2010年8月8日 星期日

勁搞笑廣告:神奇手推車與超人護衛

8月2日,在信報睇到呢個廣告,係本地唯一一隻黃金ETF賣既全版廣告,聲言會幫客人買金放入金庫云云,買佢地既股票如同買實金。

是龍是鳳?我地無謂猜測,不過一睇到幅廣告相,我就想笑出黎,相中護衛推的是國際標準交易金磚,一塊重400安士,即係25磅,由上數到下,共有255塊,即係255 x 25磅,共6375磅,換句話說,呢一車金差不多有3噸重,約等於一隻成年非洲母象。一個護衛竟可以推住呢3噸黃金入金庫,仲要係用一架普通手推車,簡直好笑到無話可說。

錯錯錯!我地唔應該笑人,人地財雄勢大,絕對有可能買到一架神奇手推車,及請到超人做護衛,實在係我地太多疑!

PS:香港政府有2噸多一點的黃金儲備,即係比呢架車上的金仲要少,但卻係代表700萬人的黃金儲備!

3 則留言:

匿名 提到...

盎司, 英兩(常衡=1/16磅; 金衡及藥衡=1/12磅)[C]

阿man 提到...

買黃金ETF變咗要比燈油火蠟,風火水電,保險保安人工,交易佣金,同埋呢個搞笑廣告費

kam168 提到...

公元前63年,羅馬人佔領耶路撒冷,猶太人流亡,直到公元1948年猶太人才建立以色列,流亡時間共計2011年。

第三次世界大戰, 猶太人把時間定在公元2011年要全面爆發,這個日期也就是紀念猶太人總共流亡2011年的一次紀念,更象徵「烏托邦世界」的誕生。


http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=12773516&extra=page%3D1