流通性的高低其實差不了多少,但個人來說對儲備楓葉還是比較安心!所以還是按個人喜好!

i 提到...

唉,閒人兄,箇中道理,自己參透吧...

正所謂:道可道,非常道,名可名,非常名...

小C9 提到...

TAMAMA,
我認同你既講法, KITCO EITHER 見MAPLE SILVER COINS 多人買, 所以加價(個回收價冇加) OR MAPLE SILVER COINS間廠自己加價(因之前缺貨), 唔係純度問題. BUT 我估後者多D. 其實買乜野都係睇個人喜好, 唔使諗咁多.

匿名 提到...

回借錢入貨問題:與銀行家對亦併非易事,一時計錯現金流就大件事。
回選擇銀幣問題:如4條9價值只比3條9多0.01%,為何生產商不造4條9?因為這個不是加減數問題,而是提煉問題。本人做法,除非無貨,都會現金買楓葉9.999。否則利昌9.99差價更少。

小C9 提到...

>>通賬之下,以低息借錢俾人等同自殺,而家先加新造按息,我相信遲d會連舊既都加埋!

JOE,
同意! 我都預咗遲D會加息, 所以要預留資金還樓按. 我呢D有小朋友GE, 唔可以咁博.

匿名 提到...

回匿名:
大不了遂D賣貨還每月還款, 又唔係消費左去, 有乜好驚?

閒人

諾克 提到...

有免費抺銀布送, 數量有限!!!
到just925網站登記個人資料即送

諾克 提到...

阿mark都叫人買4條9銀, 因為純度越高就越值錢, 因為可以不需再經過加工就可以使用

諾克 提到...

記著, 在超通膨的階段, 借錢買實金銀是一定要做的事
借來的錢會不斷貶值, 當你在未來還這筆錢時, 你們的人工會因通膨的關係會大上漲, 還錢時只還貶值了的銀紙.
另外借錢記住要用固定息率, 否則用浮息的話會受到政策所影響會突然大幅加息以壓抑通脹, 這時你還款會失去預算, 可能還會沽金銀套現

諾克 提到...

伯南克講過, 加息可以在十五分鐘決定, 效果如何另計, 所以用固定息率就可以避免大幅加息所影響

天天 提到...

閒人的講法都令我有D心動.....

我每個月儲1000蚊左右來買銀,由舊年9月可以買5個,到依家只買到3個,都有D氣餒,通脹實在太可怕了.....

kammy 提到...

Joe & 各位,
嚟緊股市你哋點睇?
我現有50%資金投資在股市,總希望再博一次大漲之後才將資金轉投金銀...
定抑或現在應儘快沽清手上股票保留現金,伺機入金銀呢?
舉棋不定中...
謝謝!

匿名 提到...

回大風暴:
私貸就係定息嘛. 樓按係浮息, 唔好借盡一半人工, 否則貨幣崩潰時, 利息可以食爆人, 根本捱唔到最後勝利時.

閒人

Gordon 提到...

i兄,提到的"銀行 供金" 按揭服務,其實已經有啦,年定息大概4~5厘,手續是先在銀行申請貸款攞銀紙,然後你可以去恆生或中銀總行,又或者利昌都可以銀紙換實貨.

joe兄,我同意始終借錢要抵押,以satan兄為例子,好似"匯豐銀行「萬應錢」的貸款",定息年息約5厘,抵押品就是借款人的信用,其實咁樣是否似供緊金銀按揭,又有d似供緊幾萬蚊的樓呢?

我亦覺得佢好似做左個1.5年期put option咁,預期1.5年後實金銀購物力對比現在是上升,個option fee係$1620.
1.5年後佢可以行使權利沽左d金銀,鎖定利潤,但身為金銀甲當然選擇保留吧.而在此1.5年內卻等如用$1620買了保險,如果個法幣系統爆左,佢有實野在手.
但輸的條件卻是佢一直keep住d實貨,十年後個美元系統仲未爆,而且購物力仲好過實黃銀(但mark哥估十年內個法幣系統會爆喎).
我係窮人,支持佢做呢個窮金銀甲入門法,覺得佢呢個做法,長遠來說嬴面極高.

匿名 提到...

我既理解係如果筆貸款係供金按揭, 你係要抵押黃金來借錢喎, 否則同私貸無乜分別喎!

閒人

gogoldjoe 提到...

回jordan兄,我暫時的理解是,對於窮人,以低息借錢買實金實銀,搏得過!贏面大,不過細節仍要再想想!

gogoldjoe 提到...

Joe & 各位,
嚟緊股市你哋點睇?
我現有50%資金投資在股市,總希望再博一次大漲之後才將資金轉投金銀...
定抑或現在應儘快沽清手上股票保留現金,伺機入金銀呢?
舉棋不定中...

-----------------------
Kammy,我已於去年10月25日清倉,至今恆指比我清倉時還要低,至今我仍然維持同樣看法,想在股市增加自已的財富,唔使指意!看看uwant那些散戶,贏少少又點?購買力依然在快速下跌,能買到樓的機會更加渺茫!

Gordon 提到...

"我既理解係如果筆貸款係供金按揭, 你係要抵押黃金來借錢喎, 否則同私貸無乜分別喎!"

