2011年2月9日 星期三

2款銀幣分享

先祝各位金銀甲蟲兔年身體健康,金銀滿屋!

好之前系到講過話入左D銀幣,而家借Joe兄個Blog同大家分享一下:

1)墨西哥1公斤Aztec Calender Proof幣。 此幣小弟覺得系成個墨西哥銀幣系列入面鑄得最好既,07年是攞過國際大獎,有1/10Oz,1Oz,2Oz,5Oz同1Kg,呢個系1Kg既(系我太座比我既情人節禮物,呵呵)。

1.1 包裝盒同擺設架正面:

1.2 打開包裝盒,留意拒比埋一個放大鏡比你去欣賞呢個銀幣既雕工:

1.3 銀幣正面,同一個1Oz澳洲LunarSeriesII兔年銀幣作比較,大家可以知道拒既大小:

1.4 銀幣正面,同1Oz同2Oz既版本相比,拒要展現既唔單只系Aztec Calender既複雜構圖,而系拒會模仿Aztec Calender本身系雕系石頭上既紋理,非常厲害(照片未能完全展示拒既美):

1.5 銀幣背面:

2. 美國America The Beautiful 5Oz Set, 呢個系美國鑄幣局第一次出大過一Oz既銀幣,系應法律要求,出一個同美國Quarter Coin一樣有52個州款既5Oz銀幣,每年出5個一Set。 因為出既數量有限(total得33,000),加上要做到90MM大又要系邊上面紋字(呢D都系法律規定),搞到美國Mint要系德國定做專用機械,Delay左好久先出到,又有Distributor屯積居奇,搞到一Set原價應該系900美元左右既,一出系Ebay賣到成3000,仲有人通宵派隊去買添。而家價而經跌番去1800左右,但美國改左例,以後可能唔使90MM大同打字,所以以後呢只Coin可能唔再系咁既樣,即系數量就系咁多啦。

2.1 5個擺埋一齊:


2.2 每一個既正面,其實只Coin就做得好麻麻:




2.3 擺埋澳洲1Oz等大家知道大小,個Size都幾搞笑下:

29 則留言:

小C9 提到...

Bosco,
多謝分享! :-)

Charen 提到...

有幸睇到bosco兄的相片, 感到好幸福呀, 感謝分享!
有得睇無得買 >_< (只限歐美國家才有機會買到)
香港真是一個名不符實的金融中心呀

匿名 提到...

Mexico的那個好靚!羨慕死人.
nlpsonia

匿名 提到...

where u buy ? really beautiful!

Bosco 提到...

我系透過美國既網站買既,Mexico個個系Pandaamerica.com,而ATB就系系APMEX.com買既。

匿名 提到...

個個銀幣手工及構圖都好精細,師兄真係令我地大開眼界ar~~~
阿卜卜

匿名 提到...

個1kg西樵大餅巧靚!大開眼界!好幸福!

好想要一餅!

阿豬媽

諾克 提到...

我想買, 有什麼渠道

Charen 提到...

pandaamerica所賣的金粒價錢比香港的金舖貴多15%, 如果計入金舖的買賣差價, 即15%+4%=19%, 即是如果閣下幫襯pandaamerica便要付出約 兩成 的溢價購買金粒了, 還未計入運費呢, 所以結論係在香港可以買到平金也很幸福呢

同大家格o下價: 金價as at 9.2.2011
中銀1OZ Gold Maple(Sealed)1OZ
sell HKD11,087.00

金舖sell HKD13,160 表面上金舖好似貴d咁,
但係經重量的兌換: 1316/每錢x8.2944(由兩轉換成oz)/7.78美元匯價 = USD1403/oz

中銀1OZ Gold Maple: HKD11087/7.78美元匯價 = USD1425

結果好明顯, 金舖其實係平過中銀的maple coin
明白了這個「美麗的誤會」後, 便不會覺得金舖賣得貴了, 只係金舖回收價比較平, 大家大可不放返畀佢地, 賣畀忠記/利昌好過, 還有的是小朋友發現幾時都係一分錢一分貨, 利昌平過金舖的原因之一是因為利昌賣的是三條9, 而金舖賣的是四條9, 兩者火耗成本不同, 自然買賣差價出現差異,
以上只是個人觀察所得的結果, 如資料有錯誤, 希望各位大大指正, Thanks!

Charen 提到...

http://www.pandaamerica.com/collectibles.asp
1 Tael Pure Gold Donut Ingot(9999)Price: USD$1,817.00 *7.78=HKD14136.26
同日(9.2.2011)周XX金舖金粒只係HKD13160

1/2 Tael Pure Gold Donut Ingot Price:
USD$976.00 *7.78=HKD7593.28 (溢價:15.39%)
同日(9.2.2011)周XX金舖金粒只係HKD6580

匿名 提到...

謝謝Charen,如果比較銀行和金行,是銀行平點嗎?
9/2 上實銀行 13160
金鋪同日12855

不過金鋪方便,銀行金粒未必有貨

阿豬媽

Gordon 提到...

同意阿豬媽所講,1kg西樵大餅巧靚!大開眼界!呢個已經是藝術品了,如果平時放在盒內,太浪費了!好似名畫咁放在家中當眼處,不是有更多欣賞機會嗎?

匿名 提到...

