2011年1月21日 星期五

kicto have 2011 Aussie Silver Coin la !




Just got Kitco 's email ! they have three of them now ! good
for birthday gift ! : ) but 999 not 4N !!兔仔有戶口只可買5隻!其他不限!貴楓葉銀$10 到!最正有膠盒;)膠盒東洋買$5啦!
p.s剛在利昌買了些!問四両銀班伙記過年前忙到金都做唔切!何況銀!話快極要下星期二喎!





43 則留言:

CK 提到...

數量有限,欲購從速! 2011澳洲1oz兔年生肖銀幣限買5個, @$251 -個比東洋平 @$330 -個 :)

chapman 提到...

lunch time去買咗,兔好同翠鳥都好靚.... :-)

gogoldjoe 提到...

竟配額限制!

小C9 提到...

Joe,
咁先做到個勢: 有買趁手, 唔買遲吓冇得買! Marketing strategy. 除非當收藏, 如果唔係, 溢價太高la.

匿名 提到...

真係好靚!

匿名 提到...

今日利昌四両銀條無貨!!
LF

小C9 提到...

LF,
吓! 咁誇張!

匿名 提到...

係呀, 得番0.5kg
LF

Unknown 提到...

銀價大跌,個個都去入貨

CK 提到...

小C9, 買的時候最好當收藏, 因為溢價高, 一個半個都OK, 最緊要係實貨(不是Paper silver), 價跌的時候係好難買到實貨, 特別係實金。 個個都等金銀大跌去入貨

小C9 提到...

CK,
多謝你的意見. 我諗真係多咗人留意/買金同銀. 我都買到就黎乾塘, 所以要好好利用剩餘資金.

Lisa 提到...

今日是好價 :)
沒有時間出去:(

小C9 提到...

Lisa,
唔緊要la, 可能星期一仲低d呢. who knows. ;-)

CK 提到...

小C9, 我已經乾塘, 現在等出糧,Haha

CK 提到...

見到銀幣又想買, 真的沒有辦法, 今個星期本來只買 2011澳洲1oz兔年生肖銀幣和2011年熊貓銀幣, 結果還買了樹熊和笑翠鳥銀幣 :) 攪到乾塘!!

匿名 提到...

不是價高價低的問題,而是兔子好快會無貨,所以今天都是先過數,落單留貨,下星期再取.KITCO職員說兔子將來未必再返貨,反而其他兩款可以慢慢買.

小C9 提到...

CK,
我諗見到靚野個個都會忍唔住手, 尤其係對於我地鍾意既金/銀. 我都希望快d出bonus. hehe... :-)

wahd 提到...

其實有無講全球發行幾多的?

BL 提到...

我今日都上o左kitco每款買o左幾個啊~! :D

Lisa 提到...

回wahd,

http://www.perthmint.com.au/catalogue/australian-lunar-series-ii-2011-year-of-the-rabbit-silver-proof-coin-issues.aspx

No more than 5,000 individual 1oz coins, 500 individual kilo coins and 1,000 Three-Coin Sets will be released.

wahd 提到...

Lisa,
你果個有Cert。 Kitco 無Cert,出300,000枚。
https://online.kitco.com/bullion/completelist_USD.html#gold

匿名 提到...

30萬個都好呀.2011版熊貓出300萬個(大洋的小姐講的),是10倍呀.且溢價比2010還要高,2010版的發行量是2011的一半,都有150萬個la.

Lisa 提到...

回wahd,
我在東洋買都無 cert 的, 分別係邊 ?

wahd 提到...

Lisa,
我終於睇得出實際分別了,Perth Mint 網站賣既係 Proof Coin,Kitco 賣既係 Bullion Coin。當然係 Proof 靚d又貴d。

vin 提到...

kitco 有樹熊買咁好?!

上星期係perthmint訂咗個情人節幣俾老婆, 順便訂埋樹熊. 樹熊本身三百. 郵費超貴,另加二舊.

Lisa 提到...

回wahd,
我唔識分呀, 要去東洋問下先啦 :)

wahd 提到...

Lisa,
我睇文字得知咋。我一隻Proof coin都未見過, 聽講幼細好多可以照鏡 :)

Unknown 提到...
作者已經移除這則留言。
Lisa 提到...

回wahd,
我見到啦, 原來我個地都係普通版, 唔係 silver proof !

Lisa 提到...

搵咗好耐先搵到正雖網址 :
http://www.perthmintbullion.com/Blog/Blog.aspx?CntTagID=a2f574c4-1c90-4567-9453-c3afc9fedafb

wahd 提到...

咦,我地自己訂得唔得呢?100個以上仲有得平。
佢地而家賣到淨番70,000個quota。

Lisa 提到...

回 wahd,
除非你想買好多, 唔係要加寄費一條數, 而 168 有人試過收到 D 銀幣壓到變型又無得換 !
買得個幾個, 唔曬太計較 !

Bosco 提到...

Proof Coin系壓印既過程中反复壓印,所以做出來既效果系平面非常光亮,幾乎可以照鏡。

基本上,如果系當Collectibles咁買,Proof系值得收藏好多,因為質量好,產量少。

另外,雖然Perth Mint既Koala,Kookaburra,Rabbit(其實系Lunar SeriesII系列既第4款)產量比大陸Panda少,但相對炒既人亦少好多,Perth Mint既產品以Collectibles計,系升值最少既(據例,一個2000年既Kookaburra可能大概系350-400港幣,但2000年既Panda,大家都系Bullion版本,可能要2000),要買,以白銀投資既角度去買Bullion Coin好啦,個Premium唔太值比既。

Tamama 提到...

其實入貨的心情總係帶著擔心

當價低的時候, 自然想入貨
擔心太多人入貨, 會賣到斷晒市, 有錢都冇得買

當價高返D的時候
擔心可以買的貨少左, 用左好多錢都儲唔夠貨

匿名 提到...

謝謝資料,明天會去港𡷊買銀(好似Lisa咁,去大洋利昌Kitco看看)

阿豬媽

Lisa 提到...

阿豬媽,
其實利昌和 kitco 好近姐, 由利昌行出皇后大道中不遠就係 kitco !

匿名 提到...

今天早上去利昌買銀,阿叔真係好好人,又搞笑。原來回收只係市價大約減十二元。我想買四兩銀條,要等一個鐘,但我要返工,阿叔便立即打個電話,跟著五分鐘便到。 

我買很少,隔離個先生買六位數字!阿叔都係好親切甘招乎我。
跟著去Kitco買兔銀@244 好抵!我上星期買楓銀@255 :-<
再去中遠大廈買2011熊貓銀,很想買埋金,但要諗諗。

本來想去大洋見識,但個袋很重,況且我想買鼠+雞銀,我估個價錢會貴到令我卻步,所以冇去。

阿豬媽

CK 提到...

兔年1oz銀幣Kitco今日已沽清, 笑鳥還有小小貨

wahd 提到...

呀,我仲未買,無哂了 :( 買普通銀算了。

Johnny 提到...

好彩我中午去Kitco三樣我都入了貨.

匿名 提到...

Joe兄, 請問香港有無銀幣驗證服務?

gogoldjoe 提到...

我估計冇!因唔合成本效益,試諗下,周生生的驗金收費都要幾百蚊一兩,遲下金貿場都要收$50一兩,驗金同驗銀過程差不多,咁應收幾多,當跟金貿場一樣收$50,一個銀幣都係二三百蚊,用$50去驗又化唔化算?

如果有人有心做假去厄人,人工加原料,以目前二三百蚊銀價計,利潤亦好低,當然,如果銀價升到$100或以上,就好難講,但呢d到時先至算。

Lisa 提到...

我個日在香港中國長城硬幣投資有限公司見到專單, 灣仔大洋有金銀幣驗證股務, 所以大洋來頭唔細 !