2010年11月19日 星期五

溫故知新!

2009年3月15日文匯報有段小分析,沒有太多數據,但思路清析,今日亦印證了其所說,現正post出來等各位新甲蟲重溫。

——《財經心戰室》‧股壇自由人‧
 筆者之前的拙作已指出美金近期的升幅,主要是因為美國政府不斷地發行國債所致,而當美國政府開始轉為吸回國債和其他機構的債券而沽出美金時,美金價格就會像這幾天的回落。
-
 說到這一次美國狂印銀紙,到現時仍有很多人沒有注意到嚴重性,甚至是眾多投資者,也沒有針對這一次事件作正確投資。好些輿論認為,因預期通脹升溫,現時應投資一些會受通脹影響的資產,例如地產、股票和黃金等等。筆者認為,其實在這個時世,只有黃金值得信任。這次美國狂印銀紙不只會引至通脹,甚至還引起金融體系混亂。每當世界有些甚麼風吹草動,錢就只會急速流向金市。

-
 美國印銀紙,只會令到美國好像鐵達尼號一樣,不斷往下沉,出事時大部分人還留在船艙裡,只有小數買了黃金作為這一次美國印銀紙事故的救生艇,才可以生還。情況如一位親歷鐵達尼號沉船的女士,她當時只有幾歲,是她爸爸把她帶上第一隻救生艇。那女士憶述說,當時上到船上的只有幾個人,那兒又凍又靜,她還叫喊著要回去,後來大了才知爸爸救了她和媽媽一命。

-
 筆者以為,那些認為投資地產、股票就可以避過這次美國印銀紙引發通脹的人士,就好像鐵達尼號沉沒時,只不過是在船艙裡亂跑,卻沒有找到正確的自救方法。freewalkmarket@yahoo.com.hk


在這金融亂世,黃金買多買少因人而異,但一定不可以冇,但大部份人都係冇,甚至趁金價高而沽金,今日知道又有個親戚沽金套現,自已能做的實在有限!

11 則留言:

小C9 提到...

哈哈, 我啱啱相反, 頭先食飯前同老公去咗買2條金手鏈仔. 雖然唔係好貴, 但D SALES 好鬼欣勤. 3-4個一齊招呼我地(INCLUDE 我對仔女-佢地好細).

小C9 提到...

唔知係咪宜家D金貴咗, 定D手工叻咗, D手鏈比十幾年前果D 幼細咗好多. 以前通常都4,5錢一條. 宜家好多1.X-2.X錢.

Lisa 提到...

我下午本來去賣掉一個唔鍾意的金吊咀, 諗住加錢換條金鍊仔, 點知睇中一隻金荷花吊咀, 咁就兩樣都買咗; 呢次是在最高價13600買野, 其他野是在 11980或之下買的 ! D Sales 好試做, 同你又講又笑, 你下次再來 !

小C9 提到...

Lisa,
我週圍d人都問我點解d金咁貴仲買喎OX.

Lisa 提到...

回小C9,
只要知道自己做緊乜, 可以唔曬理其他人 !
可是到 D 師9拉隊去買金時, 就要小心啦 :)

小C9 提到...

Lisa,
知道. thx. :-)

Sea Coconut 提到...

Nice article, thank you.

satan_wong 提到...

今日知道又有個親戚沽金套現------good~~呢個係好消息~~

Charen Wan 提到...

Titanic
http://www.youtube.com/watch?v=saalGKY7ifU

Charen Wan 提到...

Titanic New Trailor:
http://www.youtube.com/watch?v=cmXXNT8osR0&feature=related

chapman 提到...

真正的好事是白銀係咁嘅環境下重要俾人梗硬撳住.