2010年6月23日 星期三

石林叔的一點意見


(上圖為2004年金價見430時,文匯報新聞)

2010年6月21日《信報》

「勢」比「位」確更重要

我們只聽到人們常說「看什麼位?」很少人會問「這是什麼勢?」這類本末倒置的事情,就是這麼莫名其妙地充斥着投資市場,乃至整個世俗社會。

此外,令筆者慨歎的是,黃金牛市已持續十年,理論上看好者應獲利才對,但實際上多是虧損收場。不少在整天研究「什麼位」的人,投資成績竟比不上那些在老式金飾店每月供「黃大仙會」的家庭婦女或老太婆! (唔知係唔係寸緊丁Sir?)

問題出在什麼地方?問題很可能出於上文說的本末倒置。確切掌握金市主要方向是首項事情。認定是牛市便應該用牛市的投資策略,即以買入為主,在某些明顯調整階段不妨配以鎖定利潤的對沖,而不要逆市買賣。

此外,隨着金價愈來愈高,市勢也愈發飄忽,便應加大後備資本,減注碼的槓桿比率,加強風險管理。此道理不少人是知道的,可惜有人覺得自己比市場精明,研究「什麼位」也別具心得,但因不遵守最基本原則,結果大都最終事與願違。

還記得去年在舊U記討論區,有幾個網友見金價升到1032高位就趕住沽金獲利,到今日,當日那個所謂的高位已變成了低位,這就是不明白勢比位更重要,果d在金價見一萬就趕住去金鋪放金的人亦一樣,到今日佢地可能仍然一頭霧水,唔明點解金價仲會升?回看舊新聞,由300升上500,金鋪出現過一陣沽金潮,跟住就到800-900之間,之後就係1000樓上,每到一個階段就有一班人被out出來。早幾排,我叫過一個跟我在930左右買金的好友,在111x左右再入,對方一聽到就哇哇聲,話想等到1000樓下先至買,而家呢個願望愈來愈遠了,鄧佢可惜之餘,亦慶幸自已1102有入到!

13 則留言:

TheGoldenMean 提到...

I bought some @ $1220. I think the price will drop around 10% at that time, but till today, my assumption still not happen yet. HAHA

金錢一一 提到...
作者已經移除這則留言。
金錢一一 提到...

最近能夠俾到小弟安全感嘅投資方法就只有買實金。股票响呢幾年很飄忽,用好多時間去睇最後都係得個桔,樓又買唔起,外幣走勢更加奇奇怪怪,淨係俾果三頭馬車(美圓,歐圓,人仔)玩哂。

jasonchong 提到...

我現在的資產就是只餘小量股票,餘下的就是金銀同人民幣 ... 呢個格局,係由雷曼股災時,推測嚴重通張會出現而打造的。現金銀資產為我保留了我的貨幣價值!但我很後悔!後悔為何不買多些金 ...

Lisa 提到...

到金價大升時, 個個都認為自己買得太少啦 :)

gogoldjoe 提到...

Jason:其實你已比好多人好了,我敢話,到目前為止,大部份人仍唔知發生乜事。

金錢兄:有同感,我股票已hold很少,身邊很多人玩了幾年股票最後亦係得吉,包括外母、大嫂、叔仔......

Larry Milano's Den 提到...

其實大家估 E + 離井噴仲有幾耐?
我估可能要三年後先會見到。

gogoldjoe 提到...

我冇點計過,因為實在太難估,但估計要來時會非常之急,急到冇人預計得到,就好似幾星期前的即溶咖啡期貨咁,可以幾日內升幾成!

金錢一一 提到...

即係要响井噴之前盡快入貨.....

Lisa 提到...

如果專家估計得正確, 要在石油用完時, 金才會見頂, 所以賣出的機會好遙遠 !

Larry Milano's Den 提到...

我又冇 Lisa 睇得咁樂觀。其實歷史上任何泡沒都會爆。而黃金應該吾會例外。再者,美國政府遲早都會做野,可能又好似以前咁,張黃金國有化,然後實行金本位。

Larry Milano's Den 提到...

我就計畫會響井噴果時出曬 D 貨

BSN 提到...

http://www.cags.ac.cn/yaowen/2011/0120-3.html
http://www.cm114.com/newsfile/2011-3-4/201134145116.asp
http://www.zgkjmh.com/news/10446203.html
http://www.360doc.com/content/10/0902/13/72265_50623542.shtml
http://news.shangdu.com/203/20101105/17_100379.shtml
http://www.backpackers.com.tw/forum/showthread.php?t=335928
http://news.kms88.com/html/2010/0730/20100730140500179240.shtml