2010年6月1日 星期二

大陸炒銀狂潮


資料來源:中國經濟網
根據中國經濟網報導:
2010年版的1盎司紀念銀幣,面值10元,市場價格在300元左右。深圳海關4月27日在皇崗口岸旅檢管道查獲一名香港旅客違規攜帶400枚熊貓紀念銀幣入境案件,當事人交待欲前往廣州銷售牟利。皇崗海關關員告訴中國經濟網記者,旅客進出境只能攜帶自用合理數量物品,超過限定數量、價值的物品必須辦理申報、納稅等手續,而且金銀紀念幣屬於貴重金屬,是特殊商品,根據《中華人民共和國金銀管理條例》及海關相關監管規定,旅客攜帶金銀及其製品超過規定限量的,海關憑中國人民銀行出具的證明查驗放行。此案已移交緝私部門處理。
我今日係東洋見到賣236,如果大陸價係300,即係每個賺$64,帶400個,即係走一轉賺$25600,怪唔得有人甘願走險!我估計若然熊貓有300,楓葉都起碼有230以上,原來kitco職員講話有好多大陸人落來掃貨係真的!

15 則留言:

TheGoldenMean 提到...

所以要買就襯手,大陸班友買野唔係人敢品
香港人為左賺快錢,又拎上去賣,比人捉咪科五千出黎囉

TheGoldenMean 提到...

話時話熊貓金/银幣係唔貨比MAPLE少所以全世界包括EABY都賣貴貴d架?

gogoldjoe 提到...

一來貨量唔多,二來國內同胞對自家出品情有獨鍾,令價格長期高企!

gogoldjoe 提到...

連台灣同胞都已悄悄來爭食了:

http://frederickwang.pixnet.net/blog/post/3531322/2

留意第104及105貼!

kam168 提到...

咁樣, 今個月入一安士熊貓金和熊貓銀啦! 依家有楓葉, 有袋鼠....入番隻祖国名牌先....哈哈

快d 快d 快dd出糧啦......真係又心急.又尿急啊!^^"

Unknown 提到...

2010年熊貓銀幣,大陸市價只係170-200人民幣,
大陸炒賣金銀幣好高透明度,
廣州,上海,北京等金銀幣交易市場都已很有規模,
網站每天更新參考價格,買賣十分方便.

以下3個網站,天天都有最新價格
http://www.jb008.cn/coin/article_view.asp?id=2309
http://www.jibi.net/newclub/dispbbs.asp?boardid=58&Id=201748
http://www.51jb.com/bbs/dispbbs.asp?boardID=2&ID=153194&page=1

Unknown 提到...

深圳書城都有金銀幣買賣市場,
不過規模很細,得幾間幣商.

gogoldjoe 提到...

多謝聖誕快樂兄的更正:

如此說,這段報導可能出錯了,下次找資料,小弟定當更加小心,望各位見諒!

keinwell 提到...

This is ridiculous. Silver panda is China's legal tender. So, 400 silver pandas are just equal to 4000 RMB in law, which should be far below the threshold.

gogoldjoe 提到...

不過,大陸既野有時就係好混亂!

阿man 提到...

螞蟻搬家?唔知道冇比海關捉到又有幾多?

McBear 提到...

而家好似得kitco有銀幣賣?! 我之前打過去中銀留電話~ 三個月都無call back...

gogoldjoe 提到...

我最後一次係中銀買到銀幣已係兩年前的事了,睇來已乾塘,還是唔好等了,銀價仍然大落後,早晚都會追上。

Imhung 提到...

請教若到香港帶銀幣回台灣,每個人最多可以帶多少盎司而不需申報?若申報最多可帶多少?

小初哥 提到...

我見大陸熊貓幣係 RMB275, 咁都係平過香港呀, 點解都黎香港掃貨? (因為maple平?)