2010年11月30日 星期二

COMEX Default? 金銀實物交收大件事

系各位好關心D金條會唔會生銹既同時,亦可以留意下正系COMEX同NYMEX上映緊既一場大戲。

背景:我地既金銀報價其實系由金銀既期貨市場報價主導既,因為美國CME Group既COMEX同NYMEX交易量最大,變相就系拒地決定左。而呢個期貨市場其實系一個紙金銀既大對賭場,雖然拒地既期貨系可以實物交收,但好少人真系會咁做,每年經拒地實物交收既金銀大概只佔金銀年產量既3%左右(即大概75噸金同610噸銀)。亦因為咁,所以JP Morgan同HSBC為首既Bullion Banks可以大量Naked Short打壓金銀價。Fractional ratio(Paper:Physical)可能達到100:1. 反過來講,如果有人大量行使期貨合約提取實物,COMEX可能會出事。

市場一直有個傳言,12月系一個重要既日子,有D大買家會同JPM玩野提實物,上星期五4點系12月期貨合約買家如果要提實物就要科足水既最後期限,結果出來啦:

金:59412張合約,即5.9412M Oz,即184.79噸
銀:17208張合約,即86.04M Oz,即2676噸

亦即系話,有相等於7%同13%全球年產量既金銀要系12月實物交收!

對比一下之前既數字:

金:
09年12月:31.09噸
10年1月:9噸
10年2月:18.49噸
10年3月:2.29噸
10年4月:41.8噸
10年5月:6.37噸
10年6月:64.79噸
10年7月:2.78噸
10年8月:22.43噸
10年9月:2.21噸
10年10月:2.07噸
10年11月:3.63噸
10年12月(預計):184.79噸!

銀:
09年12月:427.36噸
10年1月:45.41噸
10年2月:144.63噸
10年3月:640.11噸
10年4月:75.58噸
10年5月:658.93噸
10年6月:8.71噸
10年7月:373.86噸
10年8月:3.58噸
10年9月:391.75噸
10年10月:46.34噸
10年11月:141.21噸
10年12月(預計):2676噸!

當然,呢個數可能仲有變化,COMEX可能要求買家收Cash Settle唔收實物,但單看而家既數字,肯定有戲看。

23 則留言:

Little Horn 提到...

如果萬一實貨交不出來,會有什麽事會發生?

Bosco 提到...

如果無實貨:

理論如下(僅僅憑我對COMEX Rules既有限認知):

1)如果賣家(Short)無貨交,拒既經紀就要替拒交貨 (注:好多時賣家同經紀系同一個Party但唔一定,如有D礦商要提前鎖定拒D貨既賣價,就會同JPM Deal)
2)如果經紀都無貨交,咁理論上買家(Long)系可以告拒地,追討因為要去其他地方買貨而產生既差價同相關既訴訟費用。
3)但系2)只系理論上可行,事實做唔做到好有問題。因為系COMEX,交易並唔系一對一對盤而又知道對方系邊個既,因為COMEX做左中間人,拒會配對買家賣家,所以作為買家,你想搵人告,你都好大機會搵唔到你既對家系邊個!
4)所以,COMEX作為中間人會出面,好大機會,拒會Offer cash settlement,又或者以GLD同SLV ETF既股票當實物去Settle。我相信過去呢個情況系時有發生,但以前數量唔大,所以無事,我就唔知今次會點啦。

金多祿 提到...

黃金擠兌?

Larry Milano's Den 提到...

想問o下交貨o既 deadline 係邊日呀?

Bosco 提到...

由尋日開始,到12月31日。

gogoldjoe 提到...

hohoho,今次佢認真大獲!

Gordon 提到...

Bosco,照你上面留言第4點所描述,COMEX其實最終都係強制賠錢了事機會較高,我計過金銀其實共約值1億1千萬美元左右.如果無附加罰款,用電子錢幣找數,根本沒什損失.還可以借呢個月時間再質低D金銀個電子牌價,到還款時再俾少D.
有無人知之前巴非特用類似招數於白銀時,點解最後又接受美元給付呢?

gogoldjoe 提到...

股神係平手離場的,傳聞佢買的期貨,數量巨大,之後要求提貨,再之後就突然平手離場,全件事至今樸索迷離!

gogoldjoe 提到...

comex可以唔交貨,但將會導致實銀供應進一步短缺,及出現更高的溢價!

Bosco 提到...

>COMEX其實最終都係強制賠錢了事機會較高

呢個其實系唯一既結果。
但要留意拒既影響。
就系全世界都會因此而知道,COMEX只系一個Paper Market,如果你喜歡,可以系COMEX繼續你既賭局,但呢個世界有好多Physical既用家同投資者,所以COMEX既Price會同真實既Physical Price越行越遠,COMEX既Price Discovery功能會比另一個市場取代,Bullion Banks用左30年既無限發紙打壓金價手法將會失效,市場會回歸真實Supply同Demand。

Gordon 提到...

我明白了,多謝Bosco和Joe兄的指點.但是越分析越多疑點了.試想那184.79噸金和2676噸指定在12月接收,市價要1億1千萬美元!買主的背景是無數散戶或是由一個團體控制,那一個高點?
試想我一隻買1oz金幣都左計右計的小金甲虫都會查問咁多野,佢地買成百噸黃金點會唔算爆!?
如果"全世界都會因此而知道,COMEX只系一個Paper Market"呢樣野發生左,實金價定升爆!如果唔計巴非特事件,今次係第一次買主要求大量實物交割JI,而且應該未到金價大爆發時刻,我諗COMEX實有辦法係無形中解決到今次事件

gogoldjoe 提到...

買主可能是一層一層上,有工業用家,首飾商等。

都會有辨法解決,其中之一就係俾金價升,用金錢去利誘要求提貨的人要錢唔要金。

不過如果實金需求不變,繼續升,紙都包唔到團火幾耐!我地可以放長雙眼睇戲!

Little Horn 提到...

嘩…分析好明確!感謝!

匿名 提到...

Where do you get the physical delivery data?

Gordon 提到...

哈哈, 好一句"放長雙眼睇戲".好在我雖然遲到,都總算買左戲飛(少少實金實銀)

匿名 提到...

睇外國網站既金幣, 點解好似全部都貴過香港幾個%?

匿名 提到...

點解你唔近近地去大陸買熊貓金幣呢 !!

gogoldjoe 提到...

大陸對黃金出口有嚴格限製,法律上每人出境只准帶一兩黃金,買金過境有風險,此其一。另外大陸時有假金出現,此其二。

Golden Mine 提到...

以為好戲在後頭, 有點失望,剛看了Harvey Organ's 今天的report. Major settlement of those Open interests for both gold and silver had been bought off with cash and a huge premium.
As mentioned in the report:The payment of dollars for a silver or gold contract is totally forbidden by comex rules. However the USA do not pay attention to rules and they do whatever they like.
但今次起碼為金銀出啖氣.
加油金銀戰士.

Golden Mine

匿名 提到...

賠錢了事?
咁即係話比人知佢地跟本真係空心....無金?

匿名 提到...

Thanks Golden Mine's info.

又一次俾老美甩到身...

諾克 提到...

請問呢單野既消息來源係邊度

Golden Mine 提到...

http://harveyorgan.blogspot.com/2010/12/strange-events-at-comexgold-and-silver.html