2011年1月28日 星期五

清潔銀幣好幫手!


I got it before for cleaning my hi-fi ! now i also use it for my silver coins !
我幾年前在金鐘廊0既百街買0既!唔知依家仲有無呢?剛經過金鐘廊百街,無抹銀布買!但有同牌子洗銀水,$35.9 一支!
p.s 我在電腦用手寫版寫內容寫唔到中文,要用iPhone編輯寫中文!所以又英又中!真失禮!各位金、銀甲蟲見諒!

15 則留言:

Lisa 提到...

請問邊度有得賣 ?

richmapoor ma 提到...

我在Tiffany 也買過差不多的抹銀布, 真的很好用的.

gogoldjoe 提到...

今日4:30pm去利昌,老闆話清倉,最快要初五才有,有冇人可證實!

匿名 提到...

我今日12:30打去問, 個阿叔話無銀賣, 叫我初五再試下打去問過

過路人A

wahd 提到...

點解金跌得咁勁原來同呢個人離場有關
$10M 可以控制到 $850M contracts, 點解個leverage可以大到咁?

http://www.zerohedge.com/article/meet-man-behind-liquidating-hedge-fund-blew-gold-market

小C9 提到...

Joe,
係銀清倉定連金都清哂? 我禽日~10:30AM 打去問過冇哂銀, 99金有小量, 9999就好多. ~2:XXPM 去到再RECONFIRM 都冇銀, 9999就仲有. BUT 見到有個操大陸口音既男人比張紙(我估入數紙)前檯, 果老闆即刻好歡迎咁喺back of house 走出黎問係咪佢攞貨(呢幾次去親都見到佢地係入邊wrap D (我估)1 KG 金(好多吓), 佢話唔係, 係佢老細。

Lisa, 富媽,
我喺Tiffany 同Folli Follie 都有買過抺銀布Tiffany 仲有抺銀手套(而家唔知仲有冇), 我覺得Folli Follie 好用D(user friendly D)同平D。

Lisa 提到...

謝小C9 :)

gogoldjoe 提到...

銀清倉!

匿名 提到...

1. Folli Follie 抹銀布 $105
2. Mr. Towntalk 抹銀布 Made in England 30cm x 45cm
$50 在 Swiss Investors Corp Ltd (利昌附近)買 tel:2511 1130 Angel 請先致電問有無貨

小C9 提到...

Folli Follie 有2層, 抺完唔驚整黑自己隻手(因為始終有 chemical)喺條布到. 所以我比較中意. 但我前2-3年買時好似$75 only.

Lisa 提到...

見到我附近突然開咗幾間銀飾店, 試下去問有無得賣先 !

Lisa 提到...

銀飾店賣6蚊一塊, 8x8 cm, 摸隻放二十年的銀戒指都差不多用完 !

匿名 提到...

Lisa,只要抹銀布不用水清洗,應該長期有效.或直至整塊抹銀布完全變黑(沒有chemical),大size的如果不經常使用,應該可以好襟.
nlpsonia

Lisa 提到...

謝 nlpsonia :)

匿名 提到...

FYI , 剛買了Folli Follie 的抺布 $105

有兩層的, 售貨小姐 demo 一次俾我睇
入面黃色的用來抺走d氧化 (好似有d化學野)
出面啡色的用來抺"令"d銀面
用後好令兼唔會整污糟手

九龍灣有 Folli Follie

--
金電視