2010年7月14日 星期三

從差價看金價by Bosco

我認為,Spread %系金商對後市金價波動程度既預期。再加上,我認為Spread %既上升系預示金商對後市金價系看淡既,點解呢?

試想想如果你系金商,如果你預期後市金價可能跌,你又點會提升你既金買入價呢?但買出價就當然有幾貼市,就幾貼市啦,唔通有賺唔賺咩?所以,我地可以看到,系08年一直至09年中,spread %既升跌系同金價既升跌成反向既(圖2黃色部分)。

但spread %只能夠升到某個程度,你金商總不能有成15%既spread 吧?所以,去到某一spread %既Peak,金價亦應見底,呢個以系08年金底既情況(圖1)。Logic上講,可以理解成系金已經下跌好多,市場形成強大購買力啦。

但我地亦發現,自09年中開始,spread %既改變對金價既反向關係有所減少(其實仍然系有反向關係,但不太明顯)(圖2藍色部分)。

而現在Spread %再達高峰,我地可以有2個判斷:1)金價應該要有一個大調整,以反映spread %高位既預期2)或:spread %已經到了高位,但系呢段時間裡面,金價只系有輕微既調整,可以證明市底好強,而spread %既高位,可能顯示而家既金價已經是短期低位,後市將會很強。我只有2年Data,所以不能有肯定性既結論。

沒有留言: