2010年10月30日 星期六

繼續努力大量入貨

今日再到利昌入貨,買下買下今星期成果.聽你們講實金和實銀好,所以我都開始放了些股票去利昌入貨.

11 則留言:

gogoldjoe 提到...

祝成功入貨,實金實銀拿上手的感覺與其他投資是非常不同的,那種實在的感覺很特別,無論出面個價點樣升升跌跌,都會覺得財富永遠掌握在自已手上。

Eric 提到...

yes ar....i really love 我d 金銀...i always take them out to wash and play.....and sleep with them....when i look at them i very happy....

Johnny 提到...

講開又講,剛剛買來的五兩九九金,看到它這樣細條,我和老婆都想家有一條兩多少少的金鏈原來用它五分之—去做時,都有少少唔信,亦想金鋪都幾勁,可用咁少金打做一條又長又大睇的金鏈.

gogoldjoe 提到...

呢個亦係黃金其中一個特性,就係軟,密度高,可以輕易打做到非常非常薄。又因為軟,容易切割,作為貨幣,可以輕易分割找換。我以前都講過,香港人講的「唱錢」,唱字是錯別字,正寫係斨,意思就係用刀或利器去切割金屬。此字已用了千幾年,比國語的「找換」更能代表中國古代文化。

Lisa 提到...

銀最好唔好見光, 好快會變黑 !

小C9 提到...

1星期就有咁既成績, 好犀利喎! 呢2日想再去KITCO 入貨, 但唔得閒. 點知禽晚又升咗. 希望下星期好似LISA咁講, 會跌D比我入吓貨LA. HEHE... (買到好似上咗癮潻, 哈哈.)

Johnny 提到...

禽晚又升咗,升了勁多.

Eric 提到...

我都買到上咗癮

Lisa 提到...

唔係我講, 係 bloomberg 講 http://investtalk-lisa.blogspot.com/2010/10/gold-may-decline-next-week.html

我依家都係第二次失咗買平貨機會, 成日想等多一日就係咁升 !

匿名 提到...

Silver is over $25

匿名 提到...

Do you still like your gold/silver bars and coins? Prices are cut in past several years, even though gold/silver remain shiny?