2010年7月31日 星期六

又蝕錢!點解唔買黃金?


外匯基金又蝕錢,半年蝕14億,股票、外匯通通蝕,好彩有債券頂住,否則蝕得仲甘,但醒目既都知,個債市唔頂得幾耐,跟住呢種模式行落去,只會愈來愈難行。官員成日話著重長遠目標,不重短期上落,10年黃金牛市夠唔夠長期,點解咁多年,一粒金都冇入過?如果今年年頭有入,呢半年就唔使蝕!就當前10年無知,咁而家點解又唔入?投資組合只著重股匯債,黃金仍然係得2噸左右!金管局從來冇解釋!唔知點解又好少人問?我真係好想知,如果有人問,佢地會點答?

4 則留言:

Lisa 提到...

我幾年前都提過在加拿大可以用養老金買金幣, 在香港就迫人買基金 !

Unknown 提到...

各位大大,一般市民,點分辨真金假金?

jasonchong 提到...

因為呢D讀"金融"出身的精英,覺得買黃金是落後的 ... 要買美國人發明的先進金融產品才顯得先進 ....

gogoldjoe 提到...

回聖誕快樂兄:若有心做假,一般市民其實好難分的,只能靠相關法例及賣金者商譽去保障。