--
閒人兄,我以講笑手法表表達ji,「萬應錢」貸款,呢d實際上梗係私貸啦.

不過,我諗遲d銀行真係會出"供金按揭"或"預先批核的分期供金計劃"架,既然中國可以鼓勵廣大人民買實金銀,銀行系統都有可以,不過佢果d金係紙黃金或者倫敦金ji, 每月供款千幾,二千都好啦,呃得幾多得幾多.

Charen 提到...

我有預感遲下主流媒體會話:
中東局勢轉趨穩定, 金價有機會下跌, 每安士報1380美元

i 提到...

咦閒人兄,好似有所領悟喎, 由"首先係每月供款係自己收入減去消費剩番落來夠還的" 側側膀講吓樓又話 "唔好借盡一半人工"..

不過閒人兄一定係有金飯碗,從來"收入/人工"都唔係問題. 一定唔太明白我哋哩啲手停口停嘅打工仔嘅心理..

萬一呀吓,萬一嗟,老世今日比個大信封我,又萬一嗟,哩期又啱啱要還我嗰好抵嘅定息供金借貸wor, 無問題! 沽咗啲金還味得lor, 哎呀! mud啲金價又咁啱回調咗成20%ar!! 咁賣定唔賣ar! 哎呀! mud啲金價又咁啱停係低位成三幾嗰月架! 哎呀! mud啲金價又咁啱回調多成10%ar!! 哎呀! mud啲金價又咁啱停係低位成兩幾嗰月架! 哎呀!.. 哎呀!... 哎呀!....哎呀!....哎呀到咁好彩沽哂啲金還哂啲債又蝕息之後,啲金又爆升lor wor! 咁心郁郁再唔再借過呢..?

不過哩啲地獄黑仔王嘅情況一定唔會發生嘅! 對咁有食力嘅閒人兄嚟講, 可以放一萬嗰心呀吓!

不過對啲手停口停嘅打工仔嚟講, 咪聽啲銀行佬老點,貪字得個貧ar!!

匿名 提到...

回Gordon:
如果真係有供金按揭, 千祈唔好借. 因為你既黃金抵押左俾銀行, 佢有需要時可以用好多種方法令你永遠還唔哂錢,羅唔到黃金的.

閒人

匿名 提到...

回i:
你既擔心係好合理. 呢個case係如果黃金白銀長期下跌就最糟糕. 如果黃金白銀係四五年內大升的話, 就算閣下可能真係手停口停, 要每月變賣部份(say 48分之1), 剩番既貨都有好大機會可以cover到. 任何投資都係講值博率的. 就算冇借錢, 都要變賣資產架! 係賣少D 咁解者.

如果家庭負擔變化好大, 例如預計日後會結婚生仔買樓的話, 咁留現金(就算會貶值)亦無可厚非. 呢樣野真係要睇個人情況架喎!

閒人

金錢一一 提到...

小弟認為買實金係儲蓄嘅方式,如果借錢買金嘅,即係將金變為負債,咁樣會背棄咗儲金嘅原意。

金錢一一 提到...

睇咗上面好多師兄講買金銀嘅關於差價嘅嘢,小弟認為只要買嘅係真金白銀,差價可以唔使理,因為當三五七年後睇番,果D差價已經微不足道啦。

金錢一一 提到...

假設十個人有九個都係借錢買金,初期會因為多咗人買金而推高咗金價,不過如果有乜依郁而果九條友都無錢還而要賣金填數,咁就因為多咗人賣金而質低咗金價,果九條友最後可能得不償失。

借錢買金同買黃金ETF跟本無分別...

kannyfai 提到...

我想借都借吾到 借得果3萬無咩用.........

i 提到...

閒人:

唔需要黃金白銀長期下跌, 只要長期處於底過你嘅買價以經可以使你求生不得, 求死不能. 長期下跌嘅就更加唔洗講!

我以上講嘅情況,就係回答你說: "有人借平錢俾你, 點解唔去借盡去入實貨?" 就靜係講個價嘅升,橫,跌這三個可能性已經有2/3嘅輸面.

所以借錢買金係其實風險重重, 各人情況不同, 你唔可以講到好似實賺咁,會令很多人誤會,作出不當嘅決定,就好似雷萬咁就死得人多.

我玩住提供金,係想人聯想起供樓,聯想起負資產嘅原因係對樓價有只升不跌嘅歪理,瘋狂借貸.

買金嘅主要原因唔係投資,係同銀行對著幹,係對現行貨幣制度投不信任票,喺係現行貨幣制度崩潰時用嚟救命嘅.

所以我睇,唔需要買太多,只需要買到等於三個月人工就可以了,不需要強求. 有多餘錢當然可以買多啲,悉隨遵便,但係借錢買就無謂了,你借錢買嘅金亦喪失了佢本身最寶貴嘅功能, 就係 "Gold is nobody's liability!!"

講多次, 貪字得個貧ar!

金錢一一 提到...

Joe兄,點解車頭相果句“反對ETF,反對紙黃金...“無咗嘅?

i 提到...

重有,各位,金幣有好多款, 1oz, 1/2oz, 1/4oz, 1/10oz, 1/20oz都有..

1/20oz 都係 $750. 好平民化. 食少餐日本野都儲到la. 唔使攪到問銀行借咁大鑊. 唔係未問阿媽借住先lor.

