2010年5月6日 星期四

Liza姐,勁!

2008年已經講金:
http://investtalk-lisa.blogspot.com/search?updated-min=2008-01-01T00%3A00%3A00%2B08%3A00&updated-max=2009-01-01T00%3A00%3A00%2B08%3A00&max-results=50

若非有此blog,都唔知有你!

5 則留言:

Lisa 提到...

本人早在 2006年已在 newsgroup 講金, 因為有朋友在 600 個時賣曬嫁妝, 不過 newsgroup 不留文章多過90日, 而在 2008年才開blog :)
本人最早個粒金幣在199x年買的, 不過因為之後金價無升在300橫咗好多年, 所以無再買至 2006年才開始儲實金 :)
我都有追168的posts好幾年啦, 多謝大家的珍貴文章 :)

gogoldjoe 提到...

有興趣做埋作者嗎?有就俾個email我啦!

patrickking30 提到...

原來Lisa有追168,168高手如雲,幸會幸會!!

gogoldjoe 提到...

Liza姐:

金甲之路一定不易行吧!2006就買,應該都會俾d親戚朋友笑到面黃,仲要買實金,個個當你外星人,唔知有冇呢d經歷,我地就好多,最初係u記論壇講,俾人鬧到飛升!

Lisa 提到...

回 Joe,
我投資主物業收租, 所以持實金到今日都得流動資金的 15%, 因為實金真係好難買到, 銀行都唔想做生意的 ! 早在 198x 年銀行間間分行都有金條賣, 到今時今日反而要出中環才有金幣賣, 對住新界人來說是極唔方便, 所以我最初都係在金舖買金粒和純金首飾至到後期因為首飾好貴差價大, 才順路出中環時去買金幣, 但因為銀行貨唔多, 所以買得個幾個 >.<
我就問身邊的女人有無買金, 個個都說在 500/600 時賣掉了, 而在等 500樓下才會買, 所以我估計金價唔會跌去邊 ;)