2010年5月7日 星期五

黃金淡友超級烏鴉咀



兩星期前至話6月前會跌破1000,今晚好似當自已冇講過咁,跟住就搬出話歐元升番,黃金就死梗理論,仲話升到1190至1200就是頂,呢頭佢講完,個節目一完,金金就隊上1198,炒金淡友若然跟佢做淡,幾條命都唔夠死!

6 則留言:

Unknown 提到...

幾十尺厚既面皮.....

i 提到...

Ding Ding Ding Ding!! $1200 @ 2:07pm Eastern Time! Joe Hing, have a sweet dream!! keke

Unknown 提到...

油金股匯都好波動,做孖展既隨時無仇報,小心小心~

i 提到...

今晚真係精彩,我見壓金都連續壓咗3次, Dow 用一秒鐘跌1000pt 到 PPT 救到跌400pt... 勁ar

gogoldjoe 提到...

佢把烏鴉咀真係勁ar.......,升到1198,我去左訓,點知一醒,見到個價係1205,佢仲話最多齊頭1200,跟住要睇歐元(但從佢語氣,傻既都聽得出唔係指今日會發生),好彩有拍低,冇冤往佢啦!

BSN 提到...

丁世民?