根住話比大家聽,要用到金時,越大舊, 越難用. 我寧願有20 個 1/20 oz, 好過要個 1oz.

金最緊要係要用嘅時候"有"+"係身邊",而唔係"多"!

Gordon 提到...

閒人兄,我明白供金按揭,其實同枇杷膏分別不大,金甲蟲RULE 1#實野要在你手隨時攞到的地方!(銀行保險箱勉強算自己地方啦)

至於優良的債務和不良的債務之分,建議大家睇下富爸爸系列第一集,清崎先生用成本書講解兩者之分,這裡很難三言兩語解釋清楚.

諾克 提到...

唔知個巿場基本面去借錢買金銀, 就等同落注買升, 橫行, 跌,得1/3機會.

但你們了解了經濟未來的發展, 走向已經清晰明確.
那就是另一回事.

各位不單只買金銀, 做其他事都是有風險, 分別在於你對事情了解的程度

i 提到...

阿大風暴兄ar,你咁清楚個巿場基本面,好應該知道升都輸得個禾,可否發表哩聽聽??

匿名 提到...

回i:
好明白你講既野. 借錢買野一定係有風險. 只可以講人人取態唔同. 對我來講, 借廢紙買實貨而又定息既做得到就做. 反而樓按比較不確定, 因為是浮息.

閒人

匿名 提到...

回金錢一一:
借錢買金同買ETF不可比較. 一個有實物係手, 另一個根本得張紙.

閒人

Charen 提到...

金價已經到頂:

http://hk.news.yahoo.com/article/110224/4/mvhb.html

深圳搶金 買380萬被當散客 多市掀買金熱 東北商南下掃貨
(明報)2011年2月25日 星期五 05:05
【明報專訊】據內地媒體報道,內地多個城市近期出現黃金搶購潮,民眾排隊爭購黃金首飾和金條。有東北的「金老闆」更直接南下深圳 入貨,就算一次過買10公斤(約值380萬元人民幣)也只能算是「散客」。而在中國黃金產量第一的山東省,當地有黃金市場每天剛將黃金擺進櫃台就被搶購一空。

「你根本沒有選的餘地,只能搶購。」《新文化報》引述長春金飾店老闆李京說,他和助手到深圳水貝市場入貨,「原來每次都是空運幾公斤黃金飾品,現在情况變了,你買不買對於加工廠來說眼睛都不眨一下,即使一次性將成交12公斤的買賣,在他們的眼裏也只能算是小客戶。」

山東金市 未進櫃台即搶光

「我們的採購地主要集中在深圳、北京 和上海 ,前幾年都是加工廠搶著聯繫我們,現在改了,我們得和加工廠搞好關係,否則就沒貨,現在各地金店老闆都在四處囤金。」李京說,此行先要打電話溝通,再和一間加工廠的銷售經理先疏通關係,才買夠12公斤黃金飾品。據資料顯示,深圳是中國最大的黃金加工基地,有2000多間黃金加工廠,進出口總量佔全國的1/3。

而據中央電視台報道,在山東省濰坊市昌樂縣的黃金市場「寶石城」,每天早上8點,黃金還來不及擺進櫃台就搶購一空,購買者不管是金條還是首飾,見貨就買,批發均價已上漲到每克303元人民幣,接近2010年的歷史最高位310元,但每天新加工的供應量遠遠不能滿足需求。

批發均漲至每克303元

《中國企業家》報道,自2002年中國開放黃金交易開始,金價已上漲了6倍,幾乎所有參與者都賺到錢,從未聽過有黃金交易公司倒閉,只有不斷新開張。據世界黃金協會統計,2010年第三季度中國投資金條的銷售比2009年增長了64%,破紀錄地達到45.1噸。

不過內地黃金市場存在大量灰色地帶,公安部統計,全國共有7000間地下炒金公司,號稱代理「倫敦 金」、「香港金」,其實是吸引民眾用50至100倍的槓桿來購買黃金投資產品,蝕了錢就卷款潛逃。但現時並無針對黃金市場的專門法規,所以良莠不齊的投資公司仍然大量存在。
.

i 提到...
作者已經移除這則留言。
匿名 提到...

前日星期五下午到Kitco取回鷹洋銀幣,同職員講開,他們有小
量Kitco 2009 一盎司銀幣,差價是眾銀幣最少的,而且每個獨立膠套,但Kitco 2010 一盎司銀幣就無貨,亦無返貨期。我只買了小量,因外型始終無咁靚。不過真的較便宜。

新成員 : Market 上

Charen 提到...

我覺得有部分金甲開始走火入魔了

i 提到...

回閒人:

買實金就係去避險,你反而提議加上無謂嘅風險...

唉,爭論中語氣重了,萬望見諒。

但係奉勸一句,利益同危險都係一幣兩面,你點知利益先來還是危險先來哩... 慎之.

