2011年1月4日 星期二

給八十九十後投資白銀建議

最近收到很多八十及九十後查詢有關白銀的投資問題,現解答如何:

現在買白銀還是smart money嗎?
我相信仍然是!雖然已升了很多,但投資者的比例仍然佔少數,市面上仍未出現一隻白銀ETF,銀礦股亦少人提及,仍然有很多投資者不知有實貨白銀賣,大部份人甚至連商品今年遠遠跑贏股市仍然混然不知,坊間的財演仍然一至看好來年的股市,如陸東。當然,他們可能是對的,但只要年年跑輸給商品,經過十年八載,其實即是資產貶值,這很難看得出。上星期,施永清在電視上說,他相信未來大多數人的資產會縮水,明白他所說的人相信不多,但金銀甲蟲會很了解他的意思。

應該用甚麼策略去買?
只要明白自已仍然是smart money,甚麼策略都可以!因為白銀的波幅甚大,如2008年就倒跌收場,但今年卻升了84%。明智一點,可以逢大跌就買,如兩日跌5-7%,買了繼續跌也不要太介懷,估底是很困難的。八十及九十後有的是青春,又何需太介懷短期的下跌!

那裡買白銀最好?
經過我思前想後,還是利昌最好!差價低,買賣方便,無需預訂、開戶。從前他們不賣,我想原因可能是銀價太低,差價不足以支付火耗,又或者知道白銀不應那麼賤價。在利昌買,還有個好處,他們立足香港已經很長時間,又是金貿場老會員,未來日子相信亦會繼續立足香港,舖位又是自已的,不會搬來搬去,將來買賣同樣會很方便。對我來說,在利昌買還份情意結,這些老字號因為金銀多年被打壓而變得過時,相信曾經亦經過困難時期,與期幫襯外國人,為何不光顧本土老字號,就當出糧給那些五六十歲的櫃檯叔伯也好!

續.........

29 則留言:

satan_wong 提到...

期待祖兄再續寫......

Lisa 提到...

依家專家分析銀價可以去到 100/120 !

小C9 提到...

Lisa,
如果係真, 真係要等出bonus後再入d貨la :-)

CK 提到...

有冇C Hing 買了2011版熊貓銀質紀念幣

金多祿 提到...

估計2011年銀的吸水性理應更強,現時金價已越千位($1,415),但銀價仲企系雙位($31)?..仲有大把水位追上嚟喇!

Wong Wai Leong 提到...

感謝JOE兄的解答YUP

snoopy 提到...

聽聞熊貓 2011 年版發行量會增加好多,留意溢價是否值得。

匿名 提到...

If I could save 12K per month, should I buy 1oz of gold or 44 oz of silver? I am after-70

chapman 提到...

可惜我是[七十後],今日剛到KITCO入咗貨...下次去利昌睇睇

小C9 提到...

chapman, 匿名,
我都係70後. 都有相同問題, 同一資金, 唔知買金定銀好, 去利昌定去kitco好.

Charen 提到...
作者已經移除這則留言。
Charen 提到...

小戰是[80後], 都有相同問題, 同一資金, 唔知買金定銀好

但試過幾次白銀回收經歷之後, 發覺始終實銀在「國際」的認受性不及"實甘", 恕小戰眼淺, 看得不夠長遠, 所以到目前為止都只"敢"買實甘, "唔敢"買實銀

匿名 提到...

如果資金許可,金銀都可以同時買,黃金與白銀兩者之間,黃金的安全性較高,相反白銀的回報可能比黃金大,建議在資金的比例的分配上,應該黃金多於白銀.
nlpsonia

BL 提到...

多謝joe大無私分享!
我都係一個80後~!
o係睇完joe大o既blog 後已買入實金~!
黎緊1年希望可以買番幾廿個銀幣傍身!

Charen 提到...

阿 根 廷 竊 匪 挖 隧 道 爆 竊 銀 行 保 險 箱

2011-01-05 HKT 08:27
黃嘉熙報道


阿 根 廷 首 都 布 宜 諾 斯 艾 利 斯 , 有 賊 人 挖 掘 一 條 長 30 米 的 隧 道 潛 入 銀 行 , 盜 去 140 個 保 險 箱 內 的 財 物 。
3 名 賊 人 在 銀 行 附 近 的 大 廈 租 住 一 個 單 位 近 半 年 , 挖 掘 了 一 條 設 有 燈 光 及 通 風 設 備 的 隧 道 , 趁 新 年 假 期 潛 入 銀 行 爆 竊 。

數 百 名 保 險 箱 客 戶 得 悉 事 件 後 , 到 銀 行 外 聚 集 要 求 檢 視 存 放 的 物 品 。

Lisa 提到...

所以呢, 乜投資都有利和弊, 而分散投資是分散風險 !

snoopy 提到...

所以我習慣每次開保險箱都會影張相先。

Lisa 提到...

影相只可以易 D 追付, 不過避唔到俾人爆箱的可能性 !
不過咁多間銀行, 而爆到你用個間真係行衰運啦 !

匿名 提到...

brought 40 silver conins today at Kito at lunch time. All 3 rooms are occupied. I had to make the deal in the receiption area.
After-80

BL 提到...

今日去利昌買o左2條銀條~! :)

chapman 提到...

今日去利昌行咗一轉,買咗幾兩銀,佢地都好有禮貌.啲數都好清楚,好滿意!無因為生意細,影響態度...我隔離個南亞裔人買4kg(佢的確係講4kg)99金....

Wong Wai Leong 提到...

利昌手工費
銀粒$10
銀條$20
銀磚$90

小C9 提到...

銀條係$25

chapman 提到...

師兄,請問銀磚幾重....今日去過無留意到tim

小C9 提到...

chapman,
銀磚500G (~=13.5両).

匿名 提到...

各位師兄師姐, 我是新手. 我想問如果我在利昌買了金或銀, 可以去那處看看出入價來參考, 它們有相關網頁嗎?? 另外,要保存得D金同銀個外觀好D, 係唔係就咁放係保險箱就OK, 不用找雞皮紙等物品包哦~~

chapman 提到...

thx C9大大

gogoldjoe 提到...

利昌沒website,可打電話問!金銀貴在物理穩定,尤其是金,沉海底數百年仍一樣閃閃生輝。

匿名 提到...

今日去利昌買銀條,發覺佢地個標記變咗,雖然都是有帆船,但是多了一圈點點同個鋪名....感覺上正式咗D~

可惜買返來的銀全部標記都戳到歪歪斜斜,我哋D手工費究竟用左去邊.....