2011年1月5日 星期三

2011第一金

2011過了5日就來一大回調,銀一晚跌半成,當然要買多少賀一賀!4:45pm去恆生買,櫃檯職員說,今日很多人來買,賣了很多。排我前面的兩男,都是來買的。不幸,後面有個穿棉襖的肥師奶第一次來買,被職員落足嘴頭,買了paper gold,她就站在我旁邊,眼看著我完成交易,金光閃閃的黃金並沒有令她回頭是岸。

近5pm,去利昌買銀,碰上利昌老闆(我認得他,因在電視見過),可能今日生意好,他滿臉笑容與我攀談了五六分鐘。

果然,今日生意非常好,老闆說由朝到晚不斷有人來買。我問他為何從前不賣,老闆說,以前很少人買,且銀價低見解4-5美金,即是一兩才五六十元,製銀時又要火燒又要氣化,手工費都要數十元,怎可能手工費接近銀價賣。大約年多前,有客人不斷要求他們製造,並表示願意支付高相對銀價高昂的火耗,他們才肯做。(不知那位師兄要求?),後來不知怎樣傳開了,愈來愈多人買。/可能指我?......:)

我再問老闆如何定差價?他說沒有標準!老闆解釋,因為金銀業貿易場的所謂銀價只是一個期貨的中間參考價,當中差不多不涉及實貨交收,所以沒有人會去計算製銀涉及成本,如運費、保險、火耗等等,所以在本地市場根本難以找到一個差價標準,那唯有他們自已決定了!

以我5pm的買入價,金銀業貿易場中間價報$230/兩,但利昌計算所有成本及自已要賺的錢後,定價卻是$285/兩。

另外,我估計利昌的銀應該是從倫敦的市場上買入,再自行提煉,因為老闆曾提及,倫敦銀的價若要提貨,亦需交付一筆額外費用。

11 則留言:

wahd 提到...

如果$230應該係/oz
x1.206=$277.4/兩

richmapoor ma 提到...

真巧!

今天, 因為銀跌了些, 我立即請了假, 下午和媽媽到利昌買了些銀.

買金和銀的客人, 真的絡繹不絕呢!

Richmapoorma

Bosco 提到...

講起買金銀,今日同太座行過上環皇后大道,見到有間好舊式既鋪頭,門口寫住“安隆金銀公司”,入面有幾個阿伯系到看報紙。我地即刻Check下拒,原來都系金銀貿易場既Member。

口痕入去問下有咩賣,阿伯話有1兩既金粒賣,咁我唸你叫“金銀公司”,應該有銀賣。一問拒有無銀賣,個2個阿伯好次見到怪物咁望一望我地2個,然後話有就有,不過系銀錠,系995既。個價賣出系278一兩,收就237一兩(當時銀價應該系29.5一安士)

Wong Wai Leong 提到...

之前打去恆生度問
佢地都話年近歲晚
好多人黎買金送禮
看來利昌情況一樣
而且白銀價格吸引
都吸引到唔少人黎

我前日問利昌個價
佢的態度仲好有禮
今日再問多一次呢
佢可能忙緊燥燥地

但我懷疑第1個係老細
第2個唔@_@

satan_wong 提到...

紅字係精華..值得留意..

Bosco師兄,佢地成色好似唔夠..

Tommy 提到...

睇完呢個blog,喺上商入手了一啲9999金,想請問其他銀行如果只有賣99金,咁我放9999俾佢哋,個價會點計呢?謝謝!

Bosco 提到...

satan兄,拒地D銀系比工業用既,995都好夠。

satan_wong 提到...

Bosco,甘satan都留意下先..

gogoldjoe 提到...

回tommy,我都未問過詳情,你可以去中銀或恆生問下,我估中銀機會大的,另外還可放給利昌,差價應該不會與上商相差太遠,有的話,可能都係多幾十蚊。

小C9 提到...

Joe,
睇完你幅相, 我今日第一次買ANA 金幣(又幾靚bor)同500g 銀條. :-)

匿名 提到...

今日去恒記, 得番ANA, 比KRA 同GMA 貴五百幾, 都係買左條5両算數
LF