2010年5月3日 星期一

投資實銀方法







《買實銀實戰篇》

Kitco金拓

地址及交通:中環皇后大道中305-313永業中心5L樓

白銀種類:(1)楓葉銀幣 (2)鷹揚銀幣 (3)樂團銀幣.......等等


購買要點:

(1)直接帶現金上門購買,5000港幣以上收$20手續費

(2)大額買賣可先開戶過數,開戶方法請致電查詢2827-7800。

(3)開戶後,即可入貨,入貨後1-2小時可自行上去上址取貨。

(4)安排送貨需另行收費。

(5)購買時需收取幾項雜費,購買前請查詢清楚。

(6)除了楓葉銀幣外,其他銀產品暫時中銀不回收。


註:kitco亦有各種金幣、金磚、銀磚等出售



東洋錢幣

地址:旺角砵蘭街169-173號好旺角中心111號舖

白銀種類:各類銀幣,包括熊貓、楓葉、鷹揚、樂團......


購買要點:

(1)售價比kitco及中銀貴,平均貴20-30%,但貨源穩定。如kitco賣$160,佢地會賣$190-$210


(2)大量購買要先落訂金,取收據,數小時後取貨,通常為晚上6pm後取。

中國銀行永安集團大廈分行
地址及交通:中環德輔道中71號 / 中環地鐵環球大廈出口往上環方向直行

購買點:門口直入櫃位

白銀種類:(1)加拿大楓葉銀幣 (2)十兩裝中國長城牌銀條





購買要點:

(1)講買前「必需」先訂貨,可致電2843 6111→按2,留姓氏及聯絡電話,或到櫃位訂亦可。

(2)有貨後中銀致電通知,沒有接聽,會當訂貨者放棄,務必聽電話,來電顯示為25216406。

(3)訂貨需時不定,短則三數日,長則一個月多。(兩種在下都試過)

(4)通知有貨時,銀行會要求盡快到銀行取,銀行只會幫手最多keep一日。

(5)中銀設回收,就算發黑的銀亦會回收。

(6)中銀價為全港最平,但貨源奇缺。



大洋金幣

地址及交通:灣仔軒尼詩道209号金軒商業大廈地下A鋪 (地鐵灣仔站電腦廣場出口)

查詢:2854 0498

購買要點:

(1)只售賣中國金銀製品(銀幣為主)

(2)一安士熊貓銀幣的售價比國際實際銀價高出30%溢價

(3)熊貓銀幣全港最平

(4)成為會員後,購滿$5000有95折

(5)銀價會隨國際銀價變動

(6)設回收,回收價會參考深圳總公司價目。

(7)熊貓銀幣有分紀念性及普通,售價相差頗大





利昌金舖

地址:上環文咸東街16號地下

交通:上環地鐵站永樂街出口

電話:2542 1400

白銀種類:1兩、4兩、500克(約13.5兩)等銀條

買賣需知:

(1)白銀為利昌生產之999銀條。

(2)現金交易,大量入貨可先詢問利昌戶口號碼,過戶後再帶同收據取貨。

(3)所有銀條,以購買時金貿場牌價計算,另加火耗,1兩(+$10)/4兩(+$25)/500G(+$90)

(4)火耗費用以利昌最新公布為準

(5)買賣差價以利昌為準,並不一定跟隨金貿場牌價,詳情請向利昌查詢

(6)利昌會回收銀幣或其他公司出品之銀條,如長城銀條,銀幣則以普通銀價計算

(7)利昌貨源充足,大量購買請先致電查詢


●以上資料,包括買賣差價等可能有錯,以各購買點為準

●購買前請先致電查詢

237 則留言:

«最舊   ‹較舊   201 – 237 (共 237 個)
匿名 提到...

其實用瑞士名係捉錯用神. 其實瑞士係無銀出產/出口的. 瑞士只有央行黃金而已. 睇佢個網頁似乎對象係內地人.

閒人

匿名 提到...