Charen 提到...

i 提到...
此文章已被作者刪除。
2011年3月13日下午1:54

i兄 好言相勸, 又何須刪除呢? 我都好同意你o既觀點, 雖然之前都有閒人兄的念頭, 但後來卻想通了:「凡事去得太盡,緣份定必早盡」

kidthief 提到...

borrowing money to buy gold/silver is not a big problem, as long as you can afford/repay the loan and gold/silver prices rises

if you cant afford/repay the loan, then you should not borrow at all

so the worst case is that price drop...you could think of it as buying at the current price there is really not that much of a difference, if you have experience with debt before.

take silver for example, current price is about 36/oz and drop to 20/oz

a)let says you buy with your own money, your silver aren't worth so much

b)you took the loan to buy silver, your silver aren't worth as much and you got debt as well.but look at the positive side, you are paying it off with fiat money that is worth less and less

silver is not as defensive as stocks or bonds, which pay out dividend/interest

so there is really risks, that you cant offset if you buy silver, but there shouldnt be so much difference if you first can afford the loan, and second your mind set is correct, you want to buy and hold, and not buy low sell high. Then there is no problem, the 5% interest that you have to pay on your loan just spread it over the silver you buy, its just a few more dollar.

1year
$36000=1000oz at $36
36000*0.05=1800/1000=1.8
36+1.8=37.8=38, you simply over pay 2$,
if tomorrow, fiat money is worth 0$ you got lots of silver
if tomorrow, things are as usual, than you just over pay 2$, you wont hang yourself, or jump out of the window, surely you might be depress, especially if you have no experience in buying stock/bonds/gold/silver/flat that drop in prices

banks have no idea what you done with your money, in their mind, even if you donate it all, they dont care, they just want you to repay them principle + interest. They wont call margin, force sell, etc

so in conclusion, really depend on people, everyone is different

i 提到...

我都學緊:「凡事去得太盡,緣份定必早盡」. 所以希望有來有往.. 自覺言語重了, 所以收起.

反而野來Charen Wan兄誤會,請多多包涵.

i 提到...

kidthief, the whole point of my previous posts are how do people be so sure about they can repay their loans?! The problem is NO ONE CAN! If you can, that means you already have that amount of money, so why bother borrowing?

Bankers like to play with your false expectations and false judgement so they can make profits in between. People need to face the truth about themselves before they can get out of scams and phony schemes. The best way is to live within your means!

Charen 提到...

2010年第四季度矿产白银产量为700,988盎司,远高于上年同期的312,848盎司;全年产量为2,188,235盎司,2009年产量为1,496,958盎司。数据还显示,2010年第四季度每盎司黄金生产成本由上年同期的472美元降至354美元;全年每盎司生产成本则由465美元降至428美元。
文章来自汇金网:
http://www.gold678.com/C/20110307/201103071023411188.html

以地價計算, 黃金短期已接近天價

Gordon 提到...

kidtheif兄,
"Then there is no problem, the 5% interest that you have to pay on your loan just spread it over the silver you buy, its just a few more dollar."

-->英雄所見略同!

但如果是面對住欠上3萬蚊卡數,但每個月只能找部分,什至只能找min pay,又或者是類似下一餐開飯都有問題的基本生活開支等情況.如果借到私貸,當然應該首先償還有關的不良貸款或解決開飯先啦.如斯情況仍寄望金銀爆升,然後發達是不刀切實際的.

所以,我認為要符合資格-可考慮借錢買金銀的人士,如kidthief兄所言,他們只是以較高少少的代價買實金銀的人士,他們要符合以下共4個條件
1. 是必須要身上無不良負債;
2. 基本生活有餘裕;
3. *每月收入穩定;
4. 了解為何要立刻就要買實金銀在手.

*如每月收入時多時少,不如等多d收入一個月直接去買,如少收入時會影響基本生活,等如違反條件2.

kidthief 提到...

kidthief, the whole point of my previous posts are how do people be so sure about they can repay their loans?! The problem is NO ONE CAN! If you can, that means you already have that amount of money, so why bother borrowing?

True, nothing in life is for sure, and no one for sure they could repay their loan.

but second point, if we have the money we shouldnt borrow, i disagree with that, debt is okay as long as the money is working for you
you could use the money to buy toxic mortgage assets(guaranty by US of A government) which give you a positive yield after your borrowing cost. In this case, good corporate/government bonds as well.

Of coz you could say that it is not 100% sure that we would receive interest/money from our investment. but what in life is 100%? the only thing i could think of is death is 100% for sure

living within your means is an excellent idea, but sooner or later, if the current monetary system dont fail, or take too long to fail, your purchasing power diminish bit by bit

kidthief 提到...

話時話

1)大暴風係唔係找人合作投資可耕作農田?

2)大家覺得金/銀之外有咩可以計到購買力?

Charen 提到...

回kidthief:
1) 佢果時好似話找10-20個人, 然後每人出10000蚊左右
p.s.我都想參與可耕作農田呀

2)我覺得金/銀之外還有米(公斤kg/克g), 因為米與內地金銀的重量單位相同, 可計到購買力

kidthief 提到...

thank you Charen
我都想
佢應該係facebook開左經濟冰河時期準備團 Preparation for coming economic ice age
但好支無咩人支持...
如果係好支得我同你加大風暴need 17 more

2)thank you for your reply, let me check it out first

i 提到...

各位借錢買金嘅師兄大老ar,唔靜係還息架,本都要還架吓嗎,跌嘅時間沽反出去還債同買paper有mer分別ar. 咁即係運吉+蝕息? 不如就咁抄paper la, 省得次次廿幾磅咁搬哩搬去!

