2010年7月9日 星期五

不知是何原因?

大家有沒有留意到,Kitco幾種銀幣的差價相差頗大,以今日10:30pm的價格比:

1安士楓葉:賣出163.83 / 回收141.75 / 差價 22.08

1安士女神:賣出163.05 / 回收145.6 / 差價17.45

1安士愛樂:賣出162.27 / 回收136.75 / 差價25.52

大家都是1安士,為甚麼會有如此大的落差?我估計可能跟供求有關!愛樂在東洋已斷貨多時!

PS:熊貓銀幣炒得很厲害,三個月前買(2009年版),一個先至215,東洋而家已經240,大洋仲勁,290,剛推出的2010年版,除了大洋外,成個好旺角都冇晒貨。大陸網站標價165,但知道有假貨後,真係唔敢立亂買!致於回收問題,中銀雖未有牌價,但問過大洋,sales肯定咁話會回收,但問佢咩價,佢竟然話要打上深圳問,到今日都未回復我,有消息再跟進!

10 則留言:

Lisa 提到...

多人買的會有高 D 溢價 ! 我買個日都係呢 D 差價 ! 有無睇金幣個頁, 差價成千蚊, 好過去搶 !

Lisa 提到...

呢個網主教外國人經濟, 近來叫人買銀幣, 所以好多人買 ! http://hk.myblog.yahoo.com/demarais123/article?mid=3405

gogoldjoe 提到...

佢個blog冇咩內容,又寫得好玄,現實中是老師嗎?有開講座?

Lisa 提到...

佢寫完就隱藏, 所以唔追開乜都睇唔到 ! 好似是一個 private investment club, 專教人投資, 理念是宋鴻兵的貨幣爭戰 ! 佢話宋鴻兵抄美國專家當是出之自己, 所以唔想留文章益人 ! 近來有好多學生跟佢買銀幣, 一次過一百個以上 !

gogoldjoe 提到...

唔怪得講到咁玄!唔怪得近排咁多人到東洋買銀幣!我沉日經過就撞到幾個,都幾後生!三個月前又撞到一對男女,見我買銀幣,就搭訕問左一大堆問題!

patrickking30 提到...

joe兄,咁佢地有無睇開網上講金的帖,如這裏或168

gogoldjoe 提到...

冇呀!不過有睇書,包括貨幣戰爭,仲有本叫個做富爸爸看重貴金屬。

TheGoldenMean 提到...

富爸爸貴金屬那本書我也有看,
其實富爸爸作者羅伯特是一位金/銀甲蟲
有金礦同銀礦的

匿名 提到...

請問東洋及大洋的地址是 ? 是否需要預訂 ?

gogoldjoe 提到...

睇有用資料或上網找都會找到!