借地方問一下。我在KITCO買了2011年鷹揚銀幣,
正常來說一般銀幣兩邊的圖案都是同一邊向上(e.g.一邊鷹頭向上,另一邊不是應該自由神像的頭向上嗎?),但我的銀幣的圖案卻是上下反轉了。
請問這是正常現象,還是我在KITCO買到假貨?還是我買到錯體版了?

匿名 提到...

請問熊貓銀幣哪裡買會抵買d?

匿名 提到...

都係大洋. 中銀永遠無貨的.

閒人

helmutt 提到...

請問gordon兄 甘sic 的銀條買等過嗎

helmutt 提到...

請問各位sic的銀條ok嗎

匿名 提到...

價跌,但KITCO冇貨, 點算?

匿名 提到...

謝謝閒人的回覆!
今日打電話去中銀問銀幣存貨,他們說不會再入貨,只是有人放才有貨,亦不會留客人電話訂貨了...又少了一個買銀幣的地方...

Gordon 提到...

helmutt,

我未係sic買過野,所以不能準確回覆你的問題,抱歉。

不過我嘗試推理,如果一間士多仔賣汽水,而佢d汽水係買自於大超市,如果你同佢買汽水,咁佢即係賺左flow,質量其實同你係超市買一樣,但係你會咁俾賺左d溢價(假設佢無出古惑)。

匿名 提到...

現在到處都斷貨了,哪裡還可以買到翠鳥和楓葉呢

匿名 提到...

少量可去東洋

閒人

匿名 提到...

等左幾個月, 剛收到Kitco電郵, 銀條終於有貨啦! 仲有1千克澳洲兔幣、翠鳥、同樹熊coins.Kitco 500oz 銀條是最新出品.

匿名 提到...

i bught coins from swiss investor before, i was aiming for silver bars tho, so just bought coins to test their quality.
Its actually very pure and nice. the customer service there is nice too.
very go back and get some silver bars when the spot rate goes down a little

Matt 提到...

無意中撞入呢度,真係多謝網主嘅分享。多年前(真係好耐好耐以前)曾試圖買D真銀,但揾嚟揾去都冇,我估都係時候將中銀D紙白銀換番D實嘢喇。個陣話買銀真係好似比人當怪物看待,中銀開户口個姐姐仔話等佢問吓分行經理先,因為佢話未做過喎!!哈哈,咁又過咗n年喇

呢個幾月D銀價跌得咁傷,希望大家高位出到部份貨,我就笨蛋啦,走得唔夠10%,不過沒所謂啦,E+又係擇價入貨的好時機喇,唔好到年尾又後悔點觧當初唔重鎚出擊。祝好運!!

匿名 提到...

瑞士唔係講瑞士文的
瑞士係以德語、法語、義大利語、羅曼語作官方語言...

唔理佢係邊度開, 總之貨係真, 價錢合理, 生意老實就OK

匿名 提到...

kitco 破左產...

小銀通 提到...

我見到鴨寮街208號昌記電業度亦見到有銀子賣,昌記是賣電子同電線的,不知點解有銀賣?唔通昌記同利昌有關?

小銀通 提到...

Joe兄的文筆通順,深入淺出,是我作為銀甲蟲的精神支柱。
另外,在鴨寮街208號昌記,見到有銀賣,銀幣只是普通貨色,但竟然有利昌的銀條,仲奇怪係上面有簽名(胡經昌)唔知點解?

匿名 提到...

Hi Joe,
我係一個新手,但好有興趣白銀,現有以下問題想知清楚些, 請多多指教.
1)白銀與銀有沒有分別?
2)香港可買到的銀條或加拿大楓葉銀幣跟海外的GoldSilver.com所賣的有沒分別,是否後者的會比較純少少,兩者的價格是否跟隨國際牌價, 大致上是否差不多?
3)如果直接跟海外的GoldSilver.com買銀條是否不化算,因需另 外支付匯款手續費,蝕外幣差價及運費+保險費等等?
4)跟GoldSilver.com買下的銀條/銀烯(例如加拿大槐葉),可否 在本港出賣?
5)本港有間瑞士投資有限公司都有999純銀條賣,是否可靠?
6)APMEX.com 與GoldSilver.com 所賣的貨是否同一樣野 ?
有什麼分別?
先多謝你用心解答.