仲有借錢就係long credit, 即係create demand for fiat. 咁啲廢紙有demand又點會係無value ar! 咁做同自己對著幹? 唔係咁都唔明ar?

i 提到...

kidthief, the whole point of my previous posts are how do people be so sure about they can repay their loans?! The problem is NO ONE CAN! If you can, that means you already have that amount of money, so why bother borrowing?

True, nothing in life is for sure, and no one for sure they could repay their loan.

but second point, if we have the money we shouldnt borrow, i disagree with that, debt is okay as long as the money is working for you
you could use the money to buy toxic mortgage assets(guaranty by US of A government) which give you a positive yield after your borrowing cost. In this case, good corporate/government bonds as well.
>> This is off topic. However, sure Dude, go and buy some. Whatever makes you happy.

Of coz you could say that it is not 100% sure that we would receive interest/money from our investment. but what in life is 100%? the only thing i could think of is death is 100% for sure


living within your means is an excellent idea, but sooner or later, if the current monetary system dont fail, or take too long to fail, your purchasing power diminish bit by bit

>> Isn't that the reason for buying gold?

kidthief 提到...

1)if you fried paper, tomorrow, fiat money bubble pops, you have nothing.
if you hold physical, tomorrow fiat money bubble pops, you have gold/silver on hand, maybe you got 100oz, probably a few oz is good enough to pay off your debt

if fiat money bubble pops, than yeah, there is no difference in trading paper of physical?

2)Yes this creates fiat money, but is that a problem? the more money you/me anyone or government dilute the purchasing power of what was there before, if and i am only saying if, more and more fiat money is created, purchasing power decreases, gold and silver price are suppose to rise? People have less faith in fiat currency. I think that is basically the main point in buying physical gold/silver?

i 提到...

1)if you fried paper, tomorrow, fiat money bubble pops, you have nothing.
if you hold physical, tomorrow fiat money bubble pops, you have gold/silver on hand, maybe you got 100oz, probably a few oz is good enough to pay off your debt
>> I just know if you fried physical today with debt and somehow you can't pay it back in time before the monetary system go "pop"
. You will go "pop" first.

if fiat money bubble pops, than yeah, there is no difference in trading paper of physical?

2)Yes this creates fiat money, but is that a problem? the more money you/me anyone or government dilute the purchasing power of what was there before, if and i am only saying if, more and more fiat money is created, purchasing power decreases, gold and silver price are suppose to rise? People have less faith in fiat currency. I think that is basically the main point in buying physical gold/silver?

>>Sure, how nobel of you to pick up the unnecessary risk and help us in pushing up the price of gold. I should say thank you.

kidthief 提到...

>> I just know if you fried physical today with debt and somehow you can't pay it back in time before the monetary system go "pop"
. You will go "pop" first.

thats why we all said if you cant manage your debt dont take any, if you could feel free to
i am not pointing a gun and forcing anyone, everyone decided for themselves, take action only once you fully understand the possible risk

>>Sure, how nobel of you to pick up the unnecessary risk and help us in pushing up the price of gold. I should say thank you.

its just some risk, that i think i could and hopefully could manage. No thank you necessary, i did this for my own benefit.

諾克 提到...

我鼓吹借錢買銀不是一刀切, 正如有師兄要視乎個人的情況
以我為例: 借了十萬稅貸, 但只交幾百元稅, 實際有九萬幾可使用, 借2年期, 實際年利率3.4厘, 每月有多餘錢4000元, 每月還款4400元, 其實係先洗未來錢及有能力還款. 買了400盅司銀.

好處: 捕捉白銀現在的升浪, 及時買貨, 如等到2年後夠錢才買, 結果可能銀價已到達孫柏文目標120元, 那時十萬元可以買到多少?1半還買不到, 還要錯過升浪
壞處: 銀價2年後下跌, 那就會有賬面虧損了, 供款期間失業沒有收入, 那就更大件事

記住就算是有足夠現金不需借貸買貨, 但你們也不能預測未來你會在生活起了什麼變化, 這時你也要沽貨應急

諾克 提到...

風險也會在你將來會面對:
例如: 醫療開支, 失業, 被偷竊, 生意失敗, 大病, 銀價大跌, 樓價大跌, 息率上升, 政府修改法例禁示儲金銀等等

諾克 提到...

如果你們沒有足夠還款能力去還貸款, 有個可能的好方法
借錢分期24-48個月, 首先將貸款分成兩半, 一半是買金銀實貨, 一半是留起來以應付前期還款, 例如借20萬,分48個月, 利息假設2萬, 即22萬, 以十萬買貨, 其餘十萬用來還第一期至第22-23期的供款(已計算利息), 那麼若銀價在約24個月內升1倍, 即變成持有價值20萬的實貨, 將價值10萬元的實銀沽出來還款, 這時你便擁有0成本價值10萬元的實銀, 換句話說就是以利息來買時間來換取白銀的升幅

大前提是白銀在24個月後要大升

提示:在作決定前先考慮各種可能的風險

諾克 提到...

