2010年10月8日 星期五

成為真正的金甲蟲真不易

無意中看到一個blog,http://yoki.ws/

當中有幾篇講到黃金,作者分析得有文有路,同樣亦找對方向:買金。

不過,卻把60%投放在黃金ETF,唔知佢知否當中風險及利害?

所以說,能夠走上投資實金一途,真不容易。

懂得黃金的重要,還要在一大堆黃金產品中轉來轉去,幸運的,才能明白實金之於黃金市場的意義!

6 則留言:

Lisa 提到...

佢都唔係金甲蟲, 佢只係炒金者姐 !
網上有不少人是炒金炒匯者, 所以不須見怪 :)

匿名 提到...

近期我在想,美國佬話會有QE2就令到各國鬥devalue 自己的貨幣,而金價大升。美元的天敵是黃金,為何美國會坐手傍觀? 會否今次只是出口術,11月根本就沒有QE2? 借此方法打擊金價升勢?

gogoldjoe 提到...

都有此可能,但到時股市會大跌,美國樓市會一樣,咁就證明俾世人睇,上一次QE冇用!咁到時資金要搵避風港,黃金一樣係升。其實我已整理好一些資,準備寫一些東西解釋點解大通縮下的黃金都會升,但未有時間。而家講住一d。

有QE,紙幣供應大增,硬貨幣黃金會升。冇QE,資產價格下跌,資產由債務而來,因為老美好少人唔借錢買野,資產價格下跌變相負債上升(像香港的負資產),就算利率相同,需支付的利息都會增加,或補差價,冇錢俾,被迫賣出資產,價格進一步下跌,形成惡性循環,變成超級通縮。

黃金並非由債務產生,就算借錢買金者都極少持有實金,實金變成市場上少數非由債務產生的資產,唔會變成資不抵債,價格就算不升,都會因其他資產的大跌而變成更有購買力。1930年代的大通縮期,黃金升了167%。香港的六年通縮,黃金升了不少。

Unknown 提到...

Can anyone brief me that why there was decrease of Gold price in 1980s, from the peak of 850 to something around 2xx?

gogoldjoe 提到...

你慢慢睇下d留言,我有講過,當時係解答另一位wong兄的同類問題,其中同債市有莫大關係。你搵唔到再問啦!

gogoldjoe 提到...

係呢個留言:http://gogoldjoe.blogspot.com/2010/07/2010628.html

唔明再問啦!