2010年5月27日 星期四

老美準備另一救市行動


Obama Administration Calls for "Second Stimulus"



而家話$200 billion,我就話遲D US Index上番90就會加碼...
我估呢排個市仲會跌,唔係點推$$入美元, 但金銀價仍keep住上, 想入D都驚短期高追

2 則留言:

jasonchong 提到...

金價真係升得好快,Kitco D 實金都不停升 ... Maple Gold Coin 已經過萬!

南北韓局勢緊張,相信亦係一個主因!如果真係打起上來,而美國又出兵的話。到時美國又要大開印鈔機 .... 金銀價相信會停不了 ....

不過我還是希望世界和平,和氣生財 .... 呢d戰爭財真係唔望賺。

gogoldjoe 提到...

局勢唔好,令三個月倫敦銀行同業拆息不斷升,幾個月來已升了一倍,沉晚更升到0.54%,香港樓主真係要小心d!