上商9999實金賣出都係一兩 $12855.00
http://www.shacombank.com.hk/scb/b5_finance_rate_goldcoin_prices.html
咪平過你個金舖個價?
金幣有膠套又貴幾百,又有鑄造費梗係貴D啦

Charen 提到...

同意 阿豬媽 和 匿名, 銀行金粒的確平過金舖,
但問題就係 銀行 係日日都冇貨, 都唔知係咪自己人內部認購左

Charen 提到...

返而金舖貨源供應穩定好多, 如果大家淨係計重量, 唔需要精美的外型, 真正儲蓄用途大可以買平幾百的金粒, 少數怕長計, 一粒平幾百, 十粒就平幾千, 百粒平幾萬, 可以買多粒了, 還有1oz以下的金幣(e.g. 1/2oz, 1/4oz, 1/20oz)的買賣差價"比例"就更大, 大家可以用以上的方法自行換算, 真的假不了, 假的真不了, 買金切記:平宜莫貪

匿名 提到...

Charen Wan
"金舖sell HKD13,160 表面上金舖好似貴d咁,
但係經重量的兌換: 1316/每錢x8.2944(由兩轉換成oz)/7.78美元匯價 = USD1403/oz"


一金衡安士 = 0.861金衡两 ??

chapman 提到...

1金衡兩 =37.429克 =1.20337金衡安士

http://www.hklii.org/hk/legis/ch/reg/68A/sch.html

chapman 提到...

1金衡安士 oz tr=12/175磅 =31.1035克 =0.831000金衡兩

chapman 提到...

這比例在不同地區可能有不同...留意

Charen 提到...

現在又根據 香港附屬法例 再計多次給大家看:

1金衡安士 oz tr=12/175磅 =31.1035克 =0.831000金衡兩 =1金衡安士

1金衡兩 =37.429克 =1.20337金衡安士 =1.20337金衡安士

1金衡錢 =1/10金衡兩 =3742.9毫克 =0.120337金衡安士 =0.120337金衡安士

1金衡分 =1/10金衡錢 =374.29毫克 =0.0120337金衡安士 =0.0120337金衡安士

http://www.hklii.org/hk/legis/ch/reg/68A/sch.html

今次用返昨日的金價計算: 金價as at 9.2.2011
中銀1OZ Gold Maple(Sealed)1OZ
sell HKD11,087.00

金舖sell HKD13,160 表面上金舖好似貴d咁,
但係經重量的兌換: 13160(每兩)x0.831金衡兩(由兩轉換成oz)/7.78美元匯價 = USD1405/oz

中銀1OZ Gold Maple: HKD11087/7.78美元匯價 = USD1425

結果都係一樣, 金舖的金粒平宜過maple金幣, 又或者以令一個角度去睇, 因為金粒的重量重過金幣, 1金衡=1.20337金衡安士 , 即係話我們只是買多左黃金

投資一丁 提到...

唔好意思,想問下咁買金鋪既金粒係咪通常都係一兩做單位(未買過)~?

以上計算係咪代表係金鋪買金粒扺過買金幣?

投資一丁 提到...

"一金衡兩"同"一兩"重量好似有d唔同,大家唔係都係一兩重咩??其實係咩原因架?謝謝﹗

匿名 提到...

投資新丁,金鋪(周大x)金粒分半兩,一兩及五兩(金條).
nlpsonia

Charen 提到...

回 投資新丁 :
全港九新界的金鋪既金粒都係以兩做單位, 最細的金粒是5錢(半兩), 香港的單位是司馬兩, 與越南的兩重量有輕微的不同, 與日本的兩的重量也不同, 但相差很少...

日本人也被這個「兩」困擾多年, 近年已採用國際公斤條的「克」為單位, 而中國亦希望與國際市場接軌, 都採用了「克」為單位, 所以不論你去哪一間周xx買金粒, 都可以用 司馬兩 和 克 來做交易買賣, 還可以用人民幣呢,

不過小朋友已經試過用人民幣買金粒, 佢地要將人民幣的牌價減500點子, 會蝕匯價, 強烈建議先在中國銀行/交行換左港紙先去買, 還可省卻職員幫人民幣「驗屍」的時間呢 ^_^!

最後小朋友還發現用 克 做單位 來買金 實際上比用 司馬兩 是要付多了錢的 , 換個角度看, 就是付出相同的價錢, 但買少了黃金(以重量的角度來看) 有興趣不妨在網上找些k金回收店, 裡面提供 克和兩的兌換計算機, 幫你計好晒, 好了, 為大家解剖了和解開「金舖金價咁貴」的神秘面紗後, 買金從此一目了然

利益申報: 筆者總資產持有九成以上在周xx買的金粒和金條

Hea住投資 提到...

墨西哥1公斤Aztec Calender Proof幣....真係靚到無朋友orz

hea

Bosco 提到...

系。我地都看左好長時間先買。
1公斤Aztec Calender Proof幣全球2010產量只有1000個,2007年仲少(拒系2007年先開始有,2009年無出,所以total系唔夠3000個)。
我地剛剛開始看系1500美元一個,而家有D地方要價2800,仲得一個賣。

Bosco 提到...

但我地買來唔系投資,投資系銀條。
買來真系當拒地系寶,系屋道做擺設。升幾多都唔會賣。

投資一丁 提到...

唔該哂詳細既解釋﹗

Eric Chan 提到...

設計好靚!
如果有個外盒,仲需唔需要加防潮珠同密實盒保護,用黎防白點呢?