若果分析將來的經濟發展會出現的情況
美元大貶值, 港元也會大貶值(因為外滙儲備是美債), 貨幣價值大跌.
銀行的部份儲備制度會瓦解, 貨幣更加變成廢紙.
農作物本身就是人類必需, 以大貶值的貨幣去買農作物, 結果可能要幾萬蚊買一塊豬肉.
在那時候的金銀應該會升了上太空
既然到了那時候用大堆廢紙買野, 不如用金幣銀幣買會方便一些, 商家到那時候可能只接受金銀幣作為交易貨幣.

在這情況, 你只有2種情況才能生存1. 你擁有大量實體金銀 2. 你擁有可生產農田, 第3個可能, 大量人類消失(需求減少).

kidthief 提到...

大風暴

合作投資可耕作農田有甚麼計劃?

Gordon 提到...

大風暴和KIDTHIEF兄,買可耕作農田呢樣野,香港d農地不用想啦,咁貴.
我早幾年前也已經想在國內買田,因此親自問過價,以江西省某3線小鎮為標準,早四年前左右仲有可能用廿萬買到大約250sq m農地的,但最新市價升到60萬起啦.
我諗兩位仁兄不會想自己耕作吧,我就想自己來,否則仲要搵到人幫你耕作呢

Gordon 提到...

另外,當然你搵d馬路都不到的地方梗係平好啦,但如果你或農夫不能在那塊田附近生活的話(荒野點生活!),果d田是無用的.反而,離城市較遠的地方,近大江河的地方,有充足的食水和河鮮,但只要在有大量人口的地方,擁有大量實體金銀最重要.

Charen 提到...

Gordon: 如果計埋大風暴、KIDTHIEF兄、你和我4人一起買的話, 每人都係15萬ja ma, 咁如果有返十個人夾錢, 成本都係6萬, 仲有人力資源耕田添呀, 真係一舉兩得

Charen 提到...

其實借錢買金的主力資金是大戶, 一旦美息上升逼使機構投資者平倉, 金價會有很大的下跌空間, 以下內容值得參考:


澳元兌美元長時間的漲勢可能即將結束﹐澳元下跌行情可期。

分析師們稱﹐支撐澳元兌美元在近一年內持續上漲的基本因素可能將消退﹐澳元兌歐元近期的跌勢可能預示著澳元全面下跌的開始。

分析師們稱﹐澳大利亞較高的利率水平及其身為中國重要貿易夥伴的地位令澳元兌美元在近一年內大幅上漲。但隨著中國尋求遏制通貨膨脹和美國聯邦儲備委員會(Federal Reserve, 簡稱Fed)最終需要收緊貨幣政策﹐澳元兌美元可能在2011年晚些時候出現回落。

ING Capital Markets駐紐約外匯交易董事經理John McCarthy表示﹐推動澳元上漲的因素正在消退。

McCarthy稱﹐投資基金和順勢買家一直是推動澳元走高的主要市場力量﹐如果行情發生逆轉﹐他們最有可能蒙受損失。

尤其是投機商(大部分是對沖基金和投資基金)﹐他們持有相當規模的澳元兌美元多頭頭寸。美國商品期貨交易委員會(Commodity Futures Trading Commission)上週的報告稱﹐截至3月1日﹐澳元淨多頭頭寸規模約為73億美元﹐是去年4月份以來投機商持有的最大規模的澳元淨多頭頭寸。

Tempus Consulting駐華盛頓的資本市場部副總裁Greg Salvaggio表示﹐美國最終會加息﹐屆時澳元多頭將迅速平倉。

交易員們只需對澳元兌歐元的近期走勢加以審視﹐即可瞭解一旦Fed開始討論緊縮貨幣政策﹐澳元兌美元的下跌幅度將有多大。

澳元兌歐元在1月10日觸及紀錄高位﹐而在歐洲央行(ECB)行長特里謝(Jean-Claude Trichet)首次暗示歐元區可能會加息後﹐澳元兌歐元已累計下跌6.4%。澳元兌歐元週一尾盤報0.7237歐元﹐脫離2011年高點0.7733歐元。相比之下﹐澳元兌美元自1月10日以來累計上漲約1.5%﹐週一尾盤報1.0104美元。

Salvaggio預計澳元短期內還有少許上升空間﹐畢竟Fed的政策變化或中國經濟放緩不是頃刻之間發生的事。Salvaggio建議投資者在大約1.05美元或1.06美元的價位了結頭寸鎖定收益﹐以免被套。

******IMPORTANT**********
同時﹐過熱的中國經濟也可能成為澳元回落的關鍵因素。「澳大利亞的高速經濟增長主要依賴中國對其原材料和 "大宗商品" 的購買﹐而這可能是導致澳元最終崩潰的誘因。」<~呢點好重要相信到時中國對黃金的需求都會下跌, 導致黃金的地位不會崩潰, 但金價會因缺乏承接力而崩潰
******IMPORTANT**********

中國近幾個月來一直努力給經濟降溫﹐為抗擊不斷加劇的通貨膨脹﹐中國一再提高銀行存款準備金率並出台一系列調控措施。如果這些措施使中國經濟增長放緩﹐「中國對大宗商品的購買力度將減弱﹐澳大利亞的經濟增速將隨之減緩。」

Charen 提到...