匿名 提到...

有無人買過鉑金幣或鈀金幣,相對金銀幣點睇?
Market 上

goldenturtle18 提到...

小弟是超新手, 今天去利昌問價, 實銀為HKD401/兩, 真系升了很多.

匿名 提到...

請問用什麼方法是較安全,由美國寄銀幣到香港? 謝謝

匿名 提到...

如果新手想買銀,應該去kitco買佢十安士(3千幾)定買利昌500g(5千幾)…聽人講kitco是9999,利昌999
其實有無分別?
見kitco d相 d銀條好似靚仔過利昌咁,是不是的,還望大家可以解答一下…在此先行謝過

匿名 提到...

9999與999我覺得分別不太大 ~
很多銀幣都是999銀來的 (除了楓葉)

現階段我建議利昌(因為利昌保證回收, 但kitco現階段只回收銀幣, 不回收銀條), 雖然買銀者, 不應在現階段沽貨, 但難保有一天急需現金變現 ~

不過Kitco銀條的確比較靚仔, 而且重量亦比較準確 (利昌銀條賣出之前要先稱一下重量才出售, 因為每條銀條的重量都有些少差異), 不考慮回收問題者可考慮

KK

匿名 提到...

謝謝KK
續上問題…去利昌買銀有沒有什麼需要注意的?
是否現金買賣?
需不需要作什麼登記?
買之前需不需要問清楚利昌有沒有貨?
若是買500g,是不是就這樣跟他說,他就會比個價我付錢?
新手上路,煩請各位指點,謝謝

匿名 提到...

穩陣就打電話上去問有冇貨吧 ~
Walk-in也沒問題, 只要佢有貨, 你有錢就買到, 無需登記, 最多問你貴姓
主要睇清楚每兩價錢, 同埋俾錢之前, 佢地會稱一次D銀條的重量, 你最好check一次 ~

要用現金購買, 或者先過數到利昌戶口, 再取貨 (詳情請詢問利昌職員), 其實買貴金屬, 機乎所有商戶都只收現金, 絕不收信用卡/EPS

其實刨多D呢個Blog同其他人的留言, 好多問題都會搵到答案

KK

匿名 提到...

謝謝kk
我都有刨呢個blog,但睇左好耐都找不到答案,故心急先發問。謝謝你的耐心解答。我會繼續刨文的了,謝謝!

匿名 提到...

加油, 歡迎你加入金銀甲蟲行列 ^^
順便講埋, 利昌銀條現時的火耗已調整, 1兩為$12, 4兩為$28, 500克的為$95
而回收價則是當日銀價每兩減$18

例如$386一兩, 買4兩銀條就total要$386 * 4 + 28 = $1572, 而即時賣返俾利昌就($386 - 18) * 4 = $1472

KK

匿名 提到...

just contacted BOC, they don't accept 訂貨 anymore

匿名 提到...

HI!
想問中銀收唔收利昌銀條??
THX!!

Gordon 提到...

今早去了利昌買銀,他們的回收價調低了,由$18/兩-->$16/兩。是因為最近有大量長城十兩銀條供應的原故嗎?

匿名 提到...

C hing, 時至今日先買銀 會吾會遲左
如果買邊隻銀幣應受性高?

匿名 提到...

今日望下 K 記個網,
嘩!好多唔同款0既 1oz 銀幣!
連楓葉都有!

路人

匿名 提到...

thx.

匿名 提到...

你们好! 我想请问下哪里邮得买 Coin Capsule 或 Bar Capsule 呀??谢谢

dan 提到...

利昌銀條4兩的火耗是否最抵?

cabby C 提到...

這個才是關鍵問題!!😅

«最舊 ‹較舊   201 – 237 (共 237 個)   較新› 最新»