2010年6月3日 星期四

地方債數月間從4萬億飈升至7萬億

http://http://www.hkcd.com.hk/content/2010-06/03/content_2534686.htm

增加債即係增加貨幣供應,看來這只係惡性通脹的起步,

好快一包綠豆就由20蚊包大升至40,50蚊,到時就紙包不住火啦!!

6 則留言:

gogoldjoe 提到...

king兄:條link看不到!

patrickking30 提到...

http://hk.news.yahoo.com/article/100603/9/ie5i.html

又會咁廢??這條吧

gogoldjoe 提到...

低下階層最慘!對果d月入1萬養一頭家的,根本唔知可以做得乜?

Lisa 提到...

所以不嬲叫人一定要增值自己, 可以升職加薪, 無咁上下入息又點可以養家買樓呢 ?

patrickking30 提到...

搵一萬蚊慳D駛或者可以頂得下,

有幾萬銀一個月可能先再大獲,因為中產人士每月供樓

可不少錢!!

jasonchong 提到...

巴菲特都講出美國有類似情況 ...

http://orientaldaily.on.cc/cnt/finance/20100604/00202_011.html
股神預警市政債爆煲
經濟疲弱令美國不少地方政府收入大減兼債台高築,股神巴菲特周三警告,市政債券(Muni)市場將出現嚴重問題,最終或要聯邦政府出手拯救,直言「有聯邦政府打救,市政債券值『AAA』評級,但如果沒有聯邦政府,誰知道那些債券值多少?」