致i兄及其他想借錢買金的朋友:

今次的金價升浪中, 玩大左o既唔係我和你, 而係機構投資者, 而目前的金價已反映了預期, 要入場買金的主力資金亦已進了場, 主力資金一旦耗盡, 金價將迎來新一輪的下跌行情

但我要重申一樣野, 就係金價雖然下跌, 但絕不會影響金銀的地位, 最後借錢買金銀的投資者便成功在歷史高點高價接貨, 機構投資者成功在高位出貨, 兩者都沒有任何損失, 因為買家(一般散戶投資者)買到自己想要的一件完美無瑕的貨品, 而賣家(機構投資者)則換到他們一直想要的廢紙, 各取所需 ^_^v
THE END

Charen 提到...

目前的金"價"已屆強弩之末, 引用西方一句投資名言:
The cigarette buck
幾年之前在HKD$4000-HKD$11000一兩買入的金甲可繼續持有, 而最近才加入的金甲要有下跌的心理準備(約10%-20%)

Gordon 提到...

WAN兄,係國內那些小鎮,想買田地,多數係買來轉為起樓,其實單純想種糧自己食,根本不需要買那些有登記了的有地證的田地,通常只要步行離家15分鐘內的山邊就有
大把地由你種,只要你係那邊長大,本地人認得你,是由你種的,當然外來人咁做實唔得啦.
另外,債王格羅斯不是拋棄了二千億美債,但FUND度仲留有大量黃金有關產品嗎?而且,我同你都知美元依家隨時爆煲,芬佬點會唔知呢? 佢地講緊幾多T DOLLARS 未出手喎,除非全球芬佬都係神秘組織控制啦,否則搶入黃金資產是正路,起碼都買黃金白銀鑛股啦,點解你認為目前的金"價"已屆強弩之末呢? 是指短期,數星期內嗎?

Charen 提到...

回Gordon:
John Paulson及一眾芬佬的FUND其實早在各國央行特別是斯里蘭卡和印度央行已早於2008-09年度分別於USD1000-USD1100增持黃金, 上述國家及包括中國人民及中港台各地的基金於2009-10年度已很大程度地入市買金, 特別是台灣的hsbc, 因為我在2009-11年間, 每個星期都收到由台灣hsbc寄來的黃金基金宣傳廣告單張, 叫存戶和民眾買金, 目前黃金已經偏離了生產地價數倍, 接近了民眾(觀察到身邊的金甲)和機構無法再「大量/海量」購買或增持的天價, 預料未來數個月, 實金將出現供過於求的情況, 產量大於購買數量, 價格自然向下跌, 有關於最新的天價和地價, 請自行做功課和找資料, 不在此詳述(因上面已post過出黎)不便在此重覆了

Charen 提到...

Gordon: for your reference
民眾永遠是錯的, 人人都在非理性抗奮地買金, 金價出現見頂訊號:

http://hk.news.yahoo.com/article/110224/4/mvhb.html

深圳搶金 買380萬被當散客 多市掀買金熱 東北商南下掃貨
(明報)2011年2月25日 星期五 05:05
【明報專訊】據內地媒體報道,內地多個城市近期出現黃金搶購潮,民眾排隊爭購黃金首飾和金條。有東北的「金老闆」更直接南下深圳 入貨,就算一次過買10公斤(約值380萬元人民幣)也只能算是「散客」。而在中國黃金產量第一的山東省,當地有黃金市場每天剛將黃金擺進櫃台就被搶購一空。

「你根本沒有選的餘地,只能搶購。」《新文化報》引述長春金飾店老闆李京說,他和助手到深圳水貝市場入貨,「原來每次都是空運幾公斤黃金飾品,現在情况變了,你買不買對於加工廠來說眼睛都不眨一下,即使一次性將成交12公斤的買賣,在他們的眼裏也只能算是小客戶。」

山東金市 未進櫃台即搶光

「我們的採購地主要集中在深圳、北京 和上海 ,前幾年都是加工廠搶著聯繫我們,現在改了,我們得和加工廠搞好關係,否則就沒貨,現在各地金店老闆都在四處囤金。」李京說,此行先要打電話溝通,再和一間加工廠的銷售經理先疏通關係,才買夠12公斤黃金飾品。據資料顯示,深圳是中國最大的黃金加工基地,有2000多間黃金加工廠,進出口總量佔全國的1/3。

而據中央電視台報道,在山東省濰坊市昌樂縣的黃金市場「寶石城」,每天早上8點,黃金還來不及擺進櫃台就搶購一空,購買者不管是金條還是首飾,見貨就買,批發均價已上漲到每克303元人民幣,接近2010年的歷史最高位310元,但每天新加工的供應量遠遠不能滿足需求。

批發均漲至每克303元

《中國企業家》報道,自2002年中國開放黃金交易開始,金價已上漲了6倍,幾乎所有參與者都賺到錢,從未聽過有黃金交易公司倒閉,只有不斷新開張。據世界黃金協會統計,2010年第三季度中國投資金條的銷售比2009年增長了64%,破紀錄地達到45.1噸。

不過內地黃金市場存在大量灰色地帶,公安部統計,全國共有7000間地下炒金公司,號稱代理「倫敦 金」、「香港金」,其實是吸引民眾用50至100倍的槓桿來購買黃金投資產品,蝕了錢就卷款潛逃。但現時並無針對黃金市場的專門法規,所以良莠不齊的投資公司仍然大量存在。


2010年第四季度矿产白银产量为700,988盎司,远高于上年同期的312,848盎司;全年产量为2,188,235盎司,2009年产量为1,496,958盎司。数据还显示,2010年第四季度每盎司黄金生产成本由上年同期的472美元降至354美元;全年每盎司生产成本则由465美元降至428美元。
文章来自汇金网:
http://www.gold678.com/C/20110307/201103071023411188.html

以地價計算, 黃金短期已接近天價

匿名 提到...

