2010年12月4日 星期六

離奇假金事件之二

上回講到香港爆左單假金時件出來,點解會咁呢?原因有幾個,其中一個168的SP兄幾個月前解釋過,小弟深表讚同。
-
1/ 首先大家要了解到金行收入來源有d乜?其中最大部份就係黃金的買賣差價,Bosco兄之前統計過,無論金價高低,差價大約係佔金價的3-5%,由最低的$400-$500升到今日的$1000樓上,雖然按比例差價無大幅擴大,但金價上升,差價收入就會變多。
所以,金價低時,收金店好難支付店舖的租金,但當金價升時,差價變多,就會俾得起租金,呢個可能係收金店陸續出現的原因,咁樣就會搶走大金行的生意,連忠記呢幾年都做收金,大家就知幾和味,但忠記畢竟位置吊腳,收金店就唔同,開正大街大巷,連屋村商場都有,實在係對金行生意的一大威協。 放出假金新聞,就可以嚇一嚇d收金店。
-
2/ 大家有冇留意到,細金行好似愈開愈多,而且好鍾意大大隻字寫出來話高價收金,而我所知,灣仔鵝頸橋附近就有一間會出高一點的價,點解咁蝕抵都肯呢?原因可能係細金行根本買唔到足夠黃金賣,亦有可能係金價升左好多,就算賺少d都一樣有肉食,無論係邊一種原因,都係對本地金銀業訂價機制的挑戰,後果可大可小。
黃金唔使好似股票咁一定要透過交易所買賣,民間亦可私下買賣,如果你要同隔離屋二叔婆買條金連,連政府都控制唔到,放出假金流言,就係對民間私下買賣的打擊,繼續維持香港金價跟倫敦、紐約走的格局。
-
3/ 今次時件係由倫敦報業發出,而金銀貿易場就隨即和應,話過去一年已發現多宗假金個案,既然一年來不斷發現,點解唔話比本地傳媒知,而要等到英報紙報導先至講?好明顯本地傳媒唔夠國際性,對各國以至本地投資人士起唔到阻嚇作用。外國人點解好地地要來香港買金?香港是全世界對黃金買賣最寬鬆地方(美國收20%稅,印度就收50%),好多香港人唔識寶,但外國人就好清楚。從各位對呢件事反應,我相信報導係想減低大眾投資黃金意慾,因為仍然有好多人會買金飾當投資,其中一個係立法會議員梁美芬(http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20091028/00176_091.html)
-
4/ 大家不妨去金貿場個網睇睇,原來半年後推出黃金檢驗服務,每兩收$50,相信呢單新聞可以為將來增加唔少收入。我相信好戲陸有來,且會愈演愈烈。
-
綜合幾間報章的訪問,大部份金行都冇講如果市民買到假金可以點?點解佢地唔講?因為心知肚明教左人會好大鑊!睇睇周XX係大陸單成色唔夠的新聞就知,所有買過相關產品的人都可以要求回水,如果出現的唔係K金,而係9999金,到時真係有唔妥,真係死都唔得店,因為買金的人都係用以收藏,佢地賣左咁多年,後果你話幾大鑊?
其實香港黃金法例的保障已非常足夠,就係金器一定要付合商品說明條例,成色可多可少,但唔可以厄人,照咁講,有人拿一件不知成色又無收據的金器到金行賣,金行當9999收,跟住話人地賣假金,根本就係亂來。人地根本就冇犯法,係佢地自已笨賊唔驗清楚!

2 則留言:

chapman 提到...

對我來說,這類型沒有根據或被刻意誇大的所謂危機,正正代表買入實金實銀是一項正確而具扭轉市場現有權力分配的集體行為...

匿名 提到...

推薦給你好康http://mcaf.ee/4a029