乜而家金價唔係跟期貨的嗎?
講下實貨供求就會升跌
咁講d銀行唔駛short future 囉

Charen 提到...

再回Gordon:
反而我最擔心債王格羅斯拋棄了二千億美債,運用佢地講緊幾多T DOLLARS現金增持糧食和農產品儲備, 到時肯定仲大件事過廢紙和 m. system爆煲la

Charen 提到...

到時有金銀又點? 最無敵的籌碼(糧食儲備)在他手上, 有金銀都買唔到糧食, 到時又咪要屈服於佢~

Charen 提到...

金銀唔可以當飯食ga, 大家快d儲糧, 增持糧食儲備, 好過山長水遠出去買銀la, 要"拓" 就 拓米, 拓米好過拓銀la

諾克 提到...

做農夫吧

匿名 提到...

回Charen:
買實貨米你買得幾多? 買100公斤都未必有地方擺, 食到生谷牛都未食完呢!

閒人

kannyfai 提到...

大家過度憂慮la.........

Gordon 提到...

WAN兄,我相信黃金在USD1310這個支持位超硬淨,多多實金都有人要,如果真係有咁多實金放到出市場,上年尾COMEX就唔駛出事,俾多好多PREMIUM暗中攪掂"實體交割唔到問題.(詳情請參考此BLOG於2010年11月30日星期二
COMEX Default? 金銀實物交收大件事)
3,4個月前先講緊交割實金184.79噸 和
銀2676噸,都交唔出實野,呢D係事實.又點解會突然之間"預料未來數個月, 實金將出現供過於求的情況, 產量大於購買數量"呢?

如果債王個二千億用係COMEX買晒金,以現價計即係買到約4500噸黃金,接近全球2年「年產量」!金價即時升到上月球,再分段放番出來必賺,你估佢唔知咁最好咩,但佢都係同畢伯伯類似情況,係唔俾買居多JI.

至於長期斷糧問題你可以放心,今時今日在國家層面上糧食和實金銀一樣,已經係戰略層面上的事,阿爺睇得好實,唔係有錢就可以買斷晒的.
但短期糧食不足或突發緊急情況(例如大亞灣出事)是有可能的,所以糧食儲備在家是一定要增持的.

諾克 提到...

http://www.youtube.com/watch?v=9fqNCWWVpIA

諾克 提到...

相信中國政府等同相信外星人侵略地球一樣的荒謬!!!!!!!!!!!
中國農地不斷被貪官收購發展房地產, 面積已經低過政府宣稱的18億某農田, 糧食需求在一般情況下都開始緊張, 如果在突發事件時就更加危險

Charen 提到...

回Gordon:
上年尾COMEX就唔駛出事,俾多好多PREMIUM暗中攪掂"實體交割唔到問題.(詳情請參考此BLOG於2010年11月30日星期二

呢則新聞當然有睇過la, 已經out左la, 乜野叫做大難不死, 必有後福呢? 為什麼COMEX會大難不死呢? 為什麼債王和畢伯伯都唔俾買呢? 除非現有的美帝政府和nwo的影子政府"倒台", 否則金銀很難有運行, 中東一旦平息後, 金價定必下跌, 因現在的"價"已反映現時亂局才會出現的"溢價"

Charen 提到...

回大風暴:糧食需求在一般情況下都開始緊張, 如果在突發事件時就更加危險

be honest:所以一直以來我都唔敢在這裡說太多真相, 自己默默買左100kg米和糧食放在家中就算了, 大家都要為各自的家庭打算一下, 不說太多了...

Charen 提到...

大風暴 提到...
http://www.youtube.com/watch?v=9fqNCWWVpIA

影片中提到中國對黃金的需求, 大家還記得上年spdr gold etf有個節目是介紹黃金嗎? 當時都話中國對黃金需求好大, 又話中國的黃金儲備好低云云...但事實上,中國是採取人海戰術, 藏金於民, 而大部分中國人亦早於2009年增持了黃金作為家庭儲備, 事實擺在眼前, 中國對增持黃金的需求已經放緩, 小弟經常到金舖買金粒, 自本月開始已發現店內不像以往般人頭湧湧

匿名 提到...

一陣又post 2月報紙話人搶金
一陣又話中國人需求放緩
唉 信邊句好

kidthief 提到...

買實貨米你買得幾多? 買100公斤都未必有地方擺, 食到生谷牛都未食完呢!

閒人

加糯米溝一溝
就唔會有谷牛

匿名 提到...

Great, 打俾金源米業先入幾噸先...

閒人

匿名 提到...

+下呢度d人變左米甲蟲??

«最舊 ‹較舊   1 – 200 (共 220 個)   